Gå til innhold

Hvem er dere?:)


Fashionista

Anbefalte innlegg

Hei hei, sniker meg inn her 😊

Fant ut at jeg var gravid i går, og vil ikke denne gangen dele nyheten som jeg har gjort før, og må få det ut her 😊

Jeg jobber med hudpleie, i bar og innen omsorg (bolig). Litt forskjellige verdener kan man si 😄 Går på skole for å bli sykepleier, så jordmor 😊

Jeg har to sønner fra før, en som nettopp har fylt 3, og en engleskatt som døde i magen min tre dager før termin, 2. juledag 2013.

Så jeg føler vel egentlig ikke at jeg skulle vært gravid nå, men vært opptatt med krabbene og brødskive uten skorpe med leverpostei 😢

 

Vi har valgt å prøve igjen, selv om det denne gangen er fylt med angst og uro også. Prøver å tenke at det ikke kan gå så galt to ganger for oss 💕

Jeg har foreløpig termin 17. april, men antar ca 1. april siden jeg aldri får gå til termin igjen i følge legene...

 

Dette var litt om meg 😃 Ikke vær redd for å spørre hvis det er noe dere lurer på om min opplevelse, jeg vet den skremmer mange 💖

Endret av tuss2011
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen. Hyggelig å lese om alle:)

 

Tuss2011, :(

den opplevelsen høres helt grusom ut:( håper du får god oppfølging