Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #26 Skrevet 14. august 2014 Nei, alle små barn er ikke pene. Men er det noe å snakke om da? Anonymous poster hash: 48d71...beb
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #27 Skrevet 14. august 2014 Såklart ikke alle barn er pene. De fleste er ikke det synes jeg. Noen er ok, noen er pene og mine er de vakreste som finnes. Og ja, jeg vet at ikke alle andre er enig med meg der. Men man går ikke rundt og sier det da at barn er stygge. Man gjør jo ikke det om voksne heller. Anonymous poster hash: 00fd9...e12
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #28 Skrevet 14. august 2014 Nå skrev jeg "kan dere TENKE inni dere at noen barn ikke er så heldige" Jeg mener altså ikke at man skal si det høyt eller prate om det generelt. HI Anonymous poster hash: ca755...70e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #29 Skrevet 14. august 2014 Slemt å si det om små barn. Personlig mener jeg det ikke er såå søtt med f.eks vedig lubne babyer helt uten hår. Så på bilde av eldste når hun var 6 mnd (Helt skalla) og mener helt klart hun var langt søtere når hun ble 10-11 mnd og hadde mer hår og en mer normal fasong. Kanskje slemt å si Synes mine egne barn er veldig søte, og ypper meg til å si at de jentebabyene jeg har sett er litt "penere" enn guttebabyer. Men jeg sier det aldri høyt!! Anonymous poster hash: a23bf...23d
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #30 Skrevet 14. august 2014 Mange sier at babyer ikke kan være stygge, men etter å ha jobbet på fødeavdeling må jeg si at noen har desverre vært litt uheldig med utseendet. Og ja, der finnes barn som er mindre pene på utsiden, men heldigvis et det det indre som teller Jeg har også et familiemedlem som hele veien har vært litt mindre pen, men samtidig er jeg så vant til utseendet at jeg synes hun er vakker uansett- på sin måte Anonymous poster hash: 377a6...398
Mrs Smith Skrevet 14. august 2014 #31 Skrevet 14. august 2014 Det er ikke mange barn jeg vurderer som mindre pene. Men husker godt ei som jeg traff sammen med foreldrene for noen år siden. Hun var en 12-13 år og jeg tenkte, hjelpes, stakkars jente. Så møtte jeg de igjen for litt siden og da var hun bare nydelig. Snakk om å vokse seg til!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #32 Skrevet 14. august 2014 Må si som sant er at; nei, jeg synes ikke at alle barn er pene. Men det sier jeg selvfølgelig ikke til noen, holder det for meg selv. Anonymous poster hash: ec71c...df4
kristinehufine Skrevet 14. august 2014 #33 Skrevet 14. august 2014 Nei. Men det er svært få som ikke har sjarm og utstråling! Og av den grunn syns jeg de er herlige flesteparten av dem 😊
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #34 Skrevet 14. august 2014 Før så synes jeg bare at bare enkelte barn var pene,men etter at jeg fikk selv har jeg begynt å synes alle unger jeg ser er søte Kanskje jeg har myknet litt lr noe Anonymous poster hash: 0dfd0...e10
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #35 Skrevet 14. august 2014 Nei, det syns jeg ikke. Jeg syns helt klart mine barn er verdens fineste. <3 klarer ikke å finne et eneste barn som kan måle seg med de<3 når jeg kommer i bhg, så skiller de seg ut. <3 <3<3 Alle de andre blir allminnelige i forhold... Og dette mener jeg helt innerst i hjertet.. Anonymous poster hash: 6191e...594
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #36 Skrevet 14. august 2014 Ja, fordi skjønnhet kommer innenifra. Anonymous poster hash: f2a14...1f9
Mandala Skrevet 14. august 2014 #37 Skrevet 14. august 2014 Alle barn er ikke like pene nei. Men man kommer langt med en positiv og god personlighet både som liten og stor.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #38 Skrevet 14. august 2014 Synes langt i fra alle barn er like pene, men sånn er det jo bare. Utseende spiller uansett ingen rolle. Har ei venninne som som ofte deler sine meninger om andres barn, og ALLE barn som ikke hører til i hennes nærmeste omgangskrets er det visst noe galt med. Tidligere i år satt vi og snakket om hvordan baby i magen kanskje kunne komme til å se ut, og da fikk hun liret av seg at hun syntes datteren til mannen min egentlig ikke var noe søt i det hele tatt. Hadde visst alltid tenkt det, men hadde ikke villet si noe før nå. Needless to say, det kunne hun i grunn holdt for seg selv. Gjorde ikke akkurat saken noe bedre at jentungen var død og aldri får vokse opp til å bli noe annet enn den hun var, som forøvrig var mer enn bra nok og absolutt skjønn! Anonymous poster hash: 79f53...519
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #39 Skrevet 14. august 2014 Må innrømme at sønnen min var ikke den skjønneste som baby. Hodet var digert iforhold til resten av kroppen. Så kusinen hans på 4 år spør hvorfor han har så stort hodet hehe. Anonymous poster hash: da485...e92
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #40 Skrevet 14. august 2014 Nei, ikke alle barn er pene. Anonymous poster hash: c9376...cfd
Nyttårs barn Skrevet 14. august 2014 #41 Skrevet 14. august 2014 (endret) Alle barn er såklart ikke like pene. Men de har gjerne nydelig hud, og klare rene farger på øyne og hår! Jeg tenker også det at de som er søtest som små ofte ikke blir de vakreste som voksne, og omvendt. Synes Martha Louise er et godt eksempel på en som har vokst seg penere og penere. Hun var jo søt som barn, men kanskje ikke noen typisk skjønnhet. Nå derimot synes jeg at hun er en svært pen dame! Endret 14. august 2014 av Nyttårs barn
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #42 Skrevet 15. august 2014 Heldigvis forsvarer du henne HI! For selv om du tenker inni deg at denne jenta virkelig ikke er så heldig med utseendet sitt,så står du iallefall ikke der å snakker dritt om ei lita jente som har null skyld i eget utseende! Selvsagt tenker jeg inni meg at noen barn ikke er pene,fine, er rare osc,men jeg sier det aldri høyt, fordi det er rett og slett under min verdighet. Det betyr jo ingenting og det er ikke akkurat deres feil at de ser slik ut! Jeg prøver heller å finne noe annet positivt om de istedet, sånn at de blir så mye mere enn kun utseendet sitt. Jeg er som deg, forsvarer de små om noen voksne snakker dritt om de, og det synes jeg også du skal fortsette med Anonymous poster hash: 199e1...6c6 Enig! Anonymous poster hash: cf595...72a
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #43 Skrevet 15. august 2014 Nei. Samme som med voksne. Ikke alle er billedskjønne. Sånn er det bare! Men... jeg jobber i barnehage. Den minst billedskjønne ungen på min avdeling er den jeg har blitt mest knyttet til. Hun er ei sol! Hun stråler hele dagen, hun har den herligste latteren. Hun gir meg de beste klemmene. Hun er helt nydelig, selvom hun ikke er direkte billedpen. Men..selvom jeg mener at ikke alle barn er pene. Så mener jeg at ingen barn er STYGGE. Ingen voksne heller er stygge. Aldri basert på utseende ihvertfall. En fin personlighet = vakkert. Og når personligheten skinner gjennom ett menneske, så blir det mennesket nydelig, selvom hun ikke har den flotteste nesa, de retteste tennene eller den tynneste kroppen. Anonymous poster hash: bcfbc...c76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå