Gå til innhold

Let me hear... Hva gjør dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter på sofaen og "stalker" en bekjent som skal gifte seg i dag via alle sosiale medier jeg har :D når dattera mi våkner, må jeg komme ut av bryllupstransen og finne på noe stas, kanskje en tur på biblioteket. Håper mannen rekker hjem i tide så jeg kan ta en rask shoppingrunde alene i ettermiddag. I kveld blir det pizza og rødvin og snop:)

Anonymous poster hash: da7be...a23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferie i Danmark. Ungen sover og jeg soler meg med surfing utenfor hytta.

Anonymous poster hash: 99940...109

Skrevet

Barnevakt nå og i kveld skal vi på rekeaften hos venner.

Skrevet

Jeg og mannen har tatt lunsj ute i sola:-) Nå skal vi ute på en handlerunde å handle grillmat og vin til lørdagskvelden:-D Så blir det en lang gåtur før vi skal slappe av å nyte lørdagen :-)

God lørdag folkens!

Anonymous poster hash: 141f9...9b1

Skrevet

Våknet for 1,5t siden til tomt hus. Barnet er hos pappaen sin :) Gjort litt husarbeid. Hvis været blir ok har jeg avtalt å gå tur rundt et vann i omerådet sammen med noen kompiser, min nye kjæreste og barna hans :) hvis ikke blir det en rolig dag hjemme med husarbeid og sofakos :)

Anonymous poster hash: 7b9c3...5ba

Skrevet

"Let me hear" er ekstremt dårlig engelsk. "Tell me" er bedre å bruke. Sorry, men jeg kunne ikke la være... Uansett, ha en fin dag, og nei, jeg har dessverre ikke noe bedre å drive med enn å hakke på skrivefeil her inne akkurat nå (loner).

Anonymous poster hash: f95b1...e1e
Skrevet

inne i regnet og ser på barbie film på viaplay :P 

Skrevet

"Let me hear" er ekstremt dårlig engelsk. "Tell me" er bedre å bruke. Sorry, men jeg kunne ikke la være... Uansett, ha en fin dag, og nei, jeg har dessverre ikke noe bedre å drive med enn å hakke på skrivefeil her inne akkurat nå (loner). Anonymous poster hash: f95b1...e1e

Jeg veit noe du kan gjøre! Lese om tegnsetting i det norske språket. Viktigst av alt: bruken av komma og punktum, og reglene som følger med. Ha en fin dag.

Anonymous poster hash: 37212...5ac

Skrevet

"Let me hear" er ekstremt dårlig engelsk. "Tell me" er bedre å bruke. Sorry, men jeg kunne ikke la være... Uansett, ha en fin dag, og nei, jeg har dessverre ikke noe bedre å drive med enn å hakke på skrivefeil her inne akkurat nå (loner). Anonymous poster hash: f95b1...e1e

Jeg veit noe du kan gjøre! Lese om tegnsetting i det norske språket. Viktigst av alt: bruken av komma og punktum, og reglene som følger med. Ha en fin dag.

Anonymous poster hash: 6c656...c2b

Skrevet

Haha, jeg tenkte akkurat det samme :P

Anonymous poster hash: 6c656...c2b

Skrevet

For en gangs skyld er det ikke fint vær, så her ryddes og vaskes det! Tror det kan kalles storrengjøring, alt får gjennomgå! Har bare en liten pause så bekken og rygg ikke skal dø av overbelastning :-P

Skrevet

Beiser. 😖

Anonymous poster hash: e9db9...764

Skrevet

Har ligget med høygravid mage på sofaen mens mann og barn har vært ute og lekt + sovet litt. Nå skal vi ut å se etter et bord på brukthandel fordi jeg har så lyst å fikse på noe. Se om vi finner noe gammelt og kult.

Anonymous poster hash: 6a354...fc2
Skrevet

Jeg har akkurat satt på dagens tredje klesvask. Har også vasket bilen. Og støvsuget hele huset. Nå tar jeg meg en liten pause på sofaen før jeg skal klippe plenen.

Skrevet

Jeg har akkurat satt på dagens tredje klesvask. Har også vasket bilen. Og støvsuget hele huset. Nå tar jeg meg en liten pause på sofaen før jeg skal klippe plenen.

:o har sittet å vuggai gyngestol, sammenhengende siden klokken 11idag med kosesyk baby på brystet. Misforstå meg rett, elsker ungen min, men skulle gitt mye for å tatt en klesvask eller klipt en diger plen akkurat nå.

Skrevet

Har en skikkelig lat dag etter fire uker på farten. Snart skal kjæresten i butikken, da får jeg vel støvsuge og vaske litt siden det knapt er gjort på fire uker. Idag blir det grillmat og claro (øl og sprite).

Skrevet

Sløver alene på hytta med en bok. Mannen er på jobb og barna er med sine besteforeldre. Merkelig, men godt å ha alenetid :)

Skrevet

Formiddagen gikk med til byen og bibliotek.

Hjem for litt mat og står nå på farten til badestrenden for en avkjøling :D Varmt å gjøre noe i huset i 25 grader, så husarbeid får vente til imorgen.

Pizza & film i kveld med 9 åringen :)

Anonymous poster hash: 6a465...71a

Skrevet

Har en skikkelig lat dag etter fire uker på farten. Snart skal kjæresten i butikken, da får jeg vel støvsuge og vaske litt siden det knapt er gjort på fire uker. Idag blir det grillmat og claro (øl og sprite).

Claro hørtes interessant ut! :) Hva slags øl og hvor mye av hvert?

Skrevet

Jeg sitter på sofaen og "stalker" en bekjent som skal gifte seg i dag via alle sosiale medier jeg har :D når dattera mi våkner, må jeg komme ut av bryllupstransen og finne på noe stas, kanskje en tur på biblioteket. Håper mannen rekker hjem i tide så jeg kan ta en rask shoppingrunde alene i ettermiddag. I kveld blir det pizza og rødvin og snop:)

I Bosnia?

Anonymous poster hash: 7d015...28d

Skrevet

Hmmmm, litt usikker på spørsmålet, men ingen av aktivitetene foregår i Bosnia nei :)

Skrevet

Gjør absolutt ingenting, har akkurat spist frokost i senga. Ungene er på ferie med faren. Ser på netflix og om to timer skal jeg vurdere å dusje, eller om jeg skal vente til kl 19. Skal på byen med venner i kveld, først fest, så byen. Jeg synes singellivet suger! Skulle gjerne hatt en stor familie her i stedet og stått opp om morgenen.

Anonymous poster hash: b0384...79c

Skrevet

Skrur Ikea-møbler -_-

I kveld skal jeg til ei venninne på rekekveld :)

Anonymous poster hash: ade7c...310
Skrevet

Claro hørtes interessant ut! :) Hva slags øl og hvor mye av hvert?

Vi bruker (vanlig?) lyst øl (akkurat nå utenlandsk øl) og ca 50/50. Utrolig forfriskende og godt! :-)

Skrevet

Vi har sovet lenge, og hadde en rolig morgen. En som lå i senga og spilte, en bygde lego og meg og gubben lå på sofaen.

Vi har vært en svipptur innom barnebarnet, vært innom butikken og vimset på biltema en stund. Skulle kjøpe en ting, men med mann og barn der så tar det tid. De syns det er så gøy på slike steder,og idag var det vist veldig mange rare mennesk å se på der.

Vi fikk akkurt opp flaggstangs, så nå syns mannenhan fortjente å slite ut sofaen litt.

Begge ungene sitter ved spisebordet og bygger lego. Jeg vurderer om jeg skal ut i hagen, eller begynner å fikse noe i kjelleren.

Middagen er til tining, så får leke med den etterehvert, eller hvertfall få lagt kjøttet i marinade. Ikveld skal vi bare kose oss, med det vi har lyst til og hvor lenge vi har lyst. En av de få dagene vi har kunne gjøre det i sommer, så dagen skal nytes.

Anonymous poster hash: ed7a9...8a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...