Gå til innhold

IKM uke 36


babysyk91

Anbefalte innlegg

Hiver meg med her. Ikm 1. September. Har tatt blodprøve hos legen som jeg får svar på i morgen. Har hatt mange symptomer. Dette er første prøveperiode, så alt er veldig nytt og spennende!

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei Noob ;)

jeg trur jaggu jeg har ikm 1.sept jeg også. Npe ustabile sykluser... hadde ingen planer om å bli gravid nå, men har det skjedd så er det jo bare en positiv greie 😎

Så kall det pp 1. 😆

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering:

 

Fikk svar på blodprøven fra legekontoret i dag som var negativ. Samme var GT som jeg tok i dag tidlig.

 

Har ikke gitt opp håpet enda siden det fortsatt er veldig tidlig.

 

Noen andre som har testet? *nyskjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har ikke IKM  før 7/8 sept, men jeg må bare henge meg på her og høre hvordan det går med alle dere! Er i pp3 og helt håpløst spent oh lurer så på oddsen for at det skal klaffe! Blir spennende å høre hvordan det går med dere som ligger litt foran! Lykke til! Håper på masse spirer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når begynner dere å teste? Dere som har vært gravide før, får dere alltid positiv test på samme dpo?

 

Anonymous poster hash: fb873...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test her i dag. Så blir nok ikke noe. Pleier alltid å få svak positiv 8 dpo. Tror egentlig ikke jeg hadde el denne gangen heller. Pleier alltid å kjenne stikking, noe jeg ikke gjorde denne gangen. Får prøve på juni da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt hvit test her i dag!!!!

Luurer veldig nå.. ikm i dag eller 1. Eller 2.sept. ingen tr ennå heller ...dagene går sååå sakte. 🎉🐄🚜🏁🎁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende jenter,imorgen starter våres uke! 🎉

Jeg har ikm 4sep og er veldig spent, tenker og holde meg til helga om ikke tr dukker opp siden jeg ikke har tester liggende hjemme.

 

Har dere noen symptomer da? *spent* 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg føle eg har men tror ikke eg er gravid, er kvalm, dårlig og sykt vondt i halsen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det på lik måte, men har hatt litt mens murringer også..

Såå kan ikke si jeg har store troen på denne pp!

Samme her Lena, tror ikke på noe positivt på denne pp. Får ta det neste mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse symptomer. Mye mensmurringer siden torsdag (hadde da en bitteliten blødning/rosa slim) treg mage, mye luft, og nå i helgen ekstremt trøtt.

 

Men: jeg hadde akuttsyk mann sist uke. Så jeg sjonglerte rundt barnevakter, barn, kjører til og fra sykehus (1 time en vei), så kan bare være at kroppen er sliten...

 

Ikm 6/7 sept...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt mye symptomer. Kvalme, mensmurringer (som jeg aldri har), hodepine, oppblåst og ekstremt sliten.

 

IKM i dag. Spent!

Har tatt en del tester og blodprøve. Alle negative.

 

Lykke til alle sammen! Kunne ønske jeg kunne sende dere en tidsmaskin så vi slipper disse dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikm ca. i dag fram til torsdag, håper seff på ingen mens har ikkje fått den enda i dag så dersom den ikke kommer iløpet av dagen så tenker eg å ta test i morgen tidlig bare for å se siden eg er veldig nyskjerrig^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikm ca. i dag fram til torsdag, håper seff på ingen mens har ikkje fått den enda i dag så dersom den ikke kommer iløpet av dagen så tenker eg å ta test i morgen tidlig bare for å se siden eg er veldig nyskjerrig^^

Fortsatt ingen mens i dag, appen min sier den skal komme i dag da eg har hatt stabil syklus i 3 mnd med 28 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det så få runder i halmen at jeg tror neppe det kan ha klaffet. Synes el kom litt vel tidlig til mine vanligvis laaaaaaaaange sykluser også (40-75 dager...), så begynner faktisk å lure litt. Har ingen planer om å teste enda i allefall. Ikke sikkert jeg har hatt el enda en gang :P Er jo bare 27 dager siden forrige mens :P Ingen symtomer heller, så må sikkert bare smøre meg med tålmodighet :P Spennende tid, damer! Lykkelykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen mens på meg heller i dag.

 

Tok graviditetstest og blodprøve hos legen i dag. Testen var negativ. Får svar på blodprøve på onsdag.

 

Noen andre som har testet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse symptomer her også... Men jubler ikke av den grunn:/) hatt symptomer flr og:-)

 

Har sykt ømme og såre bryst, murring hele dagen, sulten sulten sulten... Mye utflod og stikk i underlivet... Har ikke ikm før 7.., lange dager!

Snart prøvd et år nå med en ma i uke 12 imellom... Kjenner at jeg ikke orker å håpe at det klaffet... Er så lei den hvite testen!!!! Argh!

 

Men når det er sagt kommer jeg til å teste før 7 sept ihvertfall :-) er jo spennende selv om sjansen for skuffelse er stor :-)

 

Tvi tvi kjære dere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har fått positiv test enda? 

 

Hvit test i dag også, nå tester jeg ikke før evt til helgen. Ingen symptomer. Bare plagsomt sensitiv nese, det kom etter siste forkjølelse og er neppe forbigående og definitivt ikke graviditetsrelatert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...