Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #1 Skrevet 3. august 2014 Hei. Pus har klatret opp i et tree. rundt 4-5 meter opp. Det er greiner nedover på treet, men hun har aldri gjort det før og hun er livredd pga det var en løs bikkje her som skremte hun opp der. Hva skal jeg gjøre? hun sitter der livredd :/! Anonymous poster hash: fd12b...8c8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #2 Skrevet 3. august 2014 Katter som klatrer opp sånn kan dø. De kan falle ned. Du må hjelpe katten ned. Hvis du ringer brannvesenet, vil de si at du må vente til i morgen og se om katten kommer ned selv, men imens vi ventet, hoppet katten vår ned og måtte avlives pga masse indre skader. Det var rundt 4-5 meter høyt. Finn frem en stige og klatre opp kanskje? Eller lag en lang trestige, og sett inntil, kanskje katten klatrer ned på den (med trinn). Anonymous poster hash: 66231...dd8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Finn en stige og hent den ned. Anonymous poster hash: c3b31...627
Januaris Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Hvis du klatrer opp for å hente pusen er det lurt å ta med et nett eller noe som du kan legge pusen i på vei ned.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 ....som skremte HENNE opp... Er du 16 år? Tenåringer kan dessverre ofte ikke forskjell på hun/henne. Voksne derimot burde kunne dette. Anonymous poster hash: c129a...1a2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 hun er en livredd pus så hun kommer kun til og klatre høyere opp :/! Hun er selv redd for meg noen gang når og jeg har vært med henne i 8år. Så klatre opp er umulig pga hun kommer til og klatre enda høyere. Men det fins flere greiner nedover.. :/ Anonymous poster hash: fd12b...8c8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 ....som skremte HENNE opp... Er du 16 år? Tenåringer kan dessverre ofte ikke forskjell på hun/henne. Voksne derimot burde kunne dette. Anonymous poster hash: c129a...1a2 åå hold kjeft a. Andre ting og tenke på. skaff deg et liv. Anonymous poster hash: fd12b...8c8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Har dem sjanse til og komme ned av seg selv om det er greiener dem kan klatre på nedover? Anonymous poster hash: fd12b...8c8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Ja da får du sitte der å se på at hun henger i treet da. Tafatte menneske. Anonymous poster hash: c3b31...627
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Hun er ikke halvveis oppe i treet.. derfor vil jeg ikke at hun skal gå MYE lengre opp, men ser nå at dem kan komme seg lett ned aleine. Bare dette forumet som er fullt av rasshøl som deg og han andre som kommenterte. Sikkert en grunn for at dere sitter på et forum og kaster drit til folk som kanskje trenger hjelp. Syns jeg ser dere snakke sånn på facebook. ubrukelig drit folk. Anonymous poster hash: fd12b...8c8
skjotta Skrevet 3. august 2014 #11 Skrevet 3. august 2014 (endret) He he he. Klatrer du opp kommer du antakelig tumlet ned igjen med pene kattefôr her og der DERSOM du klarer å komme i nærheten av katten. Katter er skapt for å klatre i trær og når hun føler seg trygg på at hunden er borte og bakken er trygg vil hun komme ned selv. Med mindre hun ikke har klør og hale? Endret 3. august 2014 av skjotta
Januaris Skrevet 3. august 2014 #12 Skrevet 3. august 2014 Prøv å lokke henne ned med tunfisk eller andre godsaker med sterk lukt.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #13 Skrevet 3. august 2014 hun har vært der snart i 2timer så det er jo selvfølgelig ikke lenge, men det er en skvetten katte. Har åpnet en tunfisk boks og lagt det på et fat, fått tørrfor og satt noe vann ved treet. :/ Hun har klør og hale Får bare vondt inni meg når jeg ser henne oppi der.. Ser også ut som det begynner og regne snart :/ Anonymous poster hash: fd12b...8c8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #14 Skrevet 3. august 2014 Mjau mjau mjau. Er det mer sjanse at hun kanskje kommer ned på natten om hun først skal komme ned? Anonymous poster hash: fd12b...8c8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #15 Skrevet 3. august 2014 På tide å bli litt selvhjulpen. Hent motorsaga så er problemet løst og treet borte. Anonymous poster hash: fad2b...937
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #16 Skrevet 3. august 2014 Signerer skjotta. De kommer ned av seg selv. Ville ikke klatret opp etter den. Da risikerer du bare at den klatrer høyere og at du faller ned. Det er ikke fuglereir i treet? Ofte vil fuglene jage katten ned igjen i flokk Anonymous poster hash: 3ccdf...54f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #17 Skrevet 3. august 2014 På tide å bli litt selvhjulpen. Hent motorsaga så er problemet løst og treet borte. Anonymous poster hash: fad2b...937 Så stusselig du er. Anonymous poster hash: 3ccdf...54f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #18 Skrevet 3. august 2014 Signerer skjotta. De kommer ned av seg selv. Ville ikke klatret opp etter den. Da risikerer du bare at den klatrer høyere og at du faller ned. Det er ikke fuglereir i treet? Ofte vil fuglene jage katten ned igjen i flokk Anonymous poster hash: 3ccdf...54f Oki det var endel skjærer som var hos hu, men jeg prøve og jage med litt vekk. Føler bare at hun vil ned, men står og mjauer, men det er et tree med mange greiner. første greinen ned er vel kanskje 2meter fra hvor hun sitter nå.. så er det greiner hele veien. :/ fortsatt ekstremt bekymra. Anonymous poster hash: fd12b...8c8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #19 Skrevet 3. august 2014 He he he. Klatrer du opp kommer du antakelig tumlet ned igjen med pene kattefôr her og der DERSOM du klarer å komme i nærheten av katten. Katter er skapt for å klatre i trær og når hun føler seg trygg på at hunden er borte og bakken er trygg vil hun komme ned selv. Med mindre hun ikke har klør og hale? Var det liksom ment morsomt? Min hadde både hale og klør og døde fordi vi ikke hjalp henne ned. Anonymous poster hash: 66231...dd8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #20 Skrevet 3. august 2014 Signerer skjotta. De kommer ned av seg selv. Ville ikke klatret opp etter den. Da risikerer du bare at den klatrer høyere og at du faller ned. Det er ikke fuglereir i treet? Ofte vil fuglene jage katten ned igjen i flokk Anonymous poster hash: 3ccdf...54f Nei, de kommer ikke alltid ned selv! Er det verdt det å risikere at katten dør? Min var en ekstremt erfaren katt, en hund skremte henne opp, og der satt hun. Mjauet halve natta, så hoppet hun. Anonymous poster hash: 66231...dd8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #21 Skrevet 3. august 2014 Ikke si sånt da :/ Anonymous poster hash: fd12b...8c8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #22 Skrevet 3. august 2014 Lurer på hvordan hi klarer seg når hun er så handlingslammet Anonymous poster hash: c129a...1a2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #23 Skrevet 3. august 2014 meldt regn og torden iløpet av 3-4 timer. Kan det hjelpe og få henne ned om det begynner og regne? Anonymous poster hash: fd12b...8c8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #24 Skrevet 3. august 2014 ringte brannvesenet og dem gjør ikke sånne ting mer pga dem stort sett greide og komme seg ned aleine, men hvem andre kan man ringe om man vil ha henne ned med tvang? vil ikke ha henne oppi et tre når det begynner og lyne og tordne. Anonymous poster hash: fd12b...8c8
Januaris Skrevet 3. august 2014 #25 Skrevet 3. august 2014 Jeg mener fortsatt at du skal forsøke å klatre opp. Putt pusen i en veske/nett så den ikke kan klore deg eller stikke av på vei ned. Jeg tror pusen vil skjønne at du prøver å hjelpe. Hvis den begynner å klatre høyere avbryter du med det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå