Gå til innhold

Vil ikke svare på om det er slutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen med en raring i 4mnd nå. Vi har hatt det perfekt,men plutselig sluttet han å ringe å svare på mld. De siste dagene har han tatt litt sånn generell kontakt på snap og skrevet at han savner meg. Han tar ikke tlf når jeg ringer. Får en vond følelse når han også har et bestemt navn over bestevenner på topplistene på snap.

Hver gang han gir tegn fra seg så vil jeg jo svare han men føler han behandler meg dårlig når han later som ingenting og ikke gir meg noe svar. Føler nesten som han leker med meg. Kan ikke tro det om en 3 barnefar.

Anonymous poster hash: 4f045...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva bør jeg gjøre her,trenger råd.

Skrevet

han holder deg på gress virker det som. 4 mnd er jo ikke veldig lenge, om han kan begynne sånn nå så vil jeg til nød vite hva han gjør om 1 år.  bare gjør det slutt og finn deg en snill mann, 

Skrevet

Mitt råd: glem han.

Skrevet

Datet og en slik. Skikkelig umoden.

Spør deg selv...liker du han virkelig når du ser hvordan han er? Eller liker du han mer pga han kkke tar kontakt?

Har funnet ut selv at jeg finner meg i for mye for er redd for å ikke bli likt men tenk på deg selv her. Vil du virkelig ha en som er slik?

Anonymous poster hash: 33af0...0d2

Skrevet

Siden dere bar har vært sammen i 4 mnd så burde dere har vært nyforelsket og han burde ha ringt/sent deg sms daglig.

Jeg tror har bare holder deg på gress, mulig han egentlig liker noen andre også, men syns at du er grei og ha om hun andre ikke er så interessert allikevel.

Mitt råd : Ikke ring eller send sms. Ikke svar han på snap. SÅ ser du hva han gjør. Men aller helst bør du glemme han og finne deg en mann som vil ha DEG !!

Skrevet

Glem han!!!

Har vært borti en sånn jeg og. Ene var 40 han andre 34

UMODNE

Vil du ha en sånn?

Anonymous poster hash: 176e6...664

Skrevet

Takk for svar :) nei vil jo ikke ha en sånn mann. Jeg kjenner han ikke igjen i det hele tatt. Jeg har det bare så vondt nå. Han har vært gift og alt,trodde ikke man holdt på sånn i voksen alder. Hvorfor holde meg på gress om han ikke vil mer?han vil ikke svare på om det er slutt. Er så frustrerende.

Skrevet

Drit i han taperen der. Han er åpenbart ikke noe å samle på.

Anonymous poster hash: 04e23...eab

Skrevet

Takk for svar :) nei vil jo ikke ha en sånn mann. Jeg kjenner han ikke igjen i det hele tatt. Jeg har det bare så vondt nå. Han har vært gift og alt,trodde ikke man holdt på sånn i voksen alder. Hvorfor holde meg på gress om han ikke vil mer?han vil ikke svare på om det er slutt. Er så frustrerende.

Svarte istad men det hørte helt ut som han jeg datet. Hvis du tilgir denne gangen skjer det mest sannsynlig igjen og igjen.,,, jeg lot det gå for langt.

Følte det som at siden han ble behandlet dårlig av ekskona så skulle han ta igjen det på meg

Skrevet

Svarte istad men det hørte helt ut som han jeg datet. Hvis du tilgir denne gangen skjer det mest sannsynlig igjen og igjen.,,, jeg lot det gå for langt.

Følte det som at siden han ble behandlet dårlig av ekskona så skulle han ta igjen det på meg

Er ikke samme mann da,han her ble også behandla dårlig av ekskona. Han bor i Kr.sand. Høres det kjent ut?

Skrevet

Er ikke samme mann da,han her ble også behandla dårlig av ekskona. Han bor i Kr.sand. Høres det kjent ut?

Nei det var i Stavanger.

Skrevet

Hm merkelig med sånne mannfolk. Hvordan kan man skru av følelsene sine så fort.

Skrevet

.

Skrevet

Han har sikkert bare brukt deg som leketøy :(

Skrevet

Det første du skriver er

'vært sammen med en raring'

??? Vil du være sammen med en raring???

Skrevet

Takk for svar :) nei vil jo ikke ha en sånn mann. Jeg kjenner han ikke igjen i det hele tatt. Jeg har det bare så vondt nå. Han har vært gift og alt,trodde ikke man holdt på sånn i voksen alder. Hvorfor holde meg på gress om han ikke vil mer?han vil ikke svare på om det er slutt. Er så frustrerende. Anonymous poster hash: 4f045...e40

Det er vel en grunn til at han ikke er gift lenger...

Skrevet

Nei det var i Stavanger.

Lurer nå på hvordan de har behandlet ex-konene sine når de kan oppføre seg slik mot dere. Tror nok jeg ville tvilt på den forklaringen.

Anonymous poster hash: 5d7de...313

Skrevet

Takk for svar :) nei vil jo ikke ha en sånn mann. Jeg kjenner han ikke igjen i det hele tatt. Jeg har det bare så vondt nå. Han har vært gift og alt,trodde ikke man holdt på sånn i voksen alder. Hvorfor holde meg på gress om han ikke vil mer?han vil ikke svare på om det er slutt. Er så frustrerende. Anonymous poster hash: 4f045...e40

Det er vel en grunn til at han ikke er gift lenger...

Hahaha! 

Anonymous poster hash: 048ad...215

Skrevet

Var borti en slik i fjor.

Vi var sammen i 3-4 mnd så plutselig trakk han seg unna, greit nok om han hadde bare sagt at han ikke ønsket dette lengre, men han ble bare mer og mer fjern men skrev samtidig meldinger om at han savnet meg osv. Til slutt sa jeg bare at savner du meg får du komme på besøk istedenfor å sitte å si det men hverken dukke opp eller ringe.

Vi avsluttet aldri offisielt men jeg så tegninga og gadd rett og slett ikke sånt tull, det tok knekken på de følelsene jeg hadde. Jeg svarte på meldinger om han spurte om noe, jeg savner deg ble enkelt ignorert om det ikke kom med litt mer innhold.

Antar han var typen som ikke tørr  å si klart fra at dette forholdet er ikke for meg. Og som håpet at jeg skulle si det om han bare brøt nok avtaler i siste liten eller var lite nok tilstedeværende.

Finnes bra med raringer der ute orker ikke kaste bort tid på slike da er det bedre uten noen som helst :)

Anonymous poster hash: e0aee...15b
Skrevet

Takk :) i starten var jeg helt knust men nå kjenner jeg at dette tar mer og mer knekken på følelsene mine. Hadde vi blitt sammen igjen kan jeg ikke stole på han.

Skrevet

Dette er diverre ikkje den store kjærleiken.

Skrevet

Nei det er tydeligvis ikke det. At jeg virkelig kunne ta så feil er helt utrolig :( det er iallefall helt sikkert at det stemmer at ting ofte er for godt til å være sant.

Skrevet

Hvorfor kaller du han "raring" i første innlegget? Hvis det ikke er skrivefeil og du faktisk tenker at han er litt rar, da er det vel greit om det ikke blir noe mer?

Anonymous poster hash: 6c42b...012

Skrevet

Hvorfor kaller du han "raring" i første innlegget? Hvis det ikke er skrivefeil og du faktisk tenker at han er litt rar, da er det vel greit om det ikke blir noe mer?

Anonymous poster hash: 6c42b...012

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...