Gå til innhold

Den måneden du ble gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde helt vanlig sex, men nettopp startet i ny jobb med oppstart av ny avdeling. Så tankene var et helt annet sted 😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sex med kondom.

Anonymous poster hash: 20315...0b8
Skrevet

Jobbet 18 timer om dagen, firma fester i helgene og et ligg med en kamerat. Så egentlig minimalt med søvn og ufattelig mye stress ;)

Anonymous poster hash: 5be21...ed0

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Slappet av, tok meg ett par rusbrus den helgen jeg hadde el og kastet meg over sambo når det passet meg, ikke fordi det måtte være annenhver dag ;)

Skrevet

Sykt mange av dere som har hatt sex! :o

Skrevet

Glemte p pillen.

Anonymous poster hash: b88ff...fbc

Skrevet

Ante ikke når jeg hadde EL eller noe, ustabil mens også. Vi rett og slett hadde samleie, beina rett opp, og svisj gravid var man.

Skrevet

Slutta med p-pilla..

Anonymous poster hash: 58435...0b8
Skrevet

Etter lang tid (år) med manglende sexlyst, fikk jeg plutselig ånden over meg. Vet ikke hva som skjedde ;) Endte i alle fall med en heftig runde med mannen før jeg kledde på meg og tok med de eldste på fotballturnering for resten av helgen. Den satt som et skudd. Så vidt jeg husker hadde vi sex bare to ganger den mnd. Tror det var ment to be ;)

Anonymous poster hash: d5515...78a

• 2 uker senere...
Skrevet

takk for mange svar;)

Anonymous poster hash: 543f7...fe5
Skrevet

Jeg var dum og naiv 👍

Anonymous poster hash: 03797...102

Skrevet

Hadde sex uten å hoppe av i svingen og ved eggløsning.

Anonymous poster hash: e4c55...ad8

Skrevet

ICSI

Anonymous poster hash: 72a7a...b09

Skrevet

Jeg hadde knallbra sex alle tre gangene det klaffet. Har aldri hatt bedre orgasmer som da det klaffet. OG sexen startet med oralsex. 

Anonymous poster hash: 5a4a6...c3c
Skrevet

Lå med beina opp etter veggen begge gangene. Har kun gjort det to ganger og ble gravid begge gangene. Anonymous poster hash: dd503...e8e

Her og!;-)

Anonymous poster hash: 904b5...b16

Skrevet

Ingenting.

Eller jo, av en eller annen grunn la jeg igjen topplokket, ansvar og modenhet utenfor soverommet idé vi var uforsiktige (men trodde vi var forsiktige!) ÉN gang den måneden..

Det ble nr 3! Vi er veldig glad for han, altså. Men litt dårlig timing.

De to andre planlagte. Vi gjorde ikke noe spesielt da heller, regelmessig sex bare.

Anonymous poster hash: 85863...a4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...