Gå til innhold

Hva drakk du under fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drakk ingenting. Drikke var ikke i mine tanker! Drakk masse iskald saft etterpå da.:)

Anonymous poster hash: 9442e...6aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vann og saft. Hadde ikke egentlig komt på at jeg hadde lyst på, men var godt når det ble servert. :-)

Anonymous poster hash: 6db63...ed7

Skrevet

Masse gatorade!! Når det gikk tomt - solo...

Skrevet

Drakk vann og saft, men mesteparten kom opp igjen.. 😉

Skrevet

Lurer på hva som er mest vanlig:) noen som klarte seg på vann?

Anonymous poster hash: 5d772...3df

Hva er poenget med å klare seg på bare vann? Hvis fødselen drar ut i tid, så trenger man energi og saft er flott! Ved fødsel nummer tre hadde mannen min én instruks, det var å tilby meg saft ofte. Fødsel er hardt arbeid og man trenger både væske og energi.

Anonymous poster hash: 1ceea...e59

Set ut som flere her bare drakk vann:) hvorfor er det et problem?

Anonymous poster hash: 5d772...3df

Hvis man bare har lyst på vann og har den energien man trenger er det selvfølgelig ikke noe problem. Men sånn spørsmålet ble stilt høres det ut som om det er er mål å klare seg på bare vann, og det skjønner jeg ikke.

Anonymous poster hash: 1ceea...e59

Skrevet

Vet ikke helt hva intravenøsen inneholder jeg...

Anonymous poster hash: c7996...45a
Skrevet

Jeg var så tørst, men var så inni min egen boble at jeg ikke skjønte at jeg måtte be om det.

Hadde en lang tid med pressrier og helt på slutten spurte barnepleieren om jeg ville ha noe å drikke. Jeg brølte ut et ja og hun kom med sterk rød saft. Jeg hørte hun spurte om jeg ville ha sugerør, men da var jeg alt i bunnen av glasset som jeg helte i meg.

Etterpå drakk jeg en liter med juice som jeg hadde med meg...

Anonymous poster hash: 0faa7...0d7

Skrevet

Ingenting første gang. Kastet opp alt. Fikk intravenøst. Da pressriene startet, ble jeg fryktelig tørst. Da helte jeg nedpå flere glass vann mellom riene. Men var fortsatt tørst;)

Andre gang drakk jeg litt vann og litt cola. Fikk ikke i meg mye da heller, men kastet heldigvis ikke opp!

Skrevet

Måtte gjennom keisersnitt (bestemt kvelden før), og fikk ikke lov til å drikke. Var kjempetørst, så mannen satt med en sånn "svamp på pinne" som han fuktet i vann og gav meg hele tiden.

Anonymous poster hash: 8e7a3...e83

Skrevet

Jeg hadde med meg både Gatorade og cola, men jeg tror bare jeg drakk eplejuicen de tilbydde meg!:P

Anonymous poster hash: b43aa...bb7

Skrevet

Rød saft. Fordi det var det de serverte.

Anonymous poster hash: 39881...e89

Skrevet

Vann og juice. Andre fødsel rakk jeg ikke drikke.

Anonymous poster hash: c2103...0db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...