Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #26 Skrevet 2. august 2014 Plukket bringebær i nesten fire timer - masse god bringebær til smoothies utover høst og vinter Elsker bringebær! Handlet, gått hjem (tre kilometer) med sekk og handlenett. Sitter nå på nett og ler av Herreavdelingen på radioen. Dagens lærdom derfra - ikke knurr i prøverom Må bare le av de karene! En venninne vil ha meg med ut i kveld, men ikke sikker på om jeg orker. Må få bringebær i fryseren og forberede middag til morgendagen - lammelår, nam! Og spiser sjokolade... Anonymous poster hash: 73196...048
Urwa Skrevet 2. august 2014 #27 Skrevet 2. august 2014 Skal øvelsekjøre med min datter😳. Altså lære henne...
Monica Skrevet 2. august 2014 #28 Skrevet 2. august 2014 Vi er i Italia, har tilbragt mesteparten av dagen på stranda. Snart skal vi ut å spise deilig italiensk middag, og selvfølgelig is og.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #29 Skrevet 2. august 2014 Vært på bytur og på kafé. Sykkeltur og rollerblades med min datter.. Nå smågodt og tv😊 Anonymous poster hash: 89abd...ac5
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #30 Skrevet 2. august 2014 I dag har jeg latet meg, drukket kaffe, vært en tur på Nordkapp platået, spist lunsj, handlet og innstallert Netflix på tv. Anonymous poster hash: 326a6...aff
Mrs. Kaizer Skrevet 2. august 2014 #31 Skrevet 2. august 2014 Er på Lyngdalcup så her er det fotball for alle penga! Straks grilling med laget og foreldre☺
QueeenBeee Skrevet 2. august 2014 #32 Skrevet 2. august 2014 Baker bunder til bryllups kake. Var vist lettere sakt enn gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå