Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Hvordan vet man om man er ferdig med å få barn? Er det noe man bare kjenner på kroppen? Noe man bare vet? Her aner vi ikke om vi er ferdig eller om vi ønsker en til.. Har tre .. Hvordan er det med dere? Anonymous poster hash: 622f7...d71
magica fra tryll Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Ja, nå vet jeg det. Jeg har 6 barn og er 47 år, så nå kaster jeg inn håndkleet...hehe
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Ja, nå vet jeg det. Jeg har 6 barn og er 47 år, så nå kaster jeg inn håndkleet...hehe Der har du svaret HI. DA vet du det. Anonymous poster hash: c4cb3...65c
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Jeg er ferdig. Har 3, og mannen har sterilisert seg. De skal følges opp også, og man skal ha tid til hver og en, samtidig som man skal ha tid til seg selv.Når jeg holdt den nyfødte babyen til en kollega og jeg overhodet ikke kjente NOE, da visste jeg at jeg var ferdig
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Her vet jeg bare Hadde ønsket oss to på forhånd, fikk en gutt og ei jente i ettertid, helt perfekt for våres del. Anonymous poster hash: 87172...863
4barns mor Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Er ikke ferdig. Har tre og prøver på nr4
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Jeg vet jeg er ferdig med barn, er 40 år og har fire stykker, men jeg er fremdeles babysyk innimellom Jeg personlig elsker babytiden og kunne sikkert fått en unge annenhvert år fra jeg var 25 og til jeg ikke lenger er fruktbar, men har innsett at det ikke er særlig fornuftig og av og til må man la fornuften råde... Anonymous poster hash: 7634c...2f2
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Vi ville ha to og det har vi fått. Holdt ut disse to svangerskapene med blant annet ekstrem svangerskapskvalme hele svangerskapene og var lykkelig da jeg var ferdig. Har sterilisert meg. Anonymous poster hash: d2ef1...6e5
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 For min del må jeg bare bestemme meg for å være ferdig. Anonymous poster hash: d3a11...9c8
MrsMilla Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Har fire, og kjenner at jeg er helt klart ferdig. Da vi hadde tre hadde jeg ikke samme følelsen, da var det som om det fortsatt manglet en.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #11 Skrevet 10. august 2014 Jeg har to og var usikker på om jeg følte meg ferdig. Men nå har jeg truffet en mann med barn, er sannsynligvis steril og husker hvor deprimert jeg blir i babytiden når jeg har altfor mye tid å bare tenke. Så det beste for meg selv, samboer og barn er at vi ikke får barn. Anonymous poster hash: ea4c9...b8c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #12 Skrevet 10. august 2014 Vi har begge lyst på 3 barn, men jeg har ikke helse til 3 og ikke føler jeg vi har økonomi til det heeller. Så hvis ikke noe drastisk skjer, blir vesla i magen den siste Anonymous poster hash: 2fb8b...492
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #13 Skrevet 10. august 2014 Jeg er skikkelig ferdig med å få barn. Jeg har to, og i begge svangerskapene har jeg vært så dårlig at barna måtte ut før tiden. Det var veldig viktig for meg å hvertfall ha to barn, for jeg vet selv gleden av å ha søsken. Selvom jeg kun er 25, nyter jeg nå å aldri skulle ha bleiebarn igjen, at barna stort sett kan kle på seg selv og gå inn og ut av bilen. Jeg trenger aldri mer ha våkenetter med spedbarn som hylgriner, aldri mer kjøpe mme og vaske flasker, og barna vokser ikke lenger ut av klærne hver eneste måned. Jeg føler at vi har det perfekt sånn vi har det nå, jeg og verdens fineste barn. Og det er ikke noen bakdel heller at når ungene er voksne er jeg fortsatt bare rundt 40! Anonymous poster hash: 38186...bcc
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #14 Skrevet 10. august 2014 Det er noe man bestemmer seg for Anonymous poster hash: 62eb2...95e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #15 Skrevet 10. august 2014 Jeg har to. Hodet sier stopp, mens hjertet sier EN TIL!!!! Tiden får vise hvem som vinner.... Anonymous poster hash: 59485...c7d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #16 Skrevet 10. august 2014 Her har vi to jenter med større avstand på 5,5 år, og er definitivt ferdig med produksjon. Før vi fikk både den første og nå den siste ble jeg heeelt mo i knærnene når jeg hørte babygråt, såg små bylter og små babyer med gryntene sine. Her i uka kom en kollega på besøk med sin nyfødte sønn på 4 uker. Og jeg kjente det ikke et eneste sted, utenom en ting og det var fullstendig ro og tilfredshet. Kjenner jeg tilogmed blir frustrert når andre påpeker at det er best vi får en tredje tett opptil nr 2 pga av aldersforskjellen, rmn godt å vite at vi er permanent utkoblet iom at mannen er sterilisert. Butikken er stengt, vi er på andre jaktmarker, livet er komplett osv. Anonymous poster hash: ae1a5...f2c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #17 Skrevet 10. august 2014 Vi har to, og føler at familien er komplett. Har et lite hus som er akkurat stort nok for oss fire, ferier er lettere med to barn. Barna er tett i alder og av samme kjønn slik at vi enkelt kan legge opp til samme aktivitet.. På den andre siden er vi fremdeles veldig unge - hvem vet om vi ønsker flere barn mange, mange år frem i tid? Men her og nå føler vi oss heeeeelt ferdig! Anonymous poster hash: 2f51d...321
Kanutten83 Skrevet 10. august 2014 #18 Skrevet 10. august 2014 Jeg kjenner det Fikk en slags ro over meg da nr 3 ble født Får dager hvor jeg kjenner litt på det å gå gravid, føde, ha en nyfødt osv... Men det er ikke lenger oppslukende lengsel lenger, og har kommet fram til at det er nok mest spenningen, forventningene og kosen med spark jeg savner. Et nytt barn klarer jeg ikke se for meg Så ja, nå kan jeg si jeg er ferdig
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #19 Skrevet 10. august 2014 Har ikke fått den følelsen av at vi er ferdig.. Kjenner det kribler i magen når jeg ser en baby, babytøy eller ettåringer som stabber rundt. Tenker stadig vekk på det, men litt redd for å ødelegge det vi har som familie nå.. ( mannen vil gjerne ha en til) Og om vi evt får en til, om ferdigfølelsen kommer da.. ? Hjertet og hjernen er ikke alltid på samme plan. Anonymous poster hash: 622f7...d71
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #20 Skrevet 10. august 2014 Har 4 år 5 år og 1 år, lyst på en til etterhvert men mannen nekter. han var egentlig fornøyd etter 2 , men heldigvis så ble detvhvertfall 3. Anonymous poster hash: 290e2...2b6
Urwa Skrevet 10. august 2014 #21 Skrevet 10. august 2014 Jeg var ferdig etter nr 3. Var sååå bestemt i 8 år før jeg plutselig fra ut i det blå ble kjempe babysyk😳 Det var nesten som om jeg ikke hadde barn fra før😝 Så da kom nr 4 da.....Og han er hele familiens kjæledegge☺️ Men jeg skal ikke ha flere nå. Er 36. Men tør ikke å si det høyt haha. Fikk mange kommentarer når jeg gikk gravid sist. Fordi jeg var såpass bestemt.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #22 Skrevet 10. august 2014 Jeg har alltid ELSKET babyer! Kose, nusse, susse og bare nyyyte! Har også alltid hatt "barnetekke" og veldig glad i barn. Men etter å født 4 barn på 10 år, fikk 3 av dem på 4 år, og i tillegg ble jeg alene i siste svangerskap, så sa det bare stopp!! Livet mitt er så intenst nå at det å få et barn til hadde vært krise!! Jeg er så "mettet" på små barn at jeg har sluttet helt å ha sex. Selv om jeg er sterilisert nå OG går på p-piller så tør jeg fortsatt ikke å ha sex av frykt for å bli gravid! Jeg tuller ikke!...hehehe Så ja, jeg VET at jeg er HELT ferdig med barn Anonymous poster hash: 63d01...ffe
Fullrulle86 Skrevet 10. august 2014 #23 Skrevet 10. august 2014 Jeg er ferdig. Har fått mine tre og når siste kom føltes det bare komplett problemet er bare at vi fremdeles er nokså unge så jeg stoler faktisk ikke på meg selv. Jeg prøver derfor å få mannen til å snippe strenger slik st jeg ikke om åtte år plutselig skal få lyst på en til. Innerst inne vet jeg at jeg ikke vil ha flere! En glorifiserer så aaaltfor fort graviditet og småbarnsperioden og glemmer altfor fort.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #24 Skrevet 10. august 2014 Ferdig ferdig ferdig etter denne ungen er født! Har nr 2 i magen, en gutt. Har ei jente på 3 år ( og midt i en vanvittig trassalder)fra før. Vi er bare så ferdig etter at sønnen vår er født. Jeg hater å gå gravid, har bekkenløsning og ryggplager. Er bare vanvittig motivert for å føde og aldri igjen være gravid. Gleder oss utrolig mye til å få møte sønnen vår da!!! Ikke lenge igjen . Anonymous poster hash: befd7...1a7
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 10. august 2014 #25 Skrevet 10. august 2014 Klarte ikke å kvitte meg med alle babytingene etter nr 2 ble født, men nå som nummer 3 snart kommer ut, gleder jeg meg til å tømme huset for alle gravidklær og remedier for diverse svangerskapsplager! Kjenner det skal bli godt å aldri være gravid igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå