Gå til innhold

Googler dere foreldre i bhg og skole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innrømme at jeg har vært inne og snoket på noen nå som jeg får barn i ny barnehage og har en 1.klassing...

Er det voldsomt kleint, eller?

Mannen min trodde jeg tullet når jeg sa det.

Er jo litt opptatt av hvilke barn og foreldre vi skal omgås.

Hun ene moren hadde følgende forsudebilde på Facebook: 'Hadde jeg vært fugl, vet jeg hvilken drittsekk jeg hadde bæsjet på først'.

Herlig. Da vet man at hun ikke er Einstein i hvert fall. 😆

Anonymous poster hash: 66f1b...5cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde ikke falt meg inn å gjøre, nei.

Skrevet

Har Googla ei ny mor i barnehagen. Hadde hørt at hun har en meget spesiell blogg og at hun er ei spesiell dame. Nysgjerrig som jeg er så Googlet jeg henne. Fikk bakoversveis!

Hun er den neste jeg har Googlet, men er venn på FB med noen av mødrene i barnehagen.

Anonymous poster hash: 6d565...888
Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg det?

Anonymous poster hash: 8bd4c...ea2

Skrevet

Må innrømme at jeg har gjort det noen ganger, hvis det var noe halvkjent eller spesielt.

Skrevet

Har aldri falt meg inn. Jeg liker å gjøre meg opp mine egne meninger om folk, uten påvirkning fra andre/Google.

Anonymous poster hash: 81c55...680

Skrevet

Nei, det har faktisk ikke falt meg inn en gang! Husker en gang for et par år siden da jeg skulle være sensor på en skole, så ble en kollega nysgjerrig på hvem faglæreren jeg skulle sensurere sammen med var og googlet henne. Ble veldig paff da, for det har liksom aldri falt meg inn å snoke rundt andre slik.

Anonymous poster hash: 5752b...847
Skrevet

En gang fordi jeg kjente han igjen fra tv og så måtte jeg sjekke om han var skuespiller. Men ellers har jeg ingen interesse av det. Vil ikke ha noen mening om andre før jeg møter de;)

Anonymous poster hash: 7cdeb...cfa

Skrevet

Ja, hvis det har vært noen jeg har vær nysgjerrig på

Anonymous poster hash: cd07e...755
Skrevet

Nei det kunne ikke falt meg inn og ikke er jeg venner med noen fra skole/ bhg på facebook.

Skrevet

Ja, hvis det har vært noen jeg har vær nysgjerrig på

Anonymous poster hash: cd07e...755

Er du så nyskjærrig så går det ann og prate med de det gjelder, det heter komunikasjon og er bedre enn og snoke på nettet når man vet hvor mye rart som står der.

Skrevet

Jeg bruker Google til alt mulig og derfor også på noen foreldre.

Ikke for å sette de i et hierarki på noen måte, men bare et overblikk.

Høres rart ut hvis nesten ingen gjør det

HI

Skrevet

Nope :)

Anonymous poster hash: c3bfd...6b7
Skrevet

Ja det gjør jeg hele tiden😊

Skrevet

Ja, jeg googler alt og alle. Naboer, foreldre, folk jeg treffer, historier jeg hører om, selskapsinformasjon, eierstrukturer, forhold og relasjoner, snusk&rask osv osv. Jeg har en jobb der jeg må vite om alt som rører seg, så kall det gjerne en yrkesskade.

Det overrasker meg fremdeles hvor enkelt det er å finne de mest sjokkerende ting om folk, eller helt banale ting som et telefonnummer som er hemmelig. Generelt er folk altfor dårlige til å skjerme livene sine på nett.

Anonymous poster hash: 040f1...732

Skrevet

Det har jeg aldri gjort, tror jeg.

Skrevet

Nei, det har jeg faktisk aldri gjort.

Eneste personen jeg noen gang har googlet er søsteren min, men hun er toppidrettsutøver og jeg har googlet henne et par ganger for å se hva som er skrevet i det siste...

Er det vanlig å google "mannen i gata" altså, har virkelig aldri falt meg inn.

Men er venn på facebook med ganske mange av de andre foreldrene da.

Anonymous poster hash: a102b...0c3

Skrevet

Jeg bruker Google til alt mulig og derfor også på noen foreldre.

Ikke for å sette de i et hierarki på noen måte, men bare et overblikk.

Høres rart ut hvis nesten ingen gjør det

HIAnonymous poster hash: 66f1b...5cc

Jeg hadde ikke tenkt tanken engang, før jeg så innlegget ditt!

Jeg synes du høres KJEMPERAR ut, og du burde seriøst finne på noe bedre å fordrive tiden din med.

Være 'gal' og faktisk snakke med disse menneskene du sitter å googler, f eks? :D

Skrevet

Jeg googler alle mennesker som får en viss betydning i min eller familiens liv. Leger, jordmødre, fotballtrenere, naboer, foreldre..

Anonymous poster hash: 31938...808

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Jeg googler mange, lærere, foreldre, kollegaer, venner, venners kjærester, kunder osv.

Anonymous poster hash: e9fa1...728

Skrevet

Ikke Googla de. Men facebooker de fleste ;)

Anonymous poster hash: bb004...7a9

Skrevet

Festlig at noen tror jeg er 'kjemperar' ut. Du skulle bare ant hvor vanlig jeg er.

HI

Skrevet

Jeg googler også folk jeg blir kjent med. Man får ofte vite et og annet om dem, som man ikke får vite ellers :laugh: . Det er ikke viktig for meg å gjøre det, bare noe jeg gjør og trodde alle gjorde. Gjør det mest når jeg surfer og kjeder meg.

Imponert over moralistene her inne som mener det ikke er lov å google folk man kjenner. Jeg mener, hvorfor ikke, alle gjør det... 

Anonymous poster hash: c10b5...c15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...