Gå til innhold

Den måneden du ble gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. hva gjorde du annerledes da? Om du gjorde noe annerledes. ;)

Slappen du mer av? Hostesaft? Bidronninggele?

Anonymous poster hash: 543f7...fe5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg på toppen ved el

Anonymous poster hash: 4a2c3...5d0

Skrevet

Glemte å ta p-pillen en dag..

Anonymous poster hash: 1842b...6d2
Skrevet

Lå med pute under rumpa etter sex, i tiden jeg hadde el..

Skrevet

Hadde kuttet ut pillen ;)

Anonymous poster hash: 4a06d...367

Skrevet

Hadde gitt opp å bli gravid, da spesialisten på sykehuset sa at det kom vi ikke til å greie på egen hånd, og jeg ville ikke få hjelp (medisiner) før jeg gikk ned i vekt.

Var deppa, gråt, glemte alt som het eggløsning (legen sa at det hadde jeg sikkert ikke en gang), og bare lot sex være sex, uten tanke på barn.

Mensen var to uker over tiden da jeg, helt uten tanke på positivt resultat, tok en graviditetstest fordi jeg skulle "på fylla" og følte meg så rar. Gråt og gråt og gråt av glede da testen var positiv. Tok to tester til, gråt enda mer. Nå har vi verdens beste lille gave i hus.

Anonymous poster hash: 9a204...002

Skrevet

Hadde ons i fylla. La meg til å sove etterpå.

Anonymous poster hash: 61614...ae6
Skrevet

P.S, barnet ble født 11,5 mnd etter at spesialisten sa at vi ikke kom til å få barn på egen hånd. Litt spesielt å få tidlig ultralyd utført av ham gitt...

Skrevet

Prøvde å unngå å bli gravid akkurat den mnd....

Anonymous poster hash: 9f436...082

Skrevet

Første gang var planen å droppe prøving den mnd. Hadde prøvd i 8 mndr, og ville både ha en pause fra det og faktisk også helst ikke få baby mellom jul og nyttår. Men pashion, vet du. ;)

Andre gang var jeg nygift og på bryllupsreise. Full klaff på første forsøk. :D

Skrevet

Hadde jeg rett & slett vanlig sex og blei gravid. Null hokus pokus :D

Skrevet

Hadde gitt opp å bli gravid, da spesialisten på sykehuset sa at det kom vi ikke til å greie på egen hånd, og jeg ville ikke få hjelp (medisiner) før jeg gikk ned i vekt.

Var deppa, gråt, glemte alt som het eggløsning (legen sa at det hadde jeg sikkert ikke en gang), og bare lot sex være sex, uten tanke på barn.

Mensen var to uker over tiden da jeg, helt uten tanke på positivt resultat, tok en graviditetstest fordi jeg skulle "på fylla" og følte meg så rar. Gråt og gråt og gråt av glede da testen var positiv. Tok to tester til, gråt enda mer. Nå har vi verdens beste lille gave i hus.

Så fantastisk :)

Anonymous poster hash: 42a77...99e

Skrevet

Eneste forskjellen er faktisk at vi ikke hoppet av i svingen. Enkelt og greit. Men vi har forsåvidt temmelig lett for å få barn, og alltid fått på første forsøk når vi har bestemt oss for en til. Siste gangen hoppet vi av akkurat et sekund for sent.

Tipper de fleste blir påvirket av stress, så mitt heteste tips er å ta med seg en flaske sjampis i parken og ha en fantastisk kveld :-)

Skrevet

Første gang var planen å droppe prøving den mnd. Hadde prøvd i 8 mndr, og ville både ha en pause fra det og faktisk også helst ikke få baby mellom jul og nyttår. Men pashion, vet du. ;)

Akkurat samme her, men hadde prøvd litt lenger. Hadde gitt opp og bestilt time hos lege for å starte utredning. Den legetimen ble første svangerskapkontroll den :D

Og babyen lot vente på seg, så kom en uke ut i januar

Anonymous poster hash: eac54...531

Skrevet

Ingenting spesielt..

Anonymous poster hash: 5488c...6d2

Skrevet

Jeg rett og slett pulte.

Anonymous poster hash: 8cc40...fa9

Skrevet

Ett glass in to ganger i uken ( onsdag og lørdag) og slimløsende hostesaft hver morgen. Med begge barna

Anonymous poster hash: 4678d...c88
Skrevet

Ett glass in to ganger i uken ( onsdag og lørdag) og slimløsende hostesaft hver morgen. Med begge barna

in = Vin

Skrevet

Akkurat samme her, men hadde prøvd litt lenger. Hadde gitt opp og bestilt time hos lege for å starte utredning. Den legetimen ble første svangerskapkontroll den :D

Og babyen lot vente på seg, så kom en uke ut i januar

Anonymous poster hash: eac54...531

Sp gøy. Det ble januarbaby her også. :)

Skrevet

Hadde helt vanlig sex. Men skulle egentlig ikke vært hjemme den kvelden. Men fordi jeg datt og slo hodet i isen så ble jeg hjemme fra festligheter på julebord.

Anonymous poster hash: e155c...402

Skrevet

Lå med beina opp etter veggen begge gangene. Har kun gjort det to ganger og ble gravid begge gangene.

Anonymous poster hash: dd503...e8e

Skrevet

Ga f** i prøvingen, hadde mindre sex og passet ikke på når jeg hadde EL..

Anonymous poster hash: 3672c...2d3
Skrevet

blei gravid på 3 ivf-forsøk jeg da, men det som var annerledes var at jeg hadde innsett at vi kanskje ikke kunne få biologiske barn, noe som gjorde at jeg slappa av mer enn tidligere forsøk. Også gikk jeg til akupunktur. Den dagen jeg tok ut egg hørte vi på radioen at "de som tar akupunktur under ivf-forsøk har 80% større mulighet for å lykkes". 

Anonymous poster hash: b351b...078
Skrevet

Hadde sex

Anonymous poster hash: b9297...c40

Skrevet

Dro en tur til riksen og la noen egg, var på tapasrestaurant og drakk litt vin mens befruktninga foregikk. Funka fint det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...