Gå til innhold

Har sååå lyst på denne ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dårlig kopi av Chanel, nei huff ikke fin 😩

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En dårlig kopi av Chanel, nei huff ikke fin 😩

Skrevet

Nei, den var ikke fin!! Hadde aldri brukt 2000 kr på en så stygg veske.

Skrevet

Likte ikke, men er du som skal like den.

Liker du den syns jeg du skal kjøpe den uavhengig av hva vi mener.

Skrevet

Synes den var fin, og kunne godt tenke meg den selv. 😉

Skrevet

Jeg er kanskje over gjennomsnittet opptatt av vesker, og synes ikke man kan si noe på prisen.

Når det er sagt er og blir dette en kjerring-veske. Flere av mine venninner har disse Gucci-veskene som ligner, men jeg klarer virkelig ikke å forstå hvordan unge (er man fortsatt ung under 40?) og trendy damer synes denne vesken er fin. Bestemor på 80 år kan jeg forstå liker den :)

Heldigvis er vi alle forskjellige, og du velger selvsagt den du liker. Har du vurdert å kjøpe en som er helt sort, evnt heller spare til en Gucci? Jeg føler den vesken du har linker til begrenser seg litt når det kommer til antrekk.

Skrevet

Hmmm .... jeg er nok svak for "bestemortilbehør". Jeg er seriøst den eneste jeg kjenner under 75 år som bruker Bismarck-armbånd og perlekjede på daglig basis :D

Skrevet

Så fint at du kjører din egne stil og ikke bryr deg om å kle deg "riktig" for andre enn deg selv!

Så mye mer spennende det hadde vært om alle gjorde som deg.

:-)

Anonymous poster hash: 0ba8c...b87

Skrevet

Takk for svar dere :)

Må bare si at jeg ble litt satt ut av et par kommentarer her: "Jeg liker ikke vesken du synes er fin derfor er du teit og ... tacky". Hmmm ... tacky, faktisk.

Forestiller meg samtale med deg/dere IRL:

MammantilNurket: Jeg har lyst på veske.

Anonym: Dust!

Nuvel. Det blir nok veske på undertegnede lell ;)

Du vrir og vrenger. Vesken var tacky. Og du framstår som tacky her inne. Min mening.Anonymous poster hash: bfea8...646
Eh ... ja ... Bare for ordens skyld ...

Du er helt sikker på at du vet hva "tacky" betyr? :)http://nb.urbandictionary.com/define.php?term=tacky

Eh ja...Anonymous poster hash: bfea8...646
Ville bare sjekke. "Tacky" er ikke akkurat en beskrivelse jeg kjenner meg igjen i ;)

Hadde folk visst at de ble oppfattet som tacky tror jeg neppe de hadde forblitt det. Så noe av problemet er vel nettopp at de ikke vet.

Anonymous poster hash: bfea8...646

Skrevet

Den har jeg også sett på. Er enda finere live😉 Synes den er klassisk jeg😊

Skrevet

Jeg synes de ner dritstygg,men det forandrer vel ikke noe for deg??Du synes den er fin,ja da kjøper du den da om du har lyst på den!

Andres meninger skal vel ikke bety noe for deg??

Anonymous poster hash: 090f5...090

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...