Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Har ikke IKM  før 7/8 sept, men jeg må bare henge meg på her og høre hvordan det går med alle dere! Er i pp3 og helt håpløst spent oh lurer så på oddsen for at det skal klaffe! Blir spennende å høre hvordan det går med dere som ligger litt foran! Lykke til! Håper på masse spirer! 

Annonse

Annonse

Jeg har masse symptomer. Mye mensmurringer siden torsdag (hadde da en bitteliten blødning/rosa slim) treg mage, mye luft, og nå i helgen ekstremt trøtt.

Men: jeg hadde akuttsyk mann sist uke. Så jeg sjonglerte rundt barnevakter, barn, kjører til og fra sykehus (1 time en vei), så kan bare være at kroppen er sliten...

Ikm 6/7 sept...

Jeg har også hatt mye symptomer. Kvalme, mensmurringer (som jeg aldri har), hodepine, oppblåst og ekstremt sliten.

IKM i dag. Spent!

Har tatt en del tester og blodprøve. Alle negative.

Lykke til alle sammen! Kunne ønske jeg kunne sende dere en tidsmaskin så vi slipper disse dagene.

Eg har ikm ca. i dag fram til torsdag, håper seff på ingen mens har ikkje fått den enda i dag så dersom den ikke kommer iløpet av dagen så tenker eg å ta test i morgen tidlig bare for å se siden eg er veldig nyskjerrig^^

Eg har ikm ca. i dag fram til torsdag, håper seff på ingen mens har ikkje fått den enda i dag så dersom den ikke kommer iløpet av dagen så tenker eg å ta test i morgen tidlig bare for å se siden eg er veldig nyskjerrig^^

Fortsatt ingen mens i dag, appen min sier den skal komme i dag da eg har hatt stabil syklus i 3 mnd med 28 dager

Her ble det så få runder i halmen at jeg tror neppe det kan ha klaffet. Synes el kom litt vel tidlig til mine vanligvis laaaaaaaaange sykluser også (40-75 dager...), så begynner faktisk å lure litt. Har ingen planer om å teste enda i allefall. Ikke sikkert jeg har hatt el enda en gang :P Er jo bare 27 dager siden forrige mens :P Ingen symtomer heller, så må sikkert bare smøre meg med tålmodighet :P Spennende tid, damer! Lykkelykke til!

Masse symptomer her også... Men jubler ikke av den grunn:/) hatt symptomer flr og:-)

Har sykt ømme og såre bryst, murring hele dagen, sulten sulten sulten... Mye utflod og stikk i underlivet... Har ikke ikm før 7.., lange dager!

Snart prøvd et år nå med en ma i uke 12 imellom... Kjenner at jeg ikke orker å håpe at det klaffet... Er så lei den hvite testen!!!! Argh!

Men når det er sagt kommer jeg til å teste før 7 sept ihvertfall :-) er jo spennende selv om sjansen for skuffelse er stor :-)

Tvi tvi kjære dere! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...