Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Jentungen på 17 år kom hjem i dag og fortalte at hun hadde funnet seg type. Selvfølgelig syntes jeg det var morsomt (hennes første), men så på henne at hun virket litt nervøs. Så måtte jeg jo stille det klassiske spm om alder, og mannen er 39!!!!!!!!!!🙊🙉🙈😭😭😭😭😭😭😭 Hva i HELVETTE kan jeg gjøre? Jeg er i sjokk, mannen er gamlere enn både meg og min mann (jentas far). Vi fikk henne ganske tidlig. Hvor har vi feilet?? jeg vil gråte, hun er bare barnet enda! Anonymous poster hash: 47879...010
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Huff, jeg hadde blitt rasende.hva ser han i henne?? Han må være særdeles umoden. Anonymous poster hash: b4794...309
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Ups, den er ikke helt grei. Lite du kan gjøre. Anonymous poster hash: 04a08...628
nimmelim Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 spesielt å bli sammen men en som er eldre enn..... begge foreldrene.. gris av en mann... Sorry, men det er det. ingen råd... men det er IKKE dere som har feilet!!
Light of my life Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Det er jo IKKE normalt... Har ingen gode råd annet enn en real alvorsprat med henne (og så evnt med denne "mannen").
Ladybird2014 Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 What!!?!??? Jeg hadde klikket.... Æsj for en gris, hun er pr definisjon et barn!!!!
C&M&H Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Oj, oj... hadde tatt en alvorsprat med den mannen i alle fall!! Kan ikke være helt på nett når han er sammen med en tenåring. Kan jo invitere han hjem på middag. Eier han litt hjerne kommer han ikke..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 Jeg har ikke bært i samme situasjon, men jeg innbiller meg at det ikke er løsningen med en alvorsprat..... Spill heller på lag - inviter han hjem på middag, og la han oppdage at han er eldre en dere (snakk om "gamledager" foran datter din og bli kompis) osv tipper de blir fort lei hverandre. Setter dere dere på bakbeina vil hun kanskje demonstrere og i hvertfall ikke avslutte det.... Anonymous poster hash: 30bf7...db0
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 Huff ikke normalt av en på 39 år og ha noe til felles med ei på 17 år!!! Anonymous poster hash: f9e19...f7a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #10 Skrevet 14. august 2014 Trollemor daaaa..... Anonymous poster hash: bea9f...300
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #11 Skrevet 14. august 2014 Jeg er somsagt i sjokk og aner ikke hvordan jeg skal reagere. Da hun sa det ble jeg bare stille og ba henne forlate en liten stund. Har enda ikke sagt noe, og trenger sårt råd for hvordan jeg skal gå frem. Og nei det er ikke normalt! Kjenner ikke til mannen fra tidligere, så aner ikke noe som helst. Huff, dette knuste mammahjertet litt! Hun er så lita Og jeg har lyst å banke opp mannen, som dere sier så er han en ekkel gammel gris!!!!!! Vil spy! Hi Anonymous poster hash: 47879...010
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #12 Skrevet 14. august 2014 Jeg var elskerinnen til en 36-åring da jeg var 17. Det er vel ikke så mye tvil om hva denne fyren ser i jenta di. Vil for øvrig råde deg til å ligge unna, dette må hun dessverre finne ut av på egen hånd. Anonymous poster hash: 52ba3...2d2
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #13 Skrevet 14. august 2014 Jeg har ikke bært i samme situasjon, men jeg innbiller meg at det ikke er løsningen med en alvorsprat..... Spill heller på lag - inviter han hjem på middag, og la han oppdage at han er eldre en dere (snakk om "gamledager" foran datter din og bli kompis) osv tipper de blir fort lei hverandre. Setter dere dere på bakbeina vil hun kanskje demonstrere og i hvertfall ikke avslutte det.... Anonymous poster hash: 30bf7...db0 Så ikke denne før jeg svarte. Et bedre råd enn å bare ligge unna! Prøv å inkludere ham (han kommer nesten garantert ikke til å dukke opp i familiemiddagene deres uansett, da mangler han med stor sannsynlighet litt håndbagasje), så vil han enten trekke seg unna eller datteren deres vil merke selv at det blir veldig rart. Anonymous poster hash: 52ba3...2d2
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #14 Skrevet 14. august 2014 Enig med nr 8, be ham på middag i helgen. Få et inntrykk av hvem han er. En hel rekke spørsmål dere kan komme med som er helt normal i slik sammenheng som vil understreke aldersforskjellen mellom ham og datteren deres. Er du herfra - gikk vi på samme skole da? Var du russ i år xx, nei, da gikk du ut et par år før oss, da. Ikke gjør dette så tydelig at det blir provoserende for ham og datteren deres, det må flettes inn og fordeles i samtale - kanskje dere også må belage dere på å få slikt frem litt etter litt. Kjærlighet finnes jo i ulike varianter, og jeg vet om forhold med ca slik aldersforskjell som har fungert supert. Men hos de aller fleste møtes de da når begge er voksne og mental aldersforskjell ikke er like stor som den er mellom en på 17 og en på 39. Gå forsiktig frem slik at dere ikke støter datteren deres fra dere! Støtt henne slik at hun ikke vil vegre seg fra å komme til dere om hun trenger det, eller at hun fortsetter forholdet på trass fordi dere har vært for kritiske og det blir for flaut for henne å innrømme at dere hadde rett om det går galt. Anonymous poster hash: e94a6...b56
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #15 Skrevet 14. august 2014 Må le litt Ser jo alle sier alder har ikke noe å si når det kommer til kjærlighet Helt til jenta er 17-18 og mannen nesten 40. Da er han en gris. Hadde det vært "bedre" om hun hadde vært 22 og han 45? Hadde nok reagert på samme måte. Men hadde nok klart å klemme ut," æsj for en ekkel gris av ekkel mann av en pedo, men hvis du er forsiktig så er jeg der for deg." Må nesten la henne utforske livet litt Tviler på at det kommer til bli noe fast det der Han og hun er nok are nysgjerrige Anonymous poster hash: a36a0...24a
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 14. august 2014 #16 Skrevet 14. august 2014 Jeg har ikke bært i samme situasjon, men jeg innbiller meg at det ikke er løsningen med en alvorsprat..... Spill heller på lag - inviter han hjem på middag, og la han oppdage at han er eldre en dere (snakk om "gamledager" foran datter din og bli kompis) osv tipper de blir fort lei hverandre. Setter dere dere på bakbeina vil hun kanskje demonstrere og i hvertfall ikke avslutte det.... Anonymous poster hash: 30bf7...db0 Må si meg enig med denne, jeg! Du vil ikke komme noen vei ved å protestere, du får selvfølgelig lov å si din mening, men en gang burde holde. Så hadde jeg gjort som nevnt over her, invitert på middag osv. Skjønner du er fortvilet, men å kjefte på datteren din, eller nekte henne å se denne mannen vil bare gjøre vondt verre!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #17 Skrevet 14. august 2014 Jeg er somsagt i sjokk og aner ikke hvordan jeg skal reagere. Da hun sa det ble jeg bare stille og ba henne forlate en liten stund. Har enda ikke sagt noe, og trenger sårt råd for hvordan jeg skal gå frem. Og nei det er ikke normalt! Kjenner ikke til mannen fra tidligere, så aner ikke noe som helst. Huff, dette knuste mammahjertet litt! Hun er så lita Og jeg har lyst å banke opp mannen, som dere sier så er han en ekkel gammel gris!!!!!! Vil spy! Hi Anonymous poster hash: 47879...010 Jeg er jo enig med deg, men samtidig - hun er snart 18 og klar for å flytte hjemmefra - hun begynner (dessverre ) å bli stor... Når er det ok? Når hun er 19 eller 20? Er jenta de veldig moden (mentalt sett?) han kan være umoden... Dette går over - jenta de ser en kar med leilighet og bil og rådvtil å spandere på restaurant... Dette går over. Anonymous poster hash: 30bf7...db0
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #18 Skrevet 14. august 2014 Jeg er somsagt i sjokk og aner ikke hvordan jeg skal reagere. Da hun sa det ble jeg bare stille og ba henne forlate en liten stund. Har enda ikke sagt noe, og trenger sårt råd for hvordan jeg skal gå frem. Og nei det er ikke normalt! Kjenner ikke til mannen fra tidligere, så aner ikke noe som helst. Huff, dette knuste mammahjertet litt! Hun er så lita Og jeg har lyst å banke opp mannen, som dere sier så er han en ekkel gammel gris!!!!!! Vil spy! Hi Anonymous poster hash: 47879...010 Snakk med datteren din og si at du fikk sjokk pga aldersforskjellen og spør henne om hun kan forstå at det er merkelig for deg og far at hun finner seg en kjæreste som er eldre enn henne selv. Si deretter at dere respekterer hennes følelser og at dere derfor gjerne vil bli kjent med ham, og at han og hun derfor er bedt på middag hos dere i helgen. Anonymous poster hash: e94a6...b56
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #19 Skrevet 14. august 2014 Grøss. Alle mødres mareritt!!! Anonymous poster hash: 33027...680
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #20 Skrevet 14. august 2014 Må le litt Ser jo alle sier alder har ikke noe å si når det kommer til kjærlighet Helt til jenta er 17-18 og mannen nesten 40. Da er han en gris. Hadde det vært "bedre" om hun hadde vært 22 og han 45? Hadde nok reagert på samme måte. Men hadde nok klart å klemme ut," æsj for en ekkel gris av ekkel mann av en pedo, men hvis du er forsiktig så er jeg der for deg." Må nesten la henne utforske livet litt Tviler på at det kommer til bli noe fast det der Han og hun er nok are nysgjerrige Anonymous poster hash: a36a0...24a Jeg mener et er en ganske betydelig forskjell. De aller fleste er betydelig mer moden som 22-åringer enn som 17-åringer. Selvfølgelig individuelle forskjeller, men likevel... Så 22 og 44 ville vært bedre enn 17 og 39 i mine øyne. Anonymous poster hash: e94a6...b56
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #21 Skrevet 14. august 2014 Må le litt Ser jo alle sier alder har ikke noe å si når det kommer til kjærlighet Helt til jenta er 17-18 og mannen nesten 40. Da er han en gris. Hadde det vært "bedre" om hun hadde vært 22 og han 45? Hadde nok reagert på samme måte. Men hadde nok klart å klemme ut," æsj for en ekkel gris av ekkel mann av en pedo, men hvis du er forsiktig så er jeg der for deg." Må nesten la henne utforske livet litt Tviler på at det kommer til bli noe fast det der Han og hun er nok are nysgjerrige Anonymous poster hash: a36a0...24a Det er jo en himmelvid forskjell på en jente på 17 år og en på 22! Ds er man pr defisjon voksen. Anonymous poster hash: 91cb6...09e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #22 Skrevet 14. august 2014 Hadde det vært meg så hadde jeg betalt en skummel jævel til å skremme livskiten ut av grisen og gi ham en forsmak på hva som venter ham om han ikke slutta å se dattera mi SPORENSTREKS. Anonymous poster hash: edd5f...9f3
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #23 Skrevet 14. august 2014 Gamlere? Anonymous poster hash: f577c...726
Elsker livet Skrevet 14. august 2014 #24 Skrevet 14. august 2014 Jeg må innrømme at jeg hadde hatt mine bekymringer. Hadde jenta vært 25 og aldersforskjellen like stor, hadde det stilt seg annerledes. Men her hadde jeg gremmes i mitt stille sinn. Behandlet han som en hvilken som helst kjæreste, og latt de finne ut av dette selv. Samtidig vært på vakt og passet på at han behandlet henne pent.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #25 Skrevet 14. august 2014 Hadde ringt fyren og bedt ham holde seg langt unna, ellers hadde det blitt juling. Ungen hadde fått husarrest til hun VAR 18. Hadde ikke tolerert en sånn aldersforskjell, aldri i livet. Anonymous poster hash: a6174...748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå