Gå til innhold

Hva drakk du under fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke huske at jeg drakk noenting. Denne gangen skal jeg ha med meg Noisy, den blandingen av juice og farris. Har dilla :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drakk Gatorade sportsdrikk, saft og vann. :)

Anonymous poster hash: 23e67...62a

Skrevet

Saft og juice for å få i meg masse sukker og få mye enerig, de frarådet koffein som i Cola eller Redbull siden det kan stresse barnet ekstra. Har man en rask fødsel får sikkert koffein bra men min fødsel varte i 24 timer. Trur jeg drakk flere liter :P

Anonymous poster hash: 1036f...8af

Skrevet

drakk veldig lite. Men rett før det startet litt fikk jeg beskjed om å drikke cola og rett etter fødselen fikk jeg beskjed om å drikke cola. 

Varte ganske lenge så jeg ble veldig sliten. Drakk nok litt vann og men var mest opptatt av å konsentrere meg om andre ting. Drakk og spiste nesten ingenting. 

Anonymous poster hash: 1a282...d4f
Skrevet

Iskaffe + en sjokolade og en youghurt. Men da hadde jeg vært i fødsel i 12 timer uten mat. Man blir jo ikke sulten akkurat..

Anonymous poster hash: 6b41f...29f

Skrevet

Jeg drakk vann, saft, cola og melk før første fødselen ( og åt bra da, så jeg klarte å holde ut lenge) mens på andre fødselen rakk jeg å drikke kun vann før fødselen startet. Etter fødselen var unnagjort, fikk jeg saft av jordmor som ba meg drikke opp alt for å få tilbake energien :)

Anonymous poster hash: c7d22...28e

Skrevet

Vann med sugerør. Med det samme ungen var ute drakk jeg saft og eplejuice for da fikk jeg voldsom apetitt og var ikke kvalm lenger.

Anonymous poster hash: c3199...2bc

Skrevet

Drakk energidrikken de har på sykehuset.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vann... men det var bare en halv kopp, orka ikke mer..

Skrevet

Hadde tatt med iste, som jeg bare spydde av.. Ble å drikke isvann istedenfor.

Skrevet

Drakk litt vann med isbiter i, og spiste noen druer mens jeg lå i pressinga :)

Anonymous poster hash: af312...ed2

Skrevet

Drakk sterk husholdningssaft med knust is, godt å få i seg energi! Fødsel er ikke tiden for å tenke på kalorier!

Skrevet

Med første husker jeg ikke, andre gikk så kjapt at jeg ikke drakk noe, tredje drakk jeg mozell (❤️) første døgnet og så fikk jeg ikke mer så da drakk jeg ingenting på nesten to døgn før jeg fikk litt isvann rett før han endelig kom ut.

Skrevet

Vann i begynnelsen. Saft og juice når det drøyde på og vørterøl rett før pressriene begynte. Har aldri likt det før, men plutselig ropte jeg det ut-, hent! Nå! Hehe. Fødselen stod på i 2.5 døgn, så jeg fikk næring rett i åra da jeg ble flyttet over på fødestua.

Skrevet

snapple :) må ha noe med sukker i for å gi livmoren energi til riene!

Anonymous poster hash: 9555e...948
Skrevet

Mannen klarte å gi meg en blå energidrikk under pressinga, alt gikk så fort og det var godt med litt sukkerkick på tampen.

Skrevet

Vann, sportsdrikk og litt Coca Cola;)

Skrevet

Lurer på hva som er mest vanlig:) noen som klarte seg på vann?

Anonymous poster hash: 5d772...3df

Hva er poenget med å klare seg på bare vann? Hvis fødselen drar ut i tid, så trenger man energi og saft er flott! Ved fødsel nummer tre hadde mannen min én instruks, det var å tilby meg saft ofte. Fødsel er hardt arbeid og man trenger både væske og energi.

Anonymous poster hash: 1ceea...e59

Set ut som flere her bare drakk vann:) hvorfor er det et problem?

Skrevet

Med tortursmerter var drikke det siste jeg tenkte på.

Anonymous poster hash: 560ec...7c7
Skrevet

Jeg føder raskt, ikke drukket noe under noen av fødslene. Hatt nok med å rekke sykehuset og få fødestue før fødselen er over :)

Anonymous poster hash: 73f4e...9b3

Skrevet

Vann...Hva slags spørsmål er det egentlig?

Anonymous poster hash: c5792...c32
Skrevet

Vann...Hva slags spørsmål er det egentlig?

Anonymous poster hash: c5792...c32

Er dette det merkeligste spørsmålet du har hørt? ;)

Skrevet

Vann med isbiter. Korte fødsler, trengte ikke spise :)

Anonymous poster hash: 000d4...d92

Skrevet

Kan ikke huske jeg drakk noe jeg.... ;) Men det gjorde jeg sikkert, bare at jeg ikke klarer å huske det.

Skrevet

Fikk server lunken saft første gang. Drakk ikke mye for liker ikke saft.

En sup vann med nr 2. Styrtfødsel....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...