Gå til innhold

Har sååå lyst på denne ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten 2000 for ei veske? Skjer ikke i min verden. Stygg og kjerringaktig var den også.

Anonymous poster hash: a3964...b67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp! Er det nødvendig å være så ekle med hverandre da? Jeg syns heller ikke veska var min stil, men som HI skriver: anerkjenner jeg en god veske når jeg ser den..

Helt unødvendig å være uspiselig altså!

Den der MOO.NO siden var virkelig ikke bra at jeg fikk øye på.. Maange fine og (for meg) litt for dyre vesker.. Sikle.. ;-)

Anonymous poster hash: 0ba8c...b87

Skrevet (endret)

Takk for svar dere :)

Må bare si at jeg ble litt satt ut av et par kommentarer her: "Jeg liker ikke vesken du synes er fin derfor er du teit og ... tacky". Hmmm ... tacky, faktisk.

Forestiller meg samtale med deg/dere IRL:

MammantilNurket: Jeg har lyst på veske.

Anonym: Dust!

Nuvel. Det blir nok veske på undertegnede lell ;)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Litt for ung, føler de vekskene skriker litt wannabe BI student.

Om du vil a en med diamant ruter

Ville jeg heller valgt en svart Chanel.

Den så litt plastikk ut syntes jeg.

Men dette er kun min mening. Syntes DKNY har tapt

Seg litt f har litt for ung stil uten helt den røde tråden.

Skrevet

Er du seriøs?

Anonymous poster hash: 9e70e...752

Skrevet

Litt for jålete for min smak men den var jo pen og absolutt feminin:)

Anonymous poster hash: df882...743

Skrevet

Litt for ung, føler de vekskene skriker litt wannabe BI student.

Om du vil a en med diamant ruter

Ville jeg heller valgt en svart Chanel.

Den så litt plastikk ut syntes jeg.

Men dette er kun min mening. Syntes DKNY har tapt

Seg litt f har litt for ung stil uten helt den røde tråden.

En Chanel-veske er nok dessverre litt utenfor mitt budsjett ;)

Jeg har alltid likt DKNY - god kvalitet og relativt rimelig m/ et klassisk, men likevel ungt, design. I tillegg "henger" det ikke på Gud og hvermann slik f.eks. MK-veskene gjør.

Skrevet

Måtte se en gang til på vesken siden folk hadde så intense følelser rundt den... Tenkte kanskje jeg hadde gått glipp av noe..

Jeg likte faktisk vesken veldig godt, selv om jeg ikke selv kunne brukt den.

Min bestemor var en stilig dame, hun brukte chanel og klassiske feminine klær og var virkelig elegant da hun var yngre. Jeg tenker at den vesken kunne hun godt likt! Den virker på en måte klassisk og tidløs, og kunne godt blitt brukt av en av de gamle hollywood stjernene!

Sier ikke med dette at vesken er kjerringaktig siden min bestemor kunne brukt den, men at hun var en classy dame og den ville hun likt!

Jeg er ikke halvparten så feminin, mer grovt sammensnekkret desverre, så jeg føler meg mer vel i en annen stil.)

Anonymous poster hash: 0ba8c...b87

Skrevet

Jeg vet det jo egentlig, men jeg blir allikevel fortsatt overrasket over hvor forskjellig smak mennesker har. Jeg likte ikke fargen, mønsteret eller blingfaktoren. Når jeg ser jenter med vesker som denne, er jeg rask til å tenke at de sikkert ikke har all verdens felles med meg. Men så har jeg venninner som liker sånt, så det er ikke sant.

Skrevet

Den var fin. Kos deg med kjøpet!

Her blir det neste en Proenza Schouler PS11. Før sommeren kjøpte jeg meg en Mulberry Bayswater Clutch (den med gull-lenke), men det var et impulskjøp. PS11 har jeg siklet på lenge..

Anonymous poster hash: fcd95...bf1

Skrevet

Den er perfekt til mine semskede nude pumps. De matcher, men likevel ikke *sukk*

Liker størrelsen og at den er like fin til kjole som til jeans

Du som synes den er harry: vær så snill og utdyp litt :) hva mener du med innafor? Innafor hvem? Hva? Jeg vil jo at folk skal se på meg - det vil vel alle?

Jeg vil helst ikke at folk vil se på meg, jeg vil helst gli ubemerket inn i mengden. Kanskje derfor jeg synes vesken er stygg også? Jeg liker godt å være sammen med andre altså, og jeg har ikke spesielt dårlig selvtillit, jeg har bare ikke noe ønske eller behov for oppmerksomhet på grunn av utseende, klær eller tilbehør.

Anonymous poster hash: 30354...e9d

Skrevet

Den er perfekt til mine semskede nude pumps. De matcher, men likevel ikke *sukk*

Liker størrelsen og at den er like fin til kjole som til jeans

Du som synes den er harry: vær så snill og utdyp litt :) hva mener du med innafor? Innafor hvem? Hva? Jeg vil jo at folk skal se på meg - det vil vel alle?

Jeg vil helst ikke at folk vil se på meg, jeg vil helst gli ubemerket inn i mengden. Kanskje derfor jeg synes vesken er stygg også? Jeg liker godt å være sammen med andre altså, og jeg har ikke spesielt dårlig selvtillit, jeg har bare ikke noe ønske eller behov for oppmerksomhet på grunn av utseende, klær eller tilbehør.

Anonymous poster hash: 30354...e9d

Jeg får også oppmerksomhet på grunn av min sprudlende personlighet og vin(n)ende vesen ;)
Skrevet

Må bare si at jeg ble litt satt ut av et par kommentarer her: "Jeg liker ikke vesken du synes er fin derfor er du teit og ... tacky". Hmmm ... tacky, faktisk.

Du vrir og vrenger. Vesken var tacky. Og du framstår som tacky her inne. Min mening.

Anonymous poster hash: bfea8...646

Skrevet

Den var gresselig fæl etter min mening, og jeg ville ikke gitt så mye for en veske med dette utseendet.

Men nå er vi ulikt skapt som personer når det gjelder stil og smak, så er det din stil er det jo bare å kjøre på.

Skrevet

Du vrir og vrenger. Vesken var tacky. Og du framstår som tacky her inne. Min mening.

Eh ... ja ... Bare for ordens skyld ...

Du er helt sikker på at du vet hva "tacky" betyr? :)

http://nb.urbandictionary.com/define.php?term=tacky

Skrevet

Den var ikke min stil, men det burde ikke stanse deg ;) Go for it! 

Det er stas å endelig kjøpe noe man har ønsket seg. Nyt det :) 

Skrevet

Oi! Sorry, synes den var grusom  :P

Skrevet

Du vrir og vrenger. Vesken var tacky. Og du framstår som tacky her inne. Min mening.Anonymous poster hash: bfea8...646

Du er helt sikker på at du vet hva "tacky" betyr? :)http://nb.urbandictionary.com/define.php?term=tacky

Eh ja...

Skrevet

Du vrir og vrenger. Vesken var tacky. Og du framstår som tacky her inne. Min mening.Anonymous poster hash: bfea8...646

Du er helt sikker på at du vet hva "tacky" betyr? :)http://nb.urbandictionary.com/define.php?term=tacky

Eh ja...

Ville bare sjekke. "Tacky" er ikke akkurat en beskrivelse jeg kjenner meg igjen i ;)
Skrevet

Nei, likte ikke denne. Så litt plastikk ut synes jeg.

Anonymous poster hash: 8c2ef...eb6

Skrevet

Ikke min smak, men det er ikke relevant ettersom det ikke er jeg som skal ha den:)

Kjøp den med god samvittighet, det er lov å unne seg en fin veske.

Skrevet

Liker med unntak av gullmetall som jeg skyr som pesten til eget bruk, men syns kan være fint til andre.

Skrevet

Dersom du selv liker vesken og vet at du kommer til å få bruk for den i flere anledninger og til flere ulike antrekk, så go for it! Hvis ikke så dropp den.

Jeg bruker gjerne mer enn 2000kr på en veske, men det er fordi vesker er min store passion. Investerer heller i litt dyrt og skikkelig og lar vesken være blikkfanget i antrekkene mine. Blir ofte konfrontert over denne dyre vanen og føler ofte at jeg må forsvare den. Jeg innser at mange synes det å bruke 5000-6000kr og oppover på en veske er helt absurd, men til sammenligning har jeg venner og kjente som gladelig bruker 10-15 000k på Randone-skiutstyr eller kajakk til 12 000, dyre ferieturer, nytt objektiv til fotokameraet osv. Eller penger på snus og røyk!! En venninne tar botox til 3000kr pr. behandling og en annen venninne brukte over 5000kr på maling til gangen som hun pusset opp for 2 år siden. Hvorfor er dette mer "legitim" pengebruk enn de valgene jeg tar?

Penger har ulike verdi for ulike folk og så lenge pengebruken deres ikke går utover andre, ja da er det jo ikke noe problem???

Anonymous poster hash: 7cf61...56f

Skrevet

Ikke helt min stil. Jeg liker ikke gulldetaljer heller. Men som andre sier, hvis du liker den så kjøp :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...