Gå til innhold

Synes dere ALLE barn er pene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller KAN dere driste dere til å TENKE at de ikke er så mye å se på?

Jeg har fryktelig dårlig samvittighet men datter til en slektning er såååå lite pen.

Noen andre slektninger har snakket om at hun ikke er så pen men da forsvarer jeg henne. Men inni meg tenker jeg at de har rett.

Vær ærlige da.

Anonymous poster hash: ca755...70e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men de fleste.

Anonymous poster hash: 85d1e...0bf
Skrevet

NEI. Alle barn er slett ikke pene. Noen barn er til og med ganske stygge. Men det betyr ikke at de kan være flotte på andre måter og de er absolutt like viktige som andre barn.

Anonymous poster hash: ac900...044
Skrevet

Nei. Det finnes svært mange lite attraktive barn.

Anonymous poster hash: 5422d...04d

Skrevet

Heldigvis forsvarer du henne HI! For selv om du tenker inni deg at denne jenta virkelig ikke er så heldig med utseendet sitt,så står du iallefall ikke der å snakker dritt om ei lita jente som har null skyld i eget utseende!

Selvsagt tenker jeg inni meg at noen barn ikke er pene,fine, er rare osc,men jeg sier det aldri høyt, fordi det er rett og slett under min verdighet. Det betyr jo ingenting og det er ikke akkurat deres feil at de ser slik ut!

Jeg prøver heller å finne noe annet positivt om de istedet, sånn at de blir så mye mere enn kun utseendet sitt.

Jeg er som deg, forsvarer de små om noen voksne snakker dritt om de, og det synes jeg også du skal fortsette med :wink: 

Anonymous poster hash: 199e1...6c6
Skrevet

Det er da veldig få som synes alle barn er pene...?

Skrevet

Nei, selvfølgelig synes jeg ikke det, men jeg sier aldri dette til noen. Barna kan ha mange andre gode og viktigere kvaliteter. Skjønner ikke hvorfor man trenger å diskutere utseendet til barn.

Anonymous poster hash: 3ff51...c4f

Skrevet

Trykket svar for tidlig :-) Poenget er vel om man synes det er viktig eller ikke?

Skrevet

Nei, såklart ikke. Ytterst få.

Anonymous poster hash: 00ba2...b80

Skrevet

Nesten alle ser jeg noe vakkert i.

Anonymous poster hash: 9f5a1...353

Skrevet

Selvfølgelig er det noen barn som er mindre pene, men alle barn har som regel noe vakkert over seg allikevel :)

Jeg kan fint se at det er forskjell på "penheten" til mine tre barn, og det er typisk at folk nevner hvor pent det ene er, men ikke sier stort om de to med et mer alminnelig utseende.

Men det jeg oppdager etter å ha sett og blitt kjent med mange barn etterhvert, er at ofte har oppførsel, personlighet og hvordan man ter seg en god del å si.

Jeg har opplevd billedskjønne barn som har hatt en attitude og et oppsyn som jeg har mislikt, eller en stemme og en måte å snakke på som har gjort at jeg har syntes vedkommende plutselig har vært mindre pen. Det samme gjelder selvfølgelig andre veien...

Anonymous poster hash: 5ffb2...14c
Skrevet

Synes barns oppførsel og personlighet spiller mye inn i hvor pen/søt jeg synes de er. Når det gjelder billedskjønnhet er ikke alle like pene, men søte synes jeg de alle er.

Anonymous poster hash: 6c5cd...134

Skrevet

Noen barn er pene, andre søte. Noen er full av sjarm, og selv om de skulle være "uheldige" med utseende, kan de være søte pga sjarmen. Akkurat som voksne. Den største forskjellen mellom barn og voksne er at de fleste små barn har en uskyld som gjør dem nydelige. (Dog mange vokser av seg dette 😉)

Skrevet (endret)

Det rare er at det ofte er de barna som ikke er direkte billedskjønne som viser seg å være de største sjarmørene, og omvendt. ;) Som med mange voksne.

Endret av I scream for icecream!
Skrevet

Ser stadig barn som er lite pene, på samme måte som jeg ser voksne som er lite pene. Men utseendet har ikke noe å si, det er ikke det som definerer en person. Liker mindre pene, veloppdragne barn mye bedre enn pene, uoppdragne barn ;)

Skrevet

Dette er vel ganske likt med barn som voksne?? Er jo ingen som går rundt å påstår at alle voksne er pene, ergo de som sier alle barn er pene prøver bare å være "politisk korrekte".. 

Anonymous poster hash: b8f16...8f2
Skrevet

Selvsagt ikke.

Men de fleste barn under skolealder er skjønne. Prepubertale barn er derimot sjeldent pene... ;)

Og de ungene som ikke akkurat er så pene, blir ganske ofte de peneste som voksne!  

Anonymous poster hash: 5574c...191
Skrevet

har sett smellfeite toåringer å det er ikke mye fint å se på.

Ekstra ekkelt når barnet glefser i seg den ene skiven etter den andre.

Er ikke snakk om å spise maten normalt men å sluke maten fortest mulig! :S

Anonymous poster hash: da485...e92
Skrevet

Jeg syns absolutt ikke at alle barn er pene. Klarer til og med å se at mine barn ikke er de aller peneste, men tipper de er "late bloomers".

Selvfølgelig er jeg like glad i dem, og selvfølgelig er alle barn like mye verdt..

Anonymous poster hash: a5bd1...2a5

Skrevet

Nei, og det er få voksne jeg synes er veldig pene. Men sier det selvfølgelig aldri. Barn skal ikke ha fokus på utseendet mener jeg.

Anonymous poster hash: 014da...dff
Skrevet

har sett smellfeite toåringer å det er ikke mye fint å se på.

Ekstra ekkelt når barnet glefser i seg den ene skiven etter den andre.

Er ikke snakk om å spise maten normalt men å sluke maten fortest mulig! :S

Anonymous poster hash: da485...e92

Nå var vel dette en tråd om barna er pene, ikke om de spiser pent?

Skrevet

Nei, jeg syns ikke alle barn er pene. Noen er mindre pene. Men, jeg er ikke opphengt i utseende. Hvordan de oppfører seg og personlighet er det som betyr noe.

Skrevet

Nei, ikke alle er pene. Men en annen ting jeg har lagt merke til er at mindre pene barn kan bli veldig pene voksne, og omvendt.

Jeg har f.eks. to sett med kusiner (altså 2 ganger 2 søstre) der den ene var verdens skjønneste som barn, men nå som hun er voksen er hun helt ordinær. Søsteren som ikke var noe særlig pen som barn er nå modell pen. Veldig slående hos våbegge parene, og i begge tilfellene sier den som ikke var så pen som barn at hun syntes det var sårt at den andre søsteren fikk så mye oppmerksomhet som barn.

Tror det har å gjøre at det som oppfattes som søtt med barn ikke nødvendigvis blir like søtt hos voksne.

Anonymous poster hash: 6ecae...019

Skrevet

Huff, nei! Noen barn trakk rett og slett ikke et særlig godt lodd i det genetiske lotteriet - slik er det bare! Vet om en gutt som har to ganske pene foreldre, mens han selv endte opp som litt..tja..ikke fullt så pen.. Men, på samme måte som hos voksen, så kan personligheten veie godt opp!;)

Anonymous poster hash: 07e48...5ad

Skrevet

En venninne av meg sa at vår felles venninnes baby var litt stygg og at hun synes babyen hadde en slik grådig og stor sugemunn som ikke stod i samsvar med ansiktet forøvrig. Jeg forsvarte selvsagt barnet og sa at de vokser jo litt i rykk og napp disse små, så det jevner seg nok fint ut!😉

Anonymous poster hash: 07e48...5ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...