Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #27 Skrevet 6. august 2014 Har dårlig rå og ofte hatt dobbelt opp med klær. Dette er arve klær, brukt minimalt med penger på klær til barna. Dette for å ha økonomi til andre ting. Nå har de ikke arvet uteklær på en stund og dermed har de ikke dobbelt opp. Minste arver av eldste og når de er ferdig med klærne går de videre i arv til venner med dårlig rå. Sko har de kun det de trenger, ofte kjøpt på salg. Sko burde ikke gå i arv. Kjøper ikke sko bare fordi de er søte. De ska i så fall være søte og nyttige på samme tid og ungene skal ha bruk for dem. Har viktigere ting å bruke penger på enn unødvendige klær til barna og oss selv. Anonymous poster hash: 29791...d09
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #28 Skrevet 6. august 2014 Jeg er alene med 2 barn, har grei økonomi, men jeg har omtrent aldri kjøpt klær til mine barn. De arver klær etter min venninnes barn, og det er kun merkeklær som Gant, Burberry osv., noe jeg ikke bryr meg om. Til gjengjeld gjør alle andre det. Får ofte spørsmål hvordan jeg som er alene har råd til disse klærne, og kommentarer på at de har så mye klær. Jeg svarer at det er arvet, og da endrer de holdning til meg med en gang. Anonymous poster hash: 030a9...f8b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #29 Skrevet 6. august 2014 Vi har kanskje litt mindre penger enn folk flest, da en av oss studerer. Vi arver klær fra "alle kanter", folk vil gjerne bli kvitt det de har. Det resulterer i at vi har veldig mange dresser, regnklær osv. i ulike størrelser. Det vi ikke bruker gir jeg videre. Fint med gjenbruk Anonymous poster hash: 0d36c...b79
Anonym bruker Skrevet 6. august 2014 #30 Skrevet 6. august 2014 Vi har også arvet mye. Noe som resulterer i mye klær. Jeg har takket nei til fler, men av og til har folk med en sekk når de kommer på besøk. Vi har ikke dårlig råd, men bruker endel av det. Siden jeg ikke ser poenget med 20 par bukser gir jeg mye videre. Anonymous poster hash: 037f0...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå