Gå til innhold

Jeg hater slimjeans!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Straight leg er fint på de fleste. Bootcut er grusomt, spesielt hvis du er lav og ikke superslank. Slimfit er heller ikke særlig pent på majoriteten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker slimfit jeans :D Jeg har stor rompe, men den ser lekker ut i slimfit ;)

Anonymous poster hash: 27acb...5f2

Skrevet

de er nå temmelig svslørende, set er i allefall sikkert.

Anonymous poster hash: 47464...b06

Skrevet

Jeg kler slimfit.

Bootcut er finest med høye heler til, etter min mening! Og høye heler bruker jeg sjelden nå...

Skrevet

Wow, det er jammen godt det finnes problemer man ikke har når man er så feit at man må kjøpe klær på Sparkjøp og Ellos.

Anonymous poster hash: c8ab4...f20
Skrevet

Jeg ELSKER slimjeans! Men de må være superflex...

Har også noen bukser der stoffet ikke sitter helt inntil huden, de er også gode.

Men slengbukser... *grøss*. Brukte det ofte, på barneskolen.

Anonymous poster hash: a4e4e...d41

Skrevet

Jeg ELSKER slimjeans! Men de må være superflex...

Har også noen bukser der stoffet ikke sitter helt inntil huden, de er også gode.

Men slengbukser... *grøss*. Brukte det ofte, på barneskolen.

Ps.

Er 161 cm / 59-62 kg. Rævva hemger fortsatt 4 mnd etter den siste av to tette fødsler. Magen er som en deigklumo. Men superflex slimjeans med highwaist er det ENESTE jeg liker å ha på :-D så får det bare se så jævlig ut som det bare vil

Skrevet

Elsker bootcut, og gjerne nærmere sleng a la 70-tallet også.

Skal jeg bruke slimfit så må jeg være supernøye med topp og fottøy for at det skal være fint, selv om jeg er høy og slank (og har rette ben :P ).

Straightleg ser helt forferdelig ut på meg.

Leste et eller annet mote sted at både bootcut og sleng a la 70-tallet er på full fart inn igjen.

Det er det som er så deilig, man kan bruke det som passer kroppen, ikke det ene som liksom skal være det eneste saliggjørende i motebildet. Husker med skrekk og gru Levis 501 fra 90-tallet, uten antydning til stretch i, rette ben, tykt jeansstoff osv... grøss!

Anonymous poster hash: 624e8...d53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...