Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #26 Skrevet 26. august 2014 Dårlig at folk ikke hjalp til, men du la jo opp til dette selv.. Noen sjåfører er så strenge at de nekter å kjøre bussen så sant du ikke sitter/står og holder skikkelig fast i vogna. Jeg har også alltid med meg hund og barn, og tar alltid ungen på fanget. Det er uforsvarlig å la en baby sitte alene usikret på en buss. Og du tror det er noen bedre å la barnet sitt usikret på fanget ditt i bussen? Ved en evt kræsj vil barnet bli slengt frem i setet foran seg og i tillegg vil barnet få hele deg med all kraft over seg. Ikke særlig trygt det heller... Anonymous poster hash: bd438...b50
Bustetroll Skrevet 26. august 2014 #27 Skrevet 26. august 2014 Dårlig at folk ikke hjalp til, men du la jo opp til dette selv.. Noen sjåfører er så strenge at de nekter å kjøre bussen så sant du ikke sitter/står og holder skikkelig fast i vogna. Jeg har også alltid med meg hund og barn, og tar alltid ungen på fanget. Det er uforsvarlig å la en baby sitte alene usikret på en buss. Og du tror det er noen bedre å la barnet sitt usikret på fanget ditt i bussen? Ved en evt kræsj vil barnet bli slengt frem i setet foran seg og i tillegg vil barnet få hele deg med all kraft over seg. Ikke særlig trygt det heller... Anonymous poster hash: bd438...b50 Heller på fanget enn alene i en vogn.. Vogna velter lett ved bare en hard brems eller en brå start. Da er det tryggere å ha barnet på fanget. En veldig stor ulykke skjer svært sjeldent med en stor buss, og da tror jeg utfallet er ille uansett hvor barnet sitter på bussen. Men busser kjører ikke alltid særlig pent, og vogner velter LETT
*Lissi* Skrevet 26. august 2014 #28 Skrevet 26. august 2014 Synes det er normal folkeskikk å hjelpe folk/reise seg for eldre eller gravide på bussen. En ting at du kanskje burde latt hunden være alene hjemme, men folk må da klare å løfte på rompa å hjelpe folk! Helt enig med deg HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå