Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #51 Skrevet 9. august 2014 Denne personen får 14.000 i aap pga h*n får ung ufør tillegg. Enkelt og greit! Men skrive at du ikke kan jobbe resten av livet er jo ikke bra innstilling.. Du vil nok kanskje få mer støtte om du sier hvorfor du er sjuk og ikke kan jobbe. Åssen sykdom du har.. 60%+ av dem som blir uføre idag lider av pyskisk lidelser. Jeg har alltid ment at å være hjemme på sitt eget rom uten og komme seg ut blandt folk er aldri bra for psyken... samme hvordan psykiske lidelser du har. Derimot dem som sitter med kronisk sykdom og har et smerte helvete dag inn å dag ut. dem har min fulle støtte for å søke uføre. Anonymous poster hash: 7fc2b...0c1 Hvor har jeg skreve att jeg ikke kan jobbe resten av livet egentlig??? 😏 sier kun jeg blir ungufør. Kanskje jeg kun er 80% ? Kun jeg som vet 👍 små bagateller skjønner jeg igrunn ikke att dere gidder å spekulere i. Hva som feiler meg trenge dere heller ikke vite, for jeg spurte bare om hvor mye enkelte fekk utbetalt i mnd. HI ❤️❤️ 🙈🙈🙈 Anonymous poster hash: 7bf60...b6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå