Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #26 Skrevet 3. august 2014 Helt enig Hi Veldig bra skrevet! Anonymous poster hash: a2968...fbc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #27 Skrevet 3. august 2014 Enig, HI Men du sitter jo selv og rakker ned på de som er redde for terror og desperat skriver her inne at de faktisk er så redde at de har pakket nødbag. Jeg er i samme situasjon som HI og sliter ikke med så mye selv, ei heller terrorfrykt. Men det er faktisk mulig å vise litt sympati selv om man selv ikke forstår. Flott innlegg fra HI og morsomt at du som faktisk slenger nedlatende bemerkninger til den store gullmedalje faktisk skriver at du er enig med henne. Anonymous poster hash: 622c5...002
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #28 Skrevet 3. august 2014 Enig, HIMen du sitter jo selv og rakker ned på de som er redde for terror og desperat skriver her inne at de faktisk er så redde at de har pakket nødbag. Jeg er i samme situasjon som HI og sliter ikke med så mye selv, ei heller terrorfrykt. Men det er faktisk mulig å vise litt sympati selv om man selv ikke forstår. Flott innlegg fra HI og morsomt at du som faktisk slenger nedlatende bemerkninger til den store gullmedalje faktisk skriver at du er enig med henne. Anonymous poster hash: 622c5...002 Så du forsto ikke at vedkommende som hadde pakket nødbaggen SPØKTE??? Hjelpe meg! Anonymous poster hash: 1894e...3d6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #29 Skrevet 3. august 2014 Enig, HIMen du sitter jo selv og rakker ned på de som er redde for terror og desperat skriver her inne at de faktisk er så redde at de har pakket nødbag. Jeg er i samme situasjon som HI og sliter ikke med så mye selv, ei heller terrorfrykt. Men det er faktisk mulig å vise litt sympati selv om man selv ikke forstår. Flott innlegg fra HI og morsomt at du som faktisk slenger nedlatende bemerkninger til den store gullmedalje faktisk skriver at du er enig med henne. Anonymous poster hash: 622c5...002 Så du forsto ikke at vedkommende som hadde pakket nødbaggen SPØKTE??? Hjelpe meg! Anonymous poster hash: 1894e...3d6 Kanskje denne ene personen som skrev innlegget om nødbag spøkte. Mange andre har også skrevet innlegg og vært redde. De blir harselert med og Pashla utmerker seg igjen med spydige svar. Jeg synes således at det er riktig så morsomt at hun er enig med HI. Regner med at dette betyr at vi slipper mer hetsing fra Pashlas side i fremtiden. Anonymous poster hash: 622c5...002
Gjest Antarctica Skrevet 3. august 2014 #30 Skrevet 3. august 2014 Enig, HIMen du sitter jo selv og rakker ned på de som er redde for terror og desperat skriver her inne at de faktisk er så redde at de har pakket nødbag. Jeg er i samme situasjon som HI og sliter ikke med så mye selv, ei heller terrorfrykt. Men det er faktisk mulig å vise litt sympati selv om man selv ikke forstår. Flott innlegg fra HI og morsomt at du som faktisk slenger nedlatende bemerkninger til den store gullmedalje faktisk skriver at du er enig med henne. Anonymous poster hash: 622c5...002 Så du forsto ikke at vedkommende som hadde pakket nødbaggen SPØKTE??? Hjelpe meg! Anonymous poster hash: 1894e...3d6 Kanskje denne ene personen som skrev innlegget om nødbag spøkte. Mange andre har også skrevet innlegg og vært redde. De blir harselert med og Pashla utmerker seg igjen med spydige svar. Jeg synes således at det er riktig så morsomt at hun er enig med HI. Regner med at dette betyr at vi slipper mer hetsing fra Pashlas side i fremtiden. Anonymous poster hash: 622c5...002 Du har ikke sett noen hetsing fra meg i fortiden heller. Jeg vil gjerne ha en link til et innlegg der jeg sparker noen som ligger nede. For slikt driver jeg ikke med, selv om jeg er konsis og sjelden pynter utsagnene med smilefjes og klemmer.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #31 Skrevet 3. august 2014 Enig, HIMen du sitter jo selv og rakker ned på de som er redde for terror og desperat skriver her inne at de faktisk er så redde at de har pakket nødbag. Jeg er i samme situasjon som HI og sliter ikke med så mye selv, ei heller terrorfrykt. Men det er faktisk mulig å vise litt sympati selv om man selv ikke forstår. Flott innlegg fra HI og morsomt at du som faktisk slenger nedlatende bemerkninger til den store gullmedalje faktisk skriver at du er enig med henne. Anonymous poster hash: 622c5...002 Så du forsto ikke at vedkommende som hadde pakket nødbaggen SPØKTE??? Hjelpe meg! Anonymous poster hash: 1894e...3d6 Kanskje denne ene personen som skrev innlegget om nødbag spøkte. Mange andre har også skrevet innlegg og vært redde. De blir harselert med og Pashla utmerker seg igjen med spydige svar. Jeg synes således at det er riktig så morsomt at hun er enig med HI. Regner med at dette betyr at vi slipper mer hetsing fra Pashlas side i fremtiden. Anonymous poster hash: 622c5...002 Du har ikke sett noen hetsing fra meg i fortiden heller. Jeg vil gjerne ha en link til et innlegg der jeg sparker noen som ligger nede. For slikt driver jeg ikke med, selv om jeg er konsis og sjelden pynter utsagnene med smilefjes og klemmer.Det er ikke snakk om å sparke de som ligger nede, men å håne/ latterliggjøre de med en annen mening en deg.Det gjør du! Og jeg gidder ikke å lete frem linker, så viktig er du ikke. Anonymous poster hash: 30efe...adb
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #32 Skrevet 3. august 2014 En ting jeg har lært etter 7 år her inne er at dette HELDIGVIS ikke er "den virkelige verden", men en egen BIM/DIB-verden der man kan være akkurat den man ønsker (å utgi seg for) å være, man kan late som man er perfekt og gjør alt riktig, man kan dømme andre nord og ned/sparke de som ligger nede (og slippe unna med det) siden ingen vet hvem du egentlig er. Mange skaper seg et alter-ego (?) der de fremstår som veldig pedagogisk/politisk korrekte, man kan late som man er den man skulle ønske man var man er jo anonym så hvem kan vel si om jeg skryter på meg noe eller ikke? Heldigvis kjenner jeg ingen mennesker med så ekstreme holdninger som mange her inne viser, for de som lever i den virkelige verdenen har beina godt plantet på jorda. Og skulle de inneha disse holdningene så har de ihvertfall vett nok til å holde dem for seg selv Anonymous poster hash: b7bef...4fb Heldigvis tror jeg du har et poeng. Her på DiB er f eks det eneste stedet jeg har hørt om folk som seriøst syns man ikke kan se tv mens man er hjemme med en baby, ikke kan drikke vin når ungene har lagt seg eller som seriøst mener at bilen kan selvantenne mens man handler en liter melk og at ungene derfor alltid må bli med inn. For ikke å snakke om all den økologiske, makro-biotiske, kortreiste og hjemmelagde maten "alle" her gir ungene. Like til lørdagsgotteriet så er det lagd av organiske glutenfri råvarer. Jeg tror faktisk ikke helt på det. Spin off, men jeg gjør nesten ikke annet enn å se tv nå som jeg er hjemme med baby. Jeg kan jo ikke legge han ned, han trenger myyye nærkontakt. Hva i alle dager skal jeg gjøre da, når jeg sitter der i gyngestolen med kosebabyen min? Jeg vil også påstå at det å kjøre med barn i bil er farligere enn å la barn sitte i bil som ikke triller, men det er kanskje bare meg. Og all den der økologiske supermaten og godteri fnyser jeg bare av. Ikke pokker:p Men seriøst, hva skal jeg gjøre hvis ikke jeg kan se på tv? Er åpen for forslag, begynner å bli ganske lei nyhetskanalen faktisk. Anonymous poster hash: f5e63...37f Du skal selvfølgelig drive med utviklende aktiviteter som sang, babymassasje og høytlesning fra babybøker... Babyen min er 6-7 mnd, han har kun sett et par nyhetssendinger, i forbindelse med terrortrusselen.. Ja, vi koser masse, går tur, synger og leser, og nå når han er litt større; leker på gulvet.. Se på tv gjør jeg når han sover Lager så å si all maten HANS fra bunn av. Nå er det jo bare det første barnet mitt, mens synes ikke det krever så mye av meg dette... (PS; kan sitte litt på dib, mens han stakkar må klare seg litt alene på gulvet) Min er så liten enda, så han drikker bare melk og sover veldig mye, men kun inntil meg. Min egen skyld sikkert. Han har aldri sett på tv, men Gud skal vite at det har jeg! Haha. Han ligger jo knødd med trynet inn mot brystet mitt den bolla. Så han får bare lydene med seg. Sikkert skada for livet, men det er jaggu jeg og. Anonymous poster hash: f5e63...37f
Gjest Antarctica Skrevet 3. august 2014 #33 Skrevet 3. august 2014 (endret) Enig, HIMen du sitter jo selv og rakker ned på de som er redde for terror og desperat skriver her inne at de faktisk er så redde at de har pakket nødbag. Jeg er i samme situasjon som HI og sliter ikke med så mye selv, ei heller terrorfrykt. Men det er faktisk mulig å vise litt sympati selv om man selv ikke forstår. Flott innlegg fra HI og morsomt at du som faktisk slenger nedlatende bemerkninger til den store gullmedalje faktisk skriver at du er enig med henne. Anonymous poster hash: 622c5...002 Så du forsto ikke at vedkommende som hadde pakket nødbaggen SPØKTE??? Hjelpe meg! Anonymous poster hash: 1894e...3d6 Kanskje denne ene personen som skrev innlegget om nødbag spøkte. Mange andre har også skrevet innlegg og vært redde. De blir harselert med og Pashla utmerker seg igjen med spydige svar. Jeg synes således at det er riktig så morsomt at hun er enig med HI. Regner med at dette betyr at vi slipper mer hetsing fra Pashlas side i fremtiden. Anonymous poster hash: 622c5...002 Du har ikke sett noen hetsing fra meg i fortiden heller. Jeg vil gjerne ha en link til et innlegg der jeg sparker noen som ligger nede. For slikt driver jeg ikke med, selv om jeg er konsis og sjelden pynter utsagnene med smilefjes og klemmer.Det er ikke snakk om å sparke de som ligger nede, men å håne/ latterliggjøre de med en annen mening en deg.Det gjør du! Og jeg gidder ikke å lete frem linker, så viktig er du ikke. Anonymous poster hash: 30efe...adb Nåja. Jeg er visst viktigere for deg enn du liker å innrømme, siden du følger så nøye med på hva jeg gjør. Og nei, jeg latterliggjør ikke, selv om jeg bruker humor. HI tok opp problemet med at folk sparkes når de ligger nede; og det er ikke hva jeg står for. Det har du null belegg for. Syns du skal sende meg en PM. Vil gjerne prate form og kotyme med deg, men jeg gidder ikke få påstander hengende på meg som det ikke fins snev av belegg for. Endret 3. august 2014 av Pashla&pashlingene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå