Gå til innhold

Googler dere foreldre i bhg og skole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Googla ei ny mor i barnehagen. Hadde hørt at hun har en meget spesiell blogg og at hun er ei spesiell dame. Nysgjerrig som jeg er så Googlet jeg henne. Fikk bakoversveis!

Hun er den neste jeg har Googlet, men er venn på FB med noen av mødrene i barnehagen.

Anonymous poster hash: 6d565...888

Link til blogg? Digger rare blogger.

Anonymous poster hash: 2daae...ee0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg googler også folk jeg blir kjent med. Man får ofte vite et og annet om dem, som man ikke får vite ellers :laugh: . Det er ikke viktig for meg å gjøre det, bare noe jeg gjør og trodde alle gjorde. Gjør det mest når jeg surfer og kjeder meg. Imponert over moralistene her inne som mener det ikke er lov å google folk man kjenner. Jeg mener, hvorfor ikke, alle gjør det...  Anonymous poster hash: c10b5...c15

Ut fra svarene her er det neppe noe alle gjør, vel?

Og jeg moraliserer ikke over andre, jeg svarer bare på et spørsmål.

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: a9932...852

Skrevet

Nei, det har aldri skjedd. Ikke interessert.

Skrevet

Jeg er nysgjerrig av natur, så JA, det kunne jeg godt ha funnet på å gjøre :)

Anonymous poster hash: 6969c...d1b

Skrevet

Jeg googler alle foreldre til ungene blir med hjem. De er enda små, og skjønner at etterhvert vil det ikke funke (for mange, Evt de er med hjem før jeg har hørt om de), men ja - jeg foretrekker å være klar over hva slags personer mitt barn er med hjem.

Sånn er nå jeg!

Anonymous poster hash: b38db...1cf

Skrevet

Jepp, vil vite hvem barnet mitt er med hjem, bor i Oslo og mener det et naivt å ikke gjøre det...

Anonymous poster hash: bb1d8...c2b

Skrevet

Ja, klart det. Man kan finne ut mye på nett

Skrevet

Festlig at noen tror jeg er 'kjemperar' ut. Du skulle bare ant hvor vanlig jeg er.

HIAnonymous poster hash: 66f1b...5cc

Til nå er det 17 som har svart at de minst en gang har googlet, og 13 som har svart at de aldri gjør det. Tyder på at det er mer vanlig enn uvanlig :)

Anonymous poster hash: 31938...808

Skrevet

Jeg bruker Google til alt mulig og derfor også på noen foreldre.

Ikke for å sette de i et hierarki på noen måte, men bare et overblikk.

Høres rart ut hvis nesten ingen gjør det

HI

Anonymous poster hash: 66f1b...5cc

" Ikke for å sette de i et hierarki på noen måte, men bare et overblikk"

Så du mener at du ikke gjør det når du ut i fra en frase fra ei mor du fant på facebook slår fast at hun ikke er noen Einstein?

Anonymous poster hash: be300...9b1

Skrevet

Bare å Google meg ;)

Skjønner ikke at det skulle være noe å reagere på?

Har jeg ikke googlet noen før, men så klart blir jeg nysgjerrig så kan det skje. Ikke står det noe særlig om meg på googel.

Hva er det dere har som er imot dette egentlig funnet på lurer jeg på :o

Anonymous poster hash: bcd7f...37e

Skrevet

Jeg bruker Google til alt mulig og derfor også på noen foreldre.Ikke for å sette de i et hierarki på noen måte, men bare et overblikk.Høres rart ut hvis nesten ingen gjør detHIAnonymous poster hash: 66f1b...5cc

" Ikke for å sette de i et hierarki på noen måte, men bare et overblikk"Så du mener at du ikke gjør det når du ut i fra en frase fra ei mor du fant på facebook slår fast at hun ikke er noen Einstein? Anonymous poster hash: be300...9b1

Hierarki er jo å sette noen over andre og det er ikke derfor jeg googler.

Men ei som skriver det nevnte ordtaket på Facebook blir neppe min nye venninne.

Når en hadde vg.no og stortinget.no som mailadresse, var det også to jeg googler.

HI

Anonymous poster hash: 66f1b...5cc

Skrevet

Jeg facebooker de fleste jeg treffer, både foreldre i bhg, ansatte og andre jeg møter :)

Anonymous poster hash: a5f42...401

Skrevet

Jeg snoker på Facebook til de som jobber med mine barn i bhg. Men Google andre foreldre, der går litt grensa for min del.

Anonymous poster hash: 5f862...8d0

Skrevet

Hva finner dere ut hvis dere googler da?

Jeg prøvde å Google meg selv, men det kom ikke opp noe spesielt. Står ikke oppført i telefonkatalogen heller. Kom opp link til facebook siden min, men den er stengt. Man kan bare se profilbilde mitt med mindre man er venn med meg da.

Kom heller ikke opp noe spennende på mannen min.

Anonymous poster hash: ad1b8...d2f
Skrevet

Det er vel ofte de mennesker som har en profilert jobb,blogg eller på andre måter er aktive som har noe særlig på Google. Legger du ut mange dumme bilder eller har andre ungdomssynder, kan jo det og ligge der.

Klart det kan være interessant. Gooogle er jo bare en avansert info.tjeneste.

Skrevet

Såklart, det er kjempeskøy hvis jeg finner noe artig info om dem:) men vanligvis er det lite juicy...

Er nysgjerrig hihi!

Anonymous poster hash: 792f8...1af

Skrevet

Googler de ikke, men sjekker de på facebook. :P Hahaha..

Får raskt ett lite bilde av hvem de er, når jeg ser evt felles venner, og hvem de er venn med. Samtidig med bildene og om de har åpen eller lukket profil.

Og ja, jeg er ganske nysgjerrig!

Anonymous poster hash: 63e83...8a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...