Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #26 Skrevet 10. august 2014 Minste datteren min ble 6 år for litt over en mnd siden, et annet av mine barn hadde bursdag 1,5 mnd før det igjen og ingen av de har fått så mye som en gratulerer fra faren deres. Er jeg forbannet for det, nei det er trist for barna men ikke noe å gjøre med at han ikke gidder å bry seg om de og bursdagene deres. Det er snakk om en tante og barnet er bare 1 år, bursdager kan være lett å glemme, mine søstre og mine foreldre blir minnet på bursdagene litt før med at jeg passer på å videreformidle gave ideer til de slik at de har tid å kjøpe. (de som vil ha det slik) Ellers hadde det nok gått i glemmeboken for flere av de, ikke fordi de ikke er glad i barna mine men fordi man kan ikke gå rundt å huske på alle datoer bestandig. Barnet ditt lider ingen nød av at tante glemte bursdagen, barnet ble et og forstår ikke hva bursdag er og vil ikke ha minner om det senere. Å bli skuffet kan du sikkert men å bli sint for det er en overreaksjon. Neste år kan du jo sende henne en melding noen dager før så husker hun det lettere. Anonymous poster hash: 1bdfc...736
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå