Gå til innhold

Har dere begynt å handle inn til adventskalendere enda?

Anbefalte innlegg

Gjest Pusikatt
Skrevet

ADVENTSKALENDER? I BEGYNNELSEN AV AUGUST?

Herregud for noe hysteri. Ikke nok med at det selges julemarsipan i september og at man ikke kan gå i butikker i desember, fordi man setter "jul" foran alle varer, også mat, for å skru opp prisene, nå skal man shoppe adventskalendere i august. Visste ikke at man solgte sånt på sommeren en gang?

Det er jo bare fordi det er så gøy og planlegge adventskalender, og for oss med litt dårlig råd, er det greit å spre utgiftene litt utover året. Hadde ikke gjort det om jeg ikke syntes det var morsomt. :D Jeg har ingen andre hobbyer da. Hehe :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferdig i fjor jeg. Kjenner at det er veldig deilig :)

Skrevet

herregud..jeg har begynt å tenke på å handle sekk og utstyr til skolestarteren min jeg, må vel nesten gjøre det denne uka.

Anonymous poster hash: 5be84...287
Skrevet

Ferdig i fjor jeg.

Med årets kalender?!

Anonymous poster hash: 3415b...de3

Skrevet

herregud..jeg har begynt å tenke på å handle sekk og utstyr til skolestarteren min jeg, må vel nesten gjøre det denne uka.

Oi, har du førsteklassing og ikke kjøpt sekk enda? De aller fleste butikkene (og leverandørene) er tomme for de mest populære sekkene nå altså. Du er veldig sent ute og utvalget nå er elendig....

Anonymous poster hash: f9858...47f

Skrevet

Jupp, kjøpte så mange ting i fjor at det var nok til en helt ny adventskalender i år.

Tips: panduro hadde i fjor en pakke der barn (4-8 år tror jeg) fikk en pose hver dag der de kunne lage litt julepynt/gaver. Min jente elsker håndarbeid. Så mens jeg laget middag mekket hun pynt og gaver. Så vi tok halvparten av kalenderen med slike poser og andre halvparten med det vanlige blyanter, viskelær, hårstrikk, fargebad osv.

Skrevet

det er august, jeg har ikke engang tenkt på jul enda.

Anonymous poster hash: c3770...5af

Jammen det er jo bare 3,5 mnd til advent :)

Å Jesus. Jeg vet ikke om den kommentaren gjorde meg ivrig eller deprimert. 

Skrevet

Oi, har du førsteklassing og ikke kjøpt sekk enda? De aller fleste butikkene (og leverandørene) er tomme for de mest populære sekkene nå altså. Du er veldig sent ute og utvalget nå er elendig....

Vet du hva?? Det er bare idioti å kjøpe "de mest populære" sekkene. Det gjorde vi i fjor, noe som resulterte i at 7 av 9 gutter hadde samme sekk.

De fleste 6 åringer aner ikke forskjell på fjorårets modell og årets modell.

Anonymous poster hash: 1ec05...fb5

Skrevet

Mine får ikke pakkekalender i år. De får hver sin pepperkakekalender. De har så mye dill fra før at de ser knapt nok på kalendergaven før den forsvinner. Og sjokolade tåler ikke ene pga allergi.

Synes denne gavekarusellen har begynt å ta litt av og merker at ungene begynner å bli kravstore og bortskjemte så nå setter jeg på bremsene mens de enda er små.

Anonymous poster hash: 3ff50...428

Skrevet

Kjenner jeg ungene mine rett, så vil de ha Lego-kalender. Heldigvis. Jeg tenker uansett ikke på advent og jul før i slutten av november. Jula kommer jommen meg tidsnok likevel. Hater juleting i september og oktober. Jula varer fra 24. desember til 13. januar og er ikke noe jeg ofrer en tanke før jeg må.

Anonymous poster hash: c9996...2e6

Skrevet

Nei, men må nok snart ha første runde ;)

Skrevet

:daane:

Anonymous poster hash: fb0c8...842
Skrevet (endret)

Tøys! Her har de så mange igjen rundt om at de er satt på tilbud. Skulle ønske vi hadde klart å vente. Hadde ikke kjøpt penal før i dag, og jentene fikk de dem ønsket seg satt ned til 99 kr stk :)

Endret av LivetErEnLek
Skrevet

Det stemmer ikke. Masse sekker overalt her i Oslo ihvertfall..

Anonymous poster hash: a766a...6aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...