Gå til innhold

IKM uke 36


babysyk91

Anbefalte innlegg

Ingen mens her heller men har ca. Mens mellom 1-4 september. Tok test i dag som er negativ

fortsatt ingen mens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikm idag og ingen mens så langt 😁

Hvordan går det med dere andre?

Jeg kjøper en test idag og svir av imorgen tidlig om ikke mensen skulle dukke opp!

 

Tvitvi, og masse lykke til jenter ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikm eg også i dag men etter kalenderen på tlf så skulle eg ha den 1. fortsatt ikm siste dagen der eg ca. skal ha mens. så håper den ikke kommer, har svidd av test siden tirsdag og dei er blenda hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det murrer godt i magen, går og sjekker hele tiden..

Ingen tr ennå, spennende med deg da Fru.Hestetun!

Krysser fingrene for deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom TR idag, men dette var første pp etter spiraluttak så ingenting er i synk... Kroppen har murrer og brystene vært ømme siden Antatt EL.. Skulle etter mine beregninger hatt ikm 6/7 sept...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det murrer godt i magen, går og sjekker hele tiden..

Ingen tr ennå, spennende med deg da Fru.Hestetun!

Krysser fingrene for deg ❤️

eg håper og tror kanskje eg er gravid men hadde ikke god nok el denne mnd, la ut bilder av el testene eg tok da eg sku ha el og alle er ganske like.

Takk Lena for at du krysser fingrene for meg, eg gjør det samme for deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne og så på galleriet ditt, el testene dine så ikke helt positive ut.. Men er jo ikke sikkert det har noe og si eller stemmer!

Jeg testet ikke for el denne mnd, men merket at jeg ikke hadde blankt el slim denne pp som jeg har pleid og ha ellers..

 

Jeg tester imorgen tidlig om ikke tr dukker opp før 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ingen mens på meg heller i dag.

 

Tok graviditetstest og blodprøve hos legen i dag. Testen var negativ. Får svar på blodprøve på onsdag.

 

Noen andre som har testet?

Hei, fått svar fra legen på blod prøven?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne og så på galleriet ditt, el testene dine så ikke helt positive ut.. Men er jo ikke sikkert det har noe og si eller stemmer!

Jeg testet ikke for el denne mnd, men merket at jeg ikke hadde blankt el slim denne pp som jeg har pleid og ha ellers..

 

Jeg tester imorgen tidlig om ikke tr dukker opp før 😊

Sånn var el testene mine i aug. Fortsatt ingen mens eller positiv test. Begynner å lure på om kroppen spiller meg ett puss eller noe. Skal til legen på onsdag pga andre ting men viss ikke mens er kommet til onsdag så skal eg høre om blodprøve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter 😊

1 dag over ikm og testet negativt idag..

Kommer til og teste søndags morgen om tr ikke dukker opp!

 

Noen som har fått positiv test nå?

*spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Blodprøven var negativ.

 

Har hatt en våkennatt med ekstreme magesmerter. Kommet litt friskt blod i dag så regner med at tanta har kommet. Skjønner ingenting av kroppen min lengre.

 

Så positivt for deg Lena! Krysser fingrene for alle sammen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist Noob, masse lykke til neste pp ❤️

 

Jeg skjønner ingenting, har ingen symptomer sånn egentlig og tanta pleier aldri og være forsinket.

 

Tenker litt sånn siden jeg er en dag over ikm nå så burde den vel vist anntydning til svak strek om det skulle være noe vel?

Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at det er en del som ikke tester positivt før lenge etter ikm. Sen hcg produksjon eller at eggløsning var senere enn antatt.

 

Man blir jo gal av bare negative tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove, grubler fælt nå😝 ikm i går, men ingen tr.... men veit egentlig at den kommer i dag eller i morra, bare å vente liksom.... kan jo ta en test da, men vil liksom ikke bruke den opp heller...... Ja ja får prøve å sove da🌛💤💤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, ingen tr eller positiv test her hos meg heller.. Er så vanskelig, vil så veldig komme meg videre om det ikke er noen spire i magen min :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...