skinnfilla Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Jeg har fullstendig panikk for edderkopper og nå var akkurat en så sinnsykt svær faen i taket her. Den klarte knapt å holde sin egen vekt og holdt på å gå i gulvet flere ganger. Har ikke sett så stor siden jeg hørte en gå nedover plakaten min på pikerommet Det er en festlig lyd i mørket,.... :/ Mannen har tatt den , takk Gud for min kjære mann , som står opp , og i halvsøvne snøfter; å , den var svæær! Tar den med ut og denger den grundig. Går og legger seg.... Jeg derimot har kastet opp, hyperventilert og nummen i kroppen. Prøvde å søke på edderkopphjelp, men de jævla artiklene er jo illustrert med de jævligste edderkoppene, Så da bryter jeg sammen i gråt... Hjelpeløs, ja totalt. Jeg er ikke i stand til å drepe de selv, tør ikke, ikke faen! Jeg reiser, ringer folk, låser av , flytter opp,,,,, Jeg skulle gjerne tatt et kurs, bortsett fra at da må jeg konfronteres med frykten, Og det kommer ikke til å skje. Om jeg vet det skal være edderkopper der, er jeg et helt annet sted. Ingen vits i å komme med skremselspropaganda , for det hopper jeg over ;D Så uten å måtte Google , lurer jeg på hvor man får tak i en edderkoppskremmer?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Uff, stakkars deg:( Er livredd edderkopper jeg også, men begynner å komme seg. Men de svære monstrene som kommer på denne tiden av året er GRUSOMME!!! Ikke for å være stygg, men såg for meg mannen din som en huleboer som kommer og redder dama si fra et monster og denger det led klubba si! Hihihihi! Anonymous poster hash: e5e63...45c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Har du vurdert egen livvakt når mannen ikke er i nærheten? Bevæpnet sådan, selvfølgelig! Anonymous poster hash: d08bb...bbb
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Støvsuger... Swopp, så er ikke edderkoppen noe mer. Ha en støvsuger ved sengen når du sover. Helt seriøst. Anonymous poster hash: 564cb...0fa
skinnfilla Skrevet 13. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2014 Uff, stakkars deg:( Er livredd edderkopper jeg også, men begynner å komme seg. Men de svære monstrene som kommer på denne tiden av året er GRUSOMME!!! Ikke for å være stygg, men såg for meg mannen din som en huleboer som kommer og redder dama si fra et monster og denger det led klubba si! Hihihihi!Anonymous poster hash: e5e63...45c Haha ja han sånn ut ! Med boxeren halvveis inni ræva på ene sida og håret til alle kanter <3 helten min Men ja, det er helt forferdelig å bli så satt ut av en liten drittedderkopp! Det irriterer meg at noe så lite kan skremme meg så til de grader... Jeg svimte av på jobb en gang, så kaster jeg opp ... Mmm sjarmerende :/ Sliter mest når de beveger seg, er noe med måten de beveger seg på. Har ingen problem med noen andre insekter , kun de fæle, stygge greiene.
skinnfilla Skrevet 13. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2014 Støvsuger... Swopp, så er ikke edderkoppen noe mer. Ha en støvsuger ved sengen når du sover. Helt seriøst. Anonymous poster hash: 564cb...0fa Joda, men jeg tør ikke! Dessuten , om jeg hadde swooppa den inn , så hadde jeg pælma støvsugeren til skogs, og deretter brent ned skogen,....
skinnfilla Skrevet 13. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2014 Har du vurdert egen livvakt når mannen ikke er i nærheten? Bevæpnet sådan, selvfølgelig! Anonymous poster hash: d08bb...bbb Hadde en gang en sånn nabo, men han var så frekk at han giftet seg og flyttet! Makan !
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Uff, stakkars deg:( Er livredd edderkopper jeg også, men begynner å komme seg. Men de svære monstrene som kommer på denne tiden av året er GRUSOMME!!! Ikke for å være stygg, men såg for meg mannen din som en huleboer som kommer og redder dama si fra et monster og denger det led klubba si! Hihihihi!Anonymous poster hash: e5e63...45c Haha ja han sånn ut ! Med boxeren halvveis inni ræva på ene sida og håret til alle kanter <3 helten min Men ja, det er helt forferdelig å bli så satt ut av en liten drittedderkopp! Det irriterer meg at noe så lite kan skremme meg så til de grader... Jeg svimte av på jobb en gang, så kaster jeg opp ... Mmm sjarmerende :/ Sliter mest når de beveger seg, er noe med måten de beveger seg på. Har ingen problem med noen andre insekter , kun de fæle, stygge greiene. Sammme her! Grøsser bare ved tanken på en edderkopp i farta! Spesielt de store. De er jo så raske!:S Men prøver å skjerpe meg når barna er til stedes... Vil ikke at de skal få den frykten fra meg, er forferdelig å være redd for noe så lite. Kanskje derfor jeg begynner å komme over den verste skrekken? Fikk en på armen min, for noen år siden vurderte jeg å kutte armen av (seriøst, tenkte det da jeg sto og såg på monsteret). Denne gangen bare hylte jeg og grøsset litt. Men virker som om de ikke har blitt "smittet". De kommer alltid og skal redde mamma. Plukker opp edderkoppen og bærer den ut. Kan jo ikke knertes, de syns de er søte!!!?? Unger! Haha! Anonymous poster hash: e5e63...45c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #9 Skrevet 13. august 2014 Jeg har funnet løsningen på problemet ditt!!! Regresjonsterapi - du har sikkert vært ei flue i et tidligere liv, og husker følelsen av hvordan det var å sitte fast i nettet mens edderkoppen kom mot deg Med regresjonsterapi kan du forestille deg at du rett før edderkoppen kommer bort til deg der du sitter fast så kan du utvikle superkrefter, spytte gift, brenne opp spindelvevet... hva som helst, og så seirer du over edderkoppen. Edderkoppfobi borte vekk Anonymous poster hash: d08bb...bbb
skinnfilla Skrevet 13. august 2014 Forfatter #10 Skrevet 13. august 2014 Jeg har funnet løsningen på problemet ditt!!! Regresjonsterapi - du har sikkert vært ei flue i et tidligere liv, og husker følelsen av hvordan det var å sitte fast i nettet mens edderkoppen kom mot deg Med regresjonsterapi kan du forestille deg at du rett før edderkoppen kommer bort til deg der du sitter fast så kan du utvikle superkrefter, spytte gift, brenne opp spindelvevet... hva som helst, og så seirer du over edderkoppen. Edderkoppfobi borte vekk Anonymous poster hash: d08bb...bbb Yey! Og hvilken løsning!Jeg regner med det er du som er regresjonsterapeut?
skinnfilla Skrevet 13. august 2014 Forfatter #11 Skrevet 13. august 2014 (endret) Uff, stakkars deg:( Er livredd edderkopper jeg også, men begynner å komme seg. Men de svære monstrene som kommer på denne tiden av året er GRUSOMME!!! Ikke for å være stygg, men såg for meg mannen din som en huleboer som kommer og redder dama si fra et monster og denger det led klubba si! Hihihihi!Anonymous poster hash: e5e63...45c Haha ja han sånn ut ! Med boxeren halvveis inni ræva på ene sida og håret til alle kanter <3 helten min Men ja, det er helt forferdelig å bli så satt ut av en liten drittedderkopp! Det irriterer meg at noe så lite kan skremme meg så til de grader... Jeg svimte av på jobb en gang, så kaster jeg opp ... Mmm sjarmerende :/ Sliter mest når de beveger seg, er noe med måten de beveger seg på. Har ingen problem med noen andre insekter , kun de fæle, stygge greiene. Sammme her! Grøsser bare ved tanken på en edderkopp i farta! Spesielt de store. De er jo så raske!:S Men prøver å skjerpe meg når barna er til stedes... Vil ikke at de skal få den frykten fra meg, er forferdelig å være redd for noe så lite. Kanskje derfor jeg begynner å komme over den verste skrekken? Fikk en på armen min, for noen år siden vurderte jeg å kutte armen av (seriøst, tenkte det da jeg sto og såg på monsteret). Denne gangen bare hylte jeg og grøsset litt. Men virker som om de ikke har blitt "smittet". De kommer alltid og skal redde mamma. Plukker opp edderkoppen og bærer den ut. Kan jo ikke knertes, de syns de er søte!!!?? Unger! Haha!Anonymous poster hash: e5e63...45c Da er du flinkere enn meg for jeg har overhodet ingen skjerpefunksjon når det kommer til de der ..Jeg røsker med meg ungene i sikkerhet, ( les; inn i bilen og kjører til et helt annet sted ) De er forresten ikke spesielt redd for edderkopper , mer redd for at jeg skal få øye på de. Roper på pappa og leier meg bort Hverdagshelter Endret 13. august 2014 av skinnfilla
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #12 Skrevet 13. august 2014 Uff, stakkars deg:( Er livredd edderkopper jeg også, men begynner å komme seg. Men de svære monstrene som kommer på denne tiden av året er GRUSOMME!!! Ikke for å være stygg, men såg for meg mannen din som en huleboer som kommer og redder dama si fra et monster og denger det led klubba si! Hihihihi!Anonymous poster hash: e5e63...45c Haha ja han sånn ut ! Med boxeren halvveis inni ræva på ene sida og håret til alle kanter <3 helten min Men ja, det er helt forferdelig å bli så satt ut av en liten drittedderkopp! Det irriterer meg at noe så lite kan skremme meg så til de grader... Jeg svimte av på jobb en gang, så kaster jeg opp ... Mmm sjarmerende :/ Sliter mest når de beveger seg, er noe med måten de beveger seg på. Har ingen problem med noen andre insekter , kun de fæle, stygge greiene. Sammme her! Grøsser bare ved tanken på en edderkopp i farta! Spesielt de store. De er jo så raske!:S Men prøver å skjerpe meg når barna er til stedes... Vil ikke at de skal få den frykten fra meg, er forferdelig å være redd for noe så lite. Kanskje derfor jeg begynner å komme over den verste skrekken? Fikk en på armen min, for noen år siden vurderte jeg å kutte armen av (seriøst, tenkte det da jeg sto og såg på monsteret). Denne gangen bare hylte jeg og grøsset litt. Men virker som om de ikke har blitt "smittet". De kommer alltid og skal redde mamma. Plukker opp edderkoppen og bærer den ut. Kan jo ikke knertes, de syns de er søte!!!?? Unger! Haha!Anonymous poster hash: e5e63...45c Da er du flinkere enn meg for jeg har overhodet ingen skjerpefunksjon når det kommer til de der ..Jeg røsker med meg ungene i sikkerhet, ( les; inn i bilen og kjører til et helt annet sted ) Sånn har jeg vert helt til nå i vår tror jeg! Aner ikke hva som har skjedd! Tør til og med gå i vaskekjelleren det jeg VET det kAn henge utysker ned fra taket eller sitte og stirre fra et hjørne! Men ser jeg en er jeg i stua fort! Skriker som oftest hele veien opp så da er ungene allerede på vei for å ta ut beistet for de vet hva som er på gang. Men altså... Jeg PRØVER å skjerpe meg. Jeg vet jeg burde. Og det å gå i fra: iiiiiik edderkopp, kapp av meg armen, hva som helst, BARE FÅ DET BORT!!!! Til bare: iiiiiik, er jo fremgang! Anonymous poster hash: e5e63...45c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #13 Skrevet 13. august 2014 Jeg har funnet løsningen på problemet ditt!!! Regresjonsterapi - du har sikkert vært ei flue i et tidligere liv, og husker følelsen av hvordan det var å sitte fast i nettet mens edderkoppen kom mot deg Med regresjonsterapi kan du forestille deg at du rett før edderkoppen kommer bort til deg der du sitter fast så kan du utvikle superkrefter, spytte gift, brenne opp spindelvevet... hva som helst, og så seirer du over edderkoppen. Edderkoppfobi borte vekk Anonymous poster hash: d08bb...bbb Yey! Og hvilken løsning!Jeg regner med det er du som er regresjonsterapeut? Nei, jeg er ikke det, men har prøvd det et par ganger. Trodde egentlig det bare var tull, men fikk meg noen overraskelser der som ikke kan forklares. Så jeg måtte snu om og faktisk tro at det er noe i det. Men seriøst, har du forsøkt hypnose? Noen psykologer driver med REM-behandling som er en mild form for hypnose. Det inkluderer at du skal tenke på noe, kjenne på hvordan det får deg til å føle, så skal du bare følge terapeutens finger med øynene uten å bevege deg. Høres helt rart ut, men det er faktisk med på å ta bort stressfølelsen ved det som er vanskelig, skremmende, sørgelig osv. Gikk noen ganger hos en som drev med det, og jeg kjente at jeg greide å slappe av på en helt annen følelse når det kom til det som da var problemet. Fordelen for deg med denne typen terapi er at du ikke trenger å se noen bilder, konfrontere levende edderkopper eller lignende. Så sjekk ut om det er noen psykologer som driver med der du bor He-he... jeg har en liten edderkopp rett bak her jeg sitter i sofaen. Oppdaget den for noen dager siden, var på nippet til å ta den, men så forstod jeg at det er den som har tatt alle de irriterende fluene som har vært her i det siste (likene avslørte ham), så jeg gjorde en avtale med ham. Så lenge han kun holder seg der han er og ikke begynner å vandre, da kan han bo her enn så lenge. Etter det har han stått på samme plass i to dager, så tror han stivnet av skrekk Anonymous poster hash: d08bb...bbb
skinnfilla Skrevet 13. august 2014 Forfatter #14 Skrevet 13. august 2014 Jeg har funnet løsningen på problemet ditt!!! Regresjonsterapi - du har sikkert vært ei flue i et tidligere liv, og husker følelsen av hvordan det var å sitte fast i nettet mens edderkoppen kom mot deg Med regresjonsterapi kan du forestille deg at du rett før edderkoppen kommer bort til deg der du sitter fast så kan du utvikle superkrefter, spytte gift, brenne opp spindelvevet... hva som helst, og så seirer du over edderkoppen. Edderkoppfobi borte vekk Anonymous poster hash: d08bb...bbb Yey! Og hvilken løsning!Jeg regner med det er du som er regresjonsterapeut? Nei, jeg er ikke det, men har prøvd det et par ganger. Trodde egentlig det bare var tull, men fikk meg noen overraskelser der som ikke kan forklares. Så jeg måtte snu om og faktisk tro at det er noe i det. Men seriøst, har du forsøkt hypnose? Noen psykologer driver med REM-behandling som er en mild form for hypnose. Det inkluderer at du skal tenke på noe, kjenne på hvordan det får deg til å føle, så skal du bare følge terapeutens finger med øynene uten å bevege deg. Høres helt rart ut, men det er faktisk med på å ta bort stressfølelsen ved det som er vanskelig, skremmende, sørgelig osv.Gikk noen ganger hos en som drev med det, og jeg kjente at jeg greide å slappe av på en helt annen følelse når det kom til det som da var problemet.Fordelen for deg med denne typen terapi er at du ikke trenger å se noen bilder, konfrontere levende edderkopper eller lignende. Så sjekk ut om det er noen psykologer som driver med der du bor He-he... jeg har en liten edderkopp rett bak her jeg sitter i sofaen. Oppdaget den for noen dager siden, var på nippet til å ta den, men så forstod jeg at det er den som har tatt alle de irriterende fluene som har vært her i det siste (likene avslørte ham), så jeg gjorde en avtale med ham. Så lenge han kun holder seg der han er og ikke begynner å vandre, da kan han bo her enn så lenge. Etter det har han stått på samme plass i to dager, så tror han stivnet av skrekk Anonymous poster hash: d08bb...bbb Har vel en slags dobbeltfobi, jeg da, Frykt for å møte frykten som forårsaker frykten ! Men dette er uansett min mors feil, hun er ikke det spor bedre enn meg ;D De profesjonelle gnir seg i hendene
Dama på bygda Skrevet 13. august 2014 #15 Skrevet 13. august 2014 Min søster er virkelig livredd edderkopper. Hun har kjøpt Masta-kill. En spray du spruter i alle karmer så holder det noen mnd. Noe med lukta som holder de fleste insekter vekke fra huset. Rett etter man sprayer kommer edderkopper ut fra kledningen og daler ned før de forsvinner. Er ikke giftig for barn eller andre kjæledyr å bruke. Anbefales!!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #16 Skrevet 13. august 2014 Min søster er virkelig livredd edderkopper. Hun har kjøpt Masta-kill. En spray du spruter i alle karmer så holder det noen mnd. Noe med lukta som holder de fleste insekter vekke fra huset. Rett etter man sprayer kommer edderkopper ut fra kledningen og daler ned før de forsvinner. Er ikke giftig for barn eller andre kjæledyr å bruke. Anbefales!! Den skal jeg kjøpe! Men ikke pokker om jeg er hjemme når de kravler fra hullene sine!!!:S Anonymous poster hash: e5e63...45c
skinnfilla Skrevet 13. august 2014 Forfatter #17 Skrevet 13. august 2014 (endret) Min søster er virkelig livredd edderkopper. Hun har kjøpt Masta-kill. En spray du spruter i alle karmer så holder det noen mnd. Noe med lukta som holder de fleste insekter vekke fra huset. Rett etter man sprayer kommer edderkopper ut fra kledningen og daler ned før de forsvinner. Er ikke giftig for barn eller andre kjæledyr å bruke. Anbefales!!Noterer, noterer, Men hvor lenge "daler det edderkopper fra kledningen " ? Dør av å tenke på det, Men kan alltids reise veldig langt bort en periode Dalende ned var et forferdelig ordvalg!! Jeg får sikkert aldri sove mere nå GRØØØØØØØSS!! Endret 13. august 2014 av skinnfilla
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #18 Skrevet 13. august 2014 Jeg er minst like redd som deg. Blir fysisk dårlig... Er helt på gråten livredd!! føler med deg! Ligger i sengen i mørket nå, og denne tråden gjorde meg totalt paranoid. Kiler i håret mitt i skrivende stund, kjennes ut som at jeg har en PÅ meg!!!! Anonymous poster hash: cd819...7a7
Dama på bygda Skrevet 13. august 2014 #19 Skrevet 13. august 2014 Det hun gjorde første gang var at vinduet på gjesterommet stod åpent så sprayet hun. De dalte ned men inn i sengen jeg skulle sove i den kvelden!!! Så spray rundet hele karmen både dører og vinduer, lukk igjen så kommer de ut like etter. Spesielt visst været er ok slik at de fortsatt er aktive i huset. Jeg har kjøpt sprayen igår med ikke testet enda. Har den iallefall på coop extra, sikkert mange andre store butikker også Min søster får en langrenn eller møll i hus i ny og ne når lyset er på og dører er åpne på kvelden, men ikke edderkopper:)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #20 Skrevet 13. august 2014 Jeg er minst like redd som deg. Blir fysisk dårlig... Er helt på gråten livredd!! føler med deg! Ligger i sengen i mørket nå, og denne tråden gjorde meg totalt paranoid. Kiler i håret mitt i skrivende stund, kjennes ut som at jeg har en PÅ meg!!!! Anonymous poster hash: cd819...7a7 Av og til når det kiler sånn på meg midt på natta spretter jeg opp fra senga og begynner å dænge løs på noe som ofte er samboers tå eller en flue eller noe.... Anonymous poster hash: e5e63...45c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #21 Skrevet 13. august 2014 Har vel en slags dobbeltfobi, jeg da,Frykt for å møte frykten som forårsaker frykten ! Men dette er uansett min mors feil, hun er ikke det spor bedre enn meg ;D De profesjonelle gnir seg i hendene Den "hypnose"-behandlingen hos psykolog med REM-bevegelser, den hadde du fint taklet, det er jeg HELT overbevist om! Du hadde ikke en gang trengt å forestille deg at du så en edderkopp, bare tenke på stresset du føler. Ikke noe analysering og det er fort gjort før du skal fokusere på noe annet igjen. Se på det du skriver nederst på nicket ditt : "det har jeg aldri prøvd før, så det klarer jeg helt sikkert!" Anonymous poster hash: d08bb...bbb
skinnfilla Skrevet 13. august 2014 Forfatter #22 Skrevet 13. august 2014 Jeg er minst like redd som deg. Blir fysisk dårlig... Er helt på gråten livredd!! føler med deg! Ligger i sengen i mørket nå, og denne tråden gjorde meg totalt paranoid. Kiler i håret mitt i skrivende stund, kjennes ut som at jeg har en PÅ meg!!!! Anonymous poster hash: cd819...7a7 Av og til når det kiler sånn på meg midt på natta spretter jeg opp fra senga og begynner å dænge løs på noe som ofte er samboers tå eller en flue eller noe....Anonymous poster hash: e5e63...45c Haha , takk for god latter tipper han samboeren er passe imponert
Dama på bygda Skrevet 13. august 2014 #23 Skrevet 13. august 2014 Hun sprayer, innen få minutter kommer de sammenkrøllet dalende ned fra der de er. Hun var sjokkert over hvit mange edderkopper som dukket opp fra intet. Har vel prøvd å tenke at det er kun de hun ser som eksisterer:p Tar ikke mange timene før alle er borte da. Hun sprayer i starten og slutten av sommeren, og litt ellers i året når hun ser de.
Dama på bygda Skrevet 13. august 2014 #24 Skrevet 13. august 2014 Beklager alle skrivefeil, jævla autocorrect!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #25 Skrevet 13. august 2014 Jeg er minst like redd som deg. Blir fysisk dårlig... Er helt på gråten livredd!! føler med deg! Ligger i sengen i mørket nå, og denne tråden gjorde meg totalt paranoid. Kiler i håret mitt i skrivende stund, kjennes ut som at jeg har en PÅ meg!!!! Anonymous poster hash: cd819...7a7 Av og til når det kiler sånn på meg midt på natta spretter jeg opp fra senga og begynner å dænge løs på noe som ofte er samboers tå eller en flue eller noe....Anonymous poster hash: e5e63...45c Haha , takk for god latter tipper han samboeren er passe imponert Hihi, han har holdt ut med dette i over ti år da!;D Men sist gang det skjedde var det faktisk en edderkopp!! Anonymous poster hash: e5e63...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå