Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #26 Skrevet 12. august 2014 Hvorfor i all verden bør en på rundt to år bare ammes hjemme? Fodri folk kan bli støtte? Jeeeeeeeezus!!! Anonymous poster hash: b4f00...78e Fordi du ikke får dekket deg til like mye med en aktiv og vimsete toåring som smatter, slafser og hopper på fanget til mora, som men en liten baby. Jeg ønsker ikke pupper i salaten, dessverre. Eller ungens beskrivelse på hvor godt det er å få pupp nam nam. Anonymous poster hash: 841f2...9af Og hva får deg til å tro at toåringen smatter, slafser og hopper på fanget mens han spiser?? Lurer på hvilke toåringer som har blitt amma du har sett. Jeg ammet størstemann til han var 2. Det var da ikke noe annerledes enn å amme en liten baby. Nå er yngstemann 14 mnd og jeg ammer henne fremdeles, også offentlig. Jeg vurderer det slik at det er bedre for folk rundt meg at jeg setter meg stille og fredelig med henne og ammer henne enn at hun skal gråte. Og hadde hun hoppe rundt hadde hun jo ikke fått spist, siden puppen min tross alt sitter fast på meg, slik at hun jo må ligge rolig der den er for å få tak i den! Og at man får dekket seg mindre til med en to-åring? Hvordan dekket du deg til når du ammet? Med hele ungen under et teppe? Jeg er vel litt dyktigere enn deg da kanskje, for jeg klarer faktisk å amme både en liten baby og en to-åring uten at noen ser brystet mitt, selv uten noe teppe. Det er bare å dra genseren opp og så legge ungen inntil, så dekker ungen det som ikke dekkes av genseren! Anonymous poster hash: 5bb4b...a7f
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #27 Skrevet 12. august 2014 Hvorfor i all verden bør en på rundt to år bare ammes hjemme? Fodri folk kan bli støtte? Jeeeeeeeezus!!!Anonymous poster hash: b4f00...78e Fordi du ikke får dekket deg til like mye med en aktiv og vimsete toåring som smatter, slafser og hopper på fanget til mora, som men en liten baby. Jeg ønsker ikke pupper i salaten, dessverre. Eller ungens beskrivelse på hvor godt det er å få pupp nam nam. Anonymous poster hash: 841f2...9af Ikke alle barn hopper rundt mens de får pupp vet du! Ikke noe slafsing heller såvidt meg bekjent. Nå overdriver du veldig!!! Anonymous poster hash: b4f00...78e Å jøss for en reaksjon med masse utropstegn og greier. Jeg ønsker ikke amming av store barn i min stue, på lik linje med røyking, øldrikking, raping og fising. Hva er galt med det? Mine venninners pupper er ikke noe jeg vil få trøkket i trynet. Anonymous poster hash: 841f2...9af
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #28 Skrevet 12. august 2014 Hvorfor i all verden bør en på rundt to år bare ammes hjemme? Fodri folk kan bli støtte? Jeeeeeeeezus!!! Anonymous poster hash: b4f00...78e Fordi du ikke får dekket deg til like mye med en aktiv og vimsete toåring som smatter, slafser og hopper på fanget til mora, som men en liten baby. Jeg ønsker ikke pupper i salaten, dessverre. Eller ungens beskrivelse på hvor godt det er å få pupp nam nam. Anonymous poster hash: 841f2...9af Og hva får deg til å tro at toåringen smatter, slafser og hopper på fanget mens han spiser?? Lurer på hvilke toåringer som har blitt amma du har sett. Jeg ammet størstemann til han var 2. Det var da ikke noe annerledes enn å amme en liten baby. Nå er yngstemann 14 mnd og jeg ammer henne fremdeles, også offentlig. Jeg vurderer det slik at det er bedre for folk rundt meg at jeg setter meg stille og fredelig med henne og ammer henne enn at hun skal gråte. Og hadde hun hoppe rundt hadde hun jo ikke fått spist, siden puppen min tross alt sitter fast på meg, slik at hun jo må ligge rolig der den er for å få tak i den! Og at man får dekket seg mindre til med en to-åring? Hvordan dekket du deg til når du ammet? Med hele ungen under et teppe? Jeg er vel litt dyktigere enn deg da kanskje, for jeg klarer faktisk å amme både en liten baby og en to-åring uten at noen ser brystet mitt, selv uten noe teppe. Det er bare å dra genseren opp og så legge ungen inntil, så dekker ungen det som ikke dekkes av genseren! Anonymous poster hash: 5bb4b...a7f Dyktigere enn meg faktisk... jeg har aldri ammet en toåring, så hvordan kan du være dyktigere enn meg? Anonymous poster hash: 841f2...9af
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #29 Skrevet 12. august 2014 Hvorfor i all verden bør en på rundt to år bare ammes hjemme? Fodri folk kan bli støtte? Jeeeeeeeezus!!! Anonymous poster hash: b4f00...78e Fordi du ikke får dekket deg til like mye med en aktiv og vimsete toåring som smatter, slafser og hopper på fanget til mora, som men en liten baby. Jeg ønsker ikke pupper i salaten, dessverre. Eller ungens beskrivelse på hvor godt det er å få pupp nam nam. Anonymous poster hash: 841f2...9af Og hva får deg til å tro at toåringen smatter, slafser og hopper på fanget mens han spiser?? Lurer på hvilke toåringer som har blitt amma du har sett. Jeg ammet størstemann til han var 2. Det var da ikke noe annerledes enn å amme en liten baby. Nå er yngstemann 14 mnd og jeg ammer henne fremdeles, også offentlig. Jeg vurderer det slik at det er bedre for folk rundt meg at jeg setter meg stille og fredelig med henne og ammer henne enn at hun skal gråte. Og hadde hun hoppe rundt hadde hun jo ikke fått spist, siden puppen min tross alt sitter fast på meg, slik at hun jo må ligge rolig der den er for å få tak i den! Og at man får dekket seg mindre til med en to-åring? Hvordan dekket du deg til når du ammet? Med hele ungen under et teppe? Jeg er vel litt dyktigere enn deg da kanskje, for jeg klarer faktisk å amme både en liten baby og en to-åring uten at noen ser brystet mitt, selv uten noe teppe. Det er bare å dra genseren opp og så legge ungen inntil, så dekker ungen det som ikke dekkes av genseren! Anonymous poster hash: 5bb4b...a7f Dyktigere enn meg faktisk... jeg har aldri ammet en toåring, så hvordan kan du være dyktigere enn meg? Anonymous poster hash: 841f2...9af Og hvis din toåring GRÅTER av å ikke få pupp hos mammaen sin, er det på høy tid med avvenning spør du meg! En toåring skal ikke ha morsmelk som måltider. Anonymous poster hash: 841f2...9af
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #30 Skrevet 12. august 2014 Hvorfor i all verden bør en på rundt to år bare ammes hjemme? Fodri folk kan bli støtte? Jeeeeeeeezus!!! Anonymous poster hash: b4f00...78e Fordi du ikke får dekket deg til like mye med en aktiv og vimsete toåring som smatter, slafser og hopper på fanget til mora, som men en liten baby. Jeg ønsker ikke pupper i salaten, dessverre. Eller ungens beskrivelse på hvor godt det er å få pupp nam nam. Anonymous poster hash: 841f2...9af Og hva får deg til å tro at toåringen smatter, slafser og hopper på fanget mens han spiser?? Lurer på hvilke toåringer som har blitt amma du har sett. Jeg ammet størstemann til han var 2. Det var da ikke noe annerledes enn å amme en liten baby. Nå er yngstemann 14 mnd og jeg ammer henne fremdeles, også offentlig. Jeg vurderer det slik at det er bedre for folk rundt meg at jeg setter meg stille og fredelig med henne og ammer henne enn at hun skal gråte. Og hadde hun hoppe rundt hadde hun jo ikke fått spist, siden puppen min tross alt sitter fast på meg, slik at hun jo må ligge rolig der den er for å få tak i den! Og at man får dekket seg mindre til med en to-åring? Hvordan dekket du deg til når du ammet? Med hele ungen under et teppe? Jeg er vel litt dyktigere enn deg da kanskje, for jeg klarer faktisk å amme både en liten baby og en to-åring uten at noen ser brystet mitt, selv uten noe teppe. Det er bare å dra genseren opp og så legge ungen inntil, så dekker ungen det som ikke dekkes av genseren! Anonymous poster hash: 5bb4b...a7f Dyktigere enn meg faktisk... jeg