skinnfilla Skrevet 13. august 2014 Forfatter #26 Skrevet 13. august 2014 Hun sprayer, innen få minutter kommer de sammenkrøllet dalende ned fra der de er. Hun var sjokkert over hvit mange edderkopper som dukket opp fra intet. Har vel prøvd å tenke at det er kun de hun ser som eksisterer:p Tar ikke mange timene før alle er borte da. Hun sprayer i starten og slutten av sommeren, og litt ellers i året når hun ser de. Hmm, høres jo genialt ut, bare at her blir det han som sprayer ,så tek mor seg noken glas ein heilt anna stad Kommer hjem når kadavrene er fjernet
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #27 Skrevet 13. august 2014 Jeg er minst like redd som deg. Blir fysisk dårlig... Er helt på gråten livredd!! føler med deg! Ligger i sengen i mørket nå, og denne tråden gjorde meg totalt paranoid. Kiler i håret mitt i skrivende stund, kjennes ut som at jeg har en PÅ meg!!!! Anonymous poster hash: cd819...7a7 Av og til når det kiler sånn på meg midt på natta spretter jeg opp fra senga og begynner å dænge løs på noe som ofte er samboers tå eller en flue eller noe....Anonymous poster hash: e5e63...45c Haha , takk for god latter tipper han samboeren er passe imponert Hihi, han har holdt ut med dette i over ti år da!;D Men sist gang det skjedde var det faktisk en edderkopp!! Anonymous poster hash: e5e63...45c Knerta den faktisk selv med "hvordan få babyen til å sove godt"-boka mi:p visste jeg kom til å få bruk for den boka! Uansett så viser det jo bare at over ti år med å trene på edderkoppkverking i mørket og halvsøvne hjalp meg! Anonymous poster hash: e5e63...45c
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #28 Skrevet 14. august 2014 Jeg er like redd som deg, men klarer å ta den hvis jeg er alene hjemme. Sprayer den med insektsspray for å få den på gulvet og slipper deretter en bunke med ukeblader ( tunge) oppå den :-( Anonymous poster hash: 772eb...cee
klishe89 Skrevet 14. august 2014 #29 Skrevet 14. august 2014 You and me both! Jeg er også livredd. Min mann blir bare sint selv om jeg gråter, skjelver og blir helt ødelagt. Jeg vil også bli kvitt skrekken. Klarer heller ikke ta meg sammen med barn tilstede. Har ikke egne barn da så slipper å tenke på det foreløpig
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #30 Skrevet 14. august 2014 Hvorfor må edderkoppen denges og drepes når den først er ute? Dere vet at edderkopper er nyttedyr som tar andre (skumle) insekter? Og at de har vært på jorda mye lengre enn oss? Slapp av litt, og begynn å ha litt mer respekt for livet rundt dere. Hvis dere begynner å se disse dyrene som de fascinerende og totalt harmløse levende skapningene de er, får dere garantert et bedre liv. Dette er også utrolig viktig å lære barna våre. Et barn som vokser opp uten respekt for liv blir neppe en god person. Anonymous poster hash: d08d7...55b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå