Gå til innhold

Mistet haka i gulvet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må le litt :P

Ser jo alle sier alder har ikke noe å si når det kommer til kjærlighet :) Helt til jenta er 17-18 og mannen nesten 40. Da er han en gris.

Hadde det vært "bedre" om hun hadde vært 22 og han 45? 

Hadde nok reagert på samme måte. Men hadde nok klart å klemme ut," æsj for en ekkel gris av ekkel mann av en pedo, men hvis du er forsiktig så er jeg der for deg." Må nesten la henne utforske livet litt :) Tviler på at det kommer til bli noe fast det der :P Han og hun er nok are nysgjerrige :P

Anonymous poster hash: a36a0...24a

For meg er begge deler like ekkelt.

Om yngste er over 25-30 så er det litt bedre.

Anonymous poster hash: cc92a...706

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekkelt eller ikke så er det jentas valg. La henne forsøke være sammen med mannen men prat om viktigheten av sikker prevansjonen i tillegg til kondombruk. Det er enda viktigere med en voksen mann enn med en jevnaldrende gutt.

Anonymous poster hash: 20f49...7d0

Skrevet

Støtter hun som mener at du skal invitere mannen hjem før du gjør eller sier noe annet. Om han ikke er seriøs kan du "skremme" han ved å behandle han som svigersønnen din. Om han er seriøs, vel...da er det opp til jentungen og han.

Jeg synes det høres fælt ut med en 17-åring og en 39-åring, men selv hadde jeg en ting gående med en 33-åring når jeg var 16 og det gikk bra med meg til slutt. Og jeg har en kusine som er med en mann som er en del eldre enn hennes foreldre; hun var vel 23 eller lignende npr de ble sammen, nå er hun 43 og han er nærmere 70. De har en datter sammen og har det bra, men det ble selvsagt litt kleint når faren hennes pensjonert seg før kjæresten.

Anonymous poster hash: d8256...f77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...