Gå til innhold

Når avsløre nyheten


*Ninnin*

Anbefalte innlegg

Er 7+3 idag og vi har bestemt oss for å vente til over 12 uker med å si det til noen. Selvom det blir vanskelig i og med at jeg er så trett og sover mye, men satser på at vi klarer å holde det hemlig. Synes det er spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min mor fikk vite det ganske raskt, eller, min far fikk vite det først siden han fikk vite det sist forrige gang jeg fikk barn. vi fortalte det til mine svigerforeldre denne uken da min svigerfar hadde bursdag, så vi tenkte det kunne være kjekt å skrive det i kortet hans( de har altså mast i over ett år på oss, og hans mor hadde nesten gitt opp håpet:P) han skumleste selfølgelig bare kortet og oppdaget hverken gratulerer med dagen farfar eller hilsen knøtten, min mann måtte be han lese kortet på ny og lese det høyt. svigermor fikk tårer i øynene med en gang og begynte å banne på skikkelig nordlandsvis:P selfølgelig av glede for at hun endelig skulle bli farmor i tillegg til mormor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi fortalt det til kommende oldeforeldre det, nærmeste venner som vi stoler på (en som selvfølgelig ikke klarte å holde munn å sladret til en av de andre venninnene.. Stryk fra vennelista omtrent.. Men men. At man ikke kan få dele disse koselige og spennende nyhetene selv!!) er 10 uker i dag og tenker som så at om det går galt, så hadde jeg nok blitt unormalt usosial å de fleste kjenner meg såpass godt til at de hadde skjønt at noe var galt. Så de som vet det, hadde fått vite det om det ikke gikk. Jeg er trygg og rolig på dette her å gleder meg veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har vi fortalt det til kommende oldeforeldre det, nærmeste venner som vi stoler på (en som selvfølgelig ikke klarte å holde munn å sladret til en av de andre venninnene.. Stryk fra vennelista omtrent.. Men men. At man ikke kan få dele disse koselige og spennende nyhetene selv!!) er 10 uker i dag og tenker som så at om det går galt, så hadde jeg nok blitt unormalt usosial å de fleste kjenner meg såpass godt til at de hadde skjønt at noe var galt. Så de som vet det, hadde fått vite det om det ikke gikk. Jeg er trygg og rolig på dette her å gleder meg veldig :)

Så utrolig dålig gjort! Sa du noe til henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå har vi fortalt det til kommende oldeforeldre det, nærmeste venner som vi stoler på (en som selvfølgelig ikke klarte å holde munn å sladret til en av de andre venninnene.. Stryk fra vennelista omtrent.. Men men. At man ikke kan få dele disse koselige og spennende nyhetene selv!!) er 10 uker i dag og tenker som så at om det går galt, så hadde jeg nok blitt unormalt usosial å de fleste kjenner meg såpass godt til at de hadde skjønt at noe var galt. Så de som vet det, hadde fått vite det om det ikke gikk. Jeg er trygg og rolig på dette her å gleder meg veldig :)

 

Så utrolig dålig gjort! Sa du noe til henne?

Nei, jeg er så sjokkert/sint at jeg velger å bare la det gå.. Nå skal det sies at hun har fått mange sjanser fra før av og at vennskapet har vært litt så som så. Men dette er/var ei barndomsvennine fra vi var typ 2år.. Og hun skjønte ganske raskt at det var noe nytt på fære som hun ville vite om, og som hun faktisk spurte om. At jeg er gravid altså.. Meget spesielt. Følte meg virkelig trykt opp i et hjørne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nå har vi fortalt det til kommende oldeforeldre det, nærmeste venner som vi stoler på (en som selvfølgelig ikke klarte å holde munn å sladret til en av de andre venninnene.. Stryk fra vennelista omtrent.. Men men. At man ikke kan få dele disse koselige og spennende nyhetene selv!!) er 10 uker i dag og tenker som så at om det går galt, så hadde jeg nok blitt unormalt usosial å de fleste kjenner meg såpass godt til at de hadde skjønt at noe var galt. Så de som vet det, hadde fått vite det om det ikke gikk. Jeg er trygg og rolig på dette her å gleder meg veldig :)

Så utrolig dålig gjort! Sa du noe til henne?

Nei, jeg er så sjokkert/sint at jeg velger å bare la det gå.. Nå skal det sies at hun har fått mange sjanser fra før av og at vennskapet har vært litt så som så. Men dette er/var ei barndomsvennine fra vi var typ 2år.. Og hun skjønte ganske raskt at det var noe nytt på fære som hun ville vite om, og som hun faktisk spurte om. At jeg er gravid altså.. Meget spesielt. Følte meg virkelig trykt opp i et hjørne :(

 

Uff, da er det bare å kutte henne ut. Jeg kan ikke forstå at folk er så slemme! Å fortelle om sin egen graviditet er jo noe samtlige kvinner ønsker å gjøre selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...