har aldri ammet en toåring, så hvordan kan du være dyktigere enn meg? Anonymous poster hash: 841f2...9af Og hvis din toåring GRÅTER av å ikke få pupp hos mammaen sin, er det på høy tid med avvenning spør du meg! En toåring skal ikke ha morsmelk som måltider. Anonymous poster hash: 841f2...9af Som jeg skrev, så er yngstejenta 14 mnd. Og hun får fremdeles en del morsmelk. Skal starte med nattavvenning snart, men hun startet i bhg nå, så tenker jeg må vente til hun har fått gått der litt slik at det ikke blir to store omveltninger for henne på en gang. Ellers ammes hun i søvn ennå, så når hun er trøtt og jeg er i nærheten er det ikke mye annet som nytter. Hun nekter å ta både smokk eller tommel, så det er ikke bare å gi henne det heller. Hun spiser jo selvsagt både brød, middag og grøt. Men noen måltider mm innimellom har hun bare godt av. Anonymous poster hash: 5bb4b...a7f
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #31 Skrevet 12. august 2014 Hvorfor i all verden bør en på rundt to år bare ammes hjemme? Fodri folk kan bli støtte? Jeeeeeeeezus!!! Anonymous poster hash: b4f00...78e Fordi du ikke får dekket deg til like mye med en aktiv og vimsete toåring som smatter, slafser og hopper på fanget til mora, som men en liten baby. Jeg ønsker ikke pupper i salaten, dessverre. Eller ungens beskrivelse på hvor godt det er å få pupp nam nam. Anonymous poster hash: 841f2...9af Og hva får deg til å tro at toåringen smatter, slafser og hopper på fanget mens han spiser?? Lurer på hvilke toåringer som har blitt amma du har sett. Jeg ammet størstemann til han var 2. Det var da ikke noe annerledes enn å amme en liten baby. Nå er yngstemann 14 mnd og jeg ammer henne fremdeles, også offentlig. Jeg vurderer det slik at det er bedre for folk rundt meg at jeg setter meg stille og fredelig med henne og ammer henne enn at hun skal gråte. Og hadde hun hoppe rundt hadde hun jo ikke fått spist, siden puppen min tross alt sitter fast på meg, slik at hun jo må ligge rolig der den er for å få tak i den! Og at man får dekket seg mindre til med en to-åring? Hvordan dekket du deg til når du ammet? Med hele ungen under et teppe? Jeg er vel litt dyktigere enn deg da kanskje, for jeg klarer faktisk å amme både en liten baby og en to-åring uten at noen ser brystet mitt, selv uten noe teppe. Det er bare å dra genseren opp og så legge ungen inntil, så dekker ungen det som ikke dekkes av genseren! Anonymous poster hash: 5bb4b...a7f Dyktigere enn meg faktisk... jeg har aldri ammet en toåring, så hvordan kan du være dyktigere enn meg? Anonymous poster hash: 841f2...9af Vel, jeg henviste til din kommentar "Fordi du ikke får dekket deg til like mye med en aktiv og vimsete toåring ... som men en liten baby." Så siden du skriver så bastant at man ikke får det, så regnet jeg med du hadde erfaring med det, og at det ikke bare var gjetting fra deg. Men hvis du skriver så bastante setninger utifra kun vill gjetting, så er det jo ingen grunn til å diskutere noe. Anonymous poster hash: 5bb4b...a7f
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #32 Skrevet 12. august 2014 Hvorfor i all verden bør en på rundt to år bare ammes hjemme? Fodri folk kan bli støtte? Jeeeeeeeezus!!! Anonymous poster hash: b4f00...78e Fordi du ikke får dekket deg til like mye med en aktiv og vimsete toåring som smatter, slafser og hopper på fanget til mora, som men en liten baby. Jeg ønsker ikke pupper i salaten, dessverre. Eller ungens beskrivelse på hvor godt det er å få pupp nam nam. Anonymous poster hash: 841f2...9af Og hva får deg til å tro at toåringen smatter, slafser og hopper på fanget mens han spiser?? Lurer på hvilke toåringer som har blitt amma du har sett. Jeg ammet størstemann til han var 2. Det var da ikke noe annerledes enn å amme en liten baby. Nå er yngstemann 14 mnd og jeg ammer henne fremdeles, også offentlig. Jeg vurderer det slik at det er bedre for folk rundt meg at jeg setter meg stille og fredelig med henne og ammer henne enn at hun skal gråte. Og hadde hun hoppe rundt hadde hun jo ikke fått spist, siden puppen min tross alt sitter fast på meg, slik at hun jo må ligge rolig der den er for å få tak i den! Og at man får dekket seg mindre til med en to-åring? Hvordan dekket du deg til når du ammet? Med hele ungen under et teppe? Jeg er vel litt dyktigere enn deg da kanskje, for jeg klarer faktisk å amme både en liten baby og en to-åring uten at noen ser brystet mitt, selv uten noe teppe. Det er bare å dra genseren opp og så legge ungen inntil, så dekker ungen det som ikke dekkes av genseren! Anonymous poster hash: 5bb4b...a7f Dyktigere enn meg faktisk... jeg har aldri ammet en toåring, så hvordan kan du være dyktigere enn meg? Anonymous poster hash: 841f2...9af Vel, jeg henviste til din kommentar "Fordi du ikke får dekket deg til like mye med en aktiv og vimsete toåring ... som men en liten baby." Så siden du skriver så bastant at man ikke får det, så regnet jeg med du hadde erfaring med det, og at det ikke bare var gjetting fra deg. Men hvis du skriver så bastante setninger utifra kun vill gjetting, så er det jo ingen grunn til å diskutere noe. Anonymous poster hash: 5bb4b...a7f Ingen vill gjetting, men observasjoner på besøk og cafe. Anonymous poster hash: 841f2...9af
Jezebel Skrevet 12. august 2014 #33 Skrevet 12. august 2014 Hvorfor i all verden bør en på rundt to år bare ammes hjemme? Fodri folk kan bli støtte? Jeeeeeeeezus!!! Anonymous poster hash: b4f00...78e Fordi du ikke får dekket deg til like mye med en aktiv og vimsete toåring som smatter, slafser og hopper på fanget til mora, som men en liten baby. Jeg ønsker ikke pupper i salaten, dessverre. Eller ungens beskrivelse på hvor godt det er å få pupp nam nam. Anonymous poster hash: 841f2...9af Når du føler du må overdrive så veldig for å få støtte, er ikke det et tegn på at du ikke har rett i utgangspunktet? Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i din beskrivelse (nå er min unge under to, men ganske aktiv i andre settinger).
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #34 Skrevet 12. august 2014 Hvorfor i all verden bør en på rundt to år bare ammes hjemme? Fodri folk kan bli støtte? Jeeeeeeeezus!!! Anonymous poster hash: b4f00...78e Fordi du ikke får dekket deg til like mye med en aktiv og vimsete toåring som smatter, slafser og hopper på fanget til mora, som men en liten baby. Jeg ønsker ikke pupper i salaten, dessverre. Eller ungens beskrivelse på hvor godt det er å få pupp nam nam. Anonymous poster hash: 841f2...9af Eh, dette er iallfall på ingen måte hvordan ammestundene våre er. Her er det veldig rolig og greit. Og toåringen smatter og slafser ikke. Om han hadde hoppet i fanget under ammingen hadde serveringen blitt rimelig fort stengt. Har store pupper med tror ikke de rekker bort i salatskålen din faktisk. Har aldri flashet puppene mine noe særlig, kanskje bortsett fra da jeg var 16 og syns det var kult å sole meg toppløs. Har ikke det store behovet for å vise folk puppene mine, og jeg har heller aldri sett noen andre som ammer og flasher puppene om barnet så er 6 uker eller 2 år. Mulig jeg ikke studerer andre som ammer godt nok, men har ærlig tatt aldri hatt behov for å studere mennesker som ammer for å se om jeg kan skimte en pupp der. At noen sitter med puppene helt ute når de ammer ute blant andre har jeg aldri sett eller hørt om fra andre enn de som synes det er såå ekkelt med amming om ungen er bikket et år. Faktisk. Anonymous poster hash: d1889...781
Anonym bruker Skrevet 12. august 2014 #35 Skrevet 12. august 2014 Så bra at du tar hensyn til ditt barns helse! Det vil barnet tjene på resten av livet! Anonymous poster hash: 1372c...416
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå