Gå til innhold

Vil ikke svare på om det er slutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar :) nei vil jo ikke ha en sånn mann. Jeg kjenner han ikke igjen i det hele tatt. Jeg har det bare så vondt nå. Han har vært gift og alt,trodde ikke man holdt på sånn i voksen alder. Hvorfor holde meg på gress om han ikke vil mer?han vil ikke svare på om det er slutt. Er så frustrerende.

Anonymous poster hash: 4f045...e40

Svarte istad men det hørte helt ut som han jeg datet. Hvis du tilgir denne gangen skjer det mest sannsynlig igjen og igjen.,,, jeg lot det gå for langt.

Følte det som at siden han ble behandlet dårlig av ekskona så skulle han ta igjen det på meg

Anonymous poster hash: 33af0...0d2

Er ikke samme mann da,han her ble også behandla dårlig av ekskona. Han bor i Kr.sand. Høres det kjent ut?

Nei det var i Stavanger.

Lurer nå på hvordan de har behandlet ex-konene sine når de kan oppføre seg slik mot dere. Tror nok jeg ville tvilt på den forklaringen.

Anonymous poster hash: 5d7de...313

Akkurat tenkt det samme selv. Her var dama utro på slutten... Men hvis han oppførte seg slik som han gjorde mot meg skjønner jeg det. Kald og varm og bare drittsekk, tenke på seg selv osv... Kan drive de fleste til å gjøre noe. Ikke det at jeg mener utroskap er en løsning men kan skjønne det til tider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når skal du begynne å ta til deg rådene du får her inne? Hvis jeg husker riktig så har du skrevet en den innlegg om han allerede. DROPP HAN!

Anonymous poster hash: 47ae2...878
Skrevet

Her var også eksen hans utro. Syntes han er en raring son kan oppføre seg sånn her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...