Gå til innhold

Jeg hater slimjeans!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når blir den moten slutt? Nå er det faen meg på tide.

Anonymous poster hash: e6305...03b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel nærmere 25 år siden det var ut, så holder seg nok til evig tid.

Men man MÅ jo ikke bruke de:)

Nå er jo verdens dejligste bukser in, altså de vide dressbuksene.

Anonymous poster hash: 6c4cb...877

Skrevet

Jeg og....det er egentlig ikke fint på så veldig mange. 

Gleder meg til å få bukser som gikk litt mer  ut i beina (ikke sleng) Men når de var trange i låra og litt mer ut i beina så var det en mye mer passende stil for mange. 

Håper de kommer tilbake....

Anonymous poster hash: be12e...4ff
Skrevet

Men er ikke "bootcut" jeans på vei inn igjen da? Nettbutikkene har jo flere og flere av de, og synes å ha lest noe om det også....

Jeg bruker bare straight og bootcut jeans jeg.... selvom det kanskje ikke var "inn". Er ikke fin i slimjeans, så da ser jeg ingen grunn til å kle meg så jeg blir styggere i kroppen enn jeg egentlig er.

Anonymous poster hash: 5156d...4e4
Skrevet

Elsker slimjeans og kommer alltid til å bo i de buksene.. Hvorfor ikk velge bukser som dere liker bedre? Jeg har jeans som går litt mer rett i bena også. Liker de dog ikke så godt.

Skrevet

Jeg finner ikke fine jeans som ikke er tett i bena:( jeg kler IKKE slimjeans, jeg er liten og med de så blir det bare feil. Håper alle slike bukser brenner!

Skrevet

Det var ikke in da jeg var 15 år (rundt år 2000). Da var det slengbukser som gjaldt, og de er mye finere spør du meg! Bukser som er trange nederst er stygt, akkurat som converse. 100 000 maur kan ta feil, blæææ..

Anonymous poster hash: f5a00...28a
Skrevet

Det var ikke in da jeg var 15 år (rundt år 2000). Da var det slengbukser som gjaldt, og de er mye finere spør du meg! Bukser som er trange nederst er stygt, akkurat som converse. 100 000 maur kan ta feil, blæææ.. Anonymous poster hash: f5a00...28a

Jaaaaaaaa! Spesielt på gutter, shit! Det verste jeg ser.

Skrevet

Er ytterst få som kler slimjeans. Har kanskje sett 2-3 stk over 16 år som kler det. Helst må man være 1.80 og 45 kg og lårene bør være samme størrelse som leggene. Ikke være kalvbent og ikke være hjulbeint. Og de aller fleste er enten/eller i større eller mindre grad.

Anonymous poster hash: b8c8b...062
Skrevet

Men så tenker jeg også at slimjeans og converse kanskje egentlig er ment for ungdom, og unge voksne som fortsatt er litt "barn" i kroppen?

Kanskje ikke for flerbarnsmødre som har et par-ti kilo for mye, og har lagt seg ut spesielt over hoftene og rumpa?  :fnise:

Enkelte ting er rett og slett penere på en sprek 15 åring enn på en 3 barnsmor med litt ekstra...

Hvorfor MÅ vi prøve å kle oss som tenåringer da?

Skrevet

Jeg kler slimjeans..

Jeg har to barn og ser ikke noe feil i å bruke det...

Jeg syns bukser med sleng, bukser som ikke har fasong og vide dressbukser er stygt....

Anonymous poster hash: 9f223...9d1

Skrevet

Jeg kler slimjeans..

Jeg har to barn og ser ikke noe feil i å bruke det...

Jeg syns bukser med sleng, bukser som ikke har fasong og vide dressbukser er stygt....

Anonymous poster hash: 9f223...9d1

Det er ikke feil å bruke det hvis man kler det :) Jeg er bare slank, men bare 162. Derfor kler jeg det ikke. Alt for korte ben og alt for tynne legger. Jeg skulle ønske jeg kledde det. Slimjeans er veldig pent så lenge man kler det.

Anonymous poster hash: b8c8b...062

Skrevet

Men så tenker jeg også at slimjeans og converse kanskje egentlig er ment for ungdom, og unge voksne som fortsatt er litt "barn" i kroppen?

Kanskje ikke for flerbarnsmødre som har et par-ti kilo for mye, og har lagt seg ut spesielt over hoftene og rumpa?  :fnise:

Enkelte ting er rett og slett penere på en sprek 15 åring enn på en 3 barnsmor med litt ekstra...

Jeg har leitet i mange butikker den siste dagen, og det er rett og slett vanskelig å finne fine bukser som ikke er slimjeans og/eller har veldig lavt liv. Noen butikker har ikke en gang andre modeller *sukke*

Jeg er helt enig i at 30-åringer + som har født x-antall barn ikke bør kle seg som tenåringer, men da må det jo faktisk selges litt buker på butikker med normale priser som er av andre fasonger og modeller uten at det blir helt kjerring igjen også...

Anonymous poster hash: 41a7d...839

Skrevet

Jeg hater også slimjeans og bruker det dermed ikke. Evnt sånne nesten-trange bukser med lommer etc på (sub culture elsker jeg).

Skrevet

Jeg har leitet i mange butikker den siste dagen, og det er rett og slett vanskelig å finne fine bukser som ikke er slimjeans og/eller har veldig lavt liv. Noen butikker har ikke en gang andre modeller *sukke*

Jeg er helt enig i at 30-åringer + som har født x-antall barn ikke bør kle seg som tenåringer, men da må det jo faktisk selges litt buker på butikker med normale priser som er av andre fasonger og modeller uten at det blir helt kjerring igjen også...

Jeg kjøper en del bukser på only sin nettside. De buksene sitter godt på min figur, og de har et ganske stort utvalg av forskjellige jeans modeller :) 

Skrevet

Jeg var i Nederland for litt siden og hamstret bootcut jeans. Håper de kommer til Norge snart også.

Har fyldig bakende og lår så slimjeans ser helt forjævlig ut på meg. Det er kun fint på modelltynne kropper med flat bakende.

Anonymous poster hash: 02043...e42

Skrevet

På carlings har de et stort utvalg som ikke er slimfit også. Og man kan handle der selv om man er over 30:-) De svenske guttene pleier å være flinkest til å hjelpe uavhengig av hvilken butikk man er i.

Anonymous poster hash: 865da...f57

Skrevet

Men er ikke "bootcut" jeans på vei inn igjen da?

Nei det håper jeg ikke! Folk ser så tjukke ut i de.

http://www.rantandrave.eu/store/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/i/pippa_bootcut_mid_wash_model.jpg

Anonymous poster hash: 2072a...875

Synes du hun ser tjukk ut?! :hakeslepp: Wow, du må ha et veldig forvridd syn på kropp...

Skrevet

http://www.rantandrave.eu/store/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/i/pippa_bootcut_mid_wash_model.jpg

Folk ser da tjukkere ut i slimjeans. Hun der fikk jo helt nydelige former.

Anonymous poster hash: 02043...e42

Skrevet

Jeg syns det bildet var et typisk eksempel på en som kler bootcut bedre enn slimfit. Hun har såpass med hofter at det ser rart ut med slimfit. (Mener på ingen måte at hun ser tjukk ut, bare at hun har kvinnelige hofter.)

Anonymous poster hash: 865da...f57

Skrevet

Og jeg liker ikke løse, vide jeans.

Vi er jo forskjellig vet du. Finnes sikkert noen bukser der ute for deg og

Anonymous poster hash: 0b6b2...5c3

Skrevet

Boot cut ser ut som slengbukser...er ikke særlig fans av dem.

Synes det er mye finere med slimjeans, og jeg er slank, men har hofter og rumpe. Synes det er fint og sexy hvis man har former med denne type bukser.

Anonymous poster hash: 4ce47...622
Skrevet

I Love it<3 

Anonymous poster hash: 066a9...7f7
Skrevet

Bootcut er kjempe stygt. Jeg kler slimfit jeans og liker de veldig godt

Anonymous poster hash: 8042d...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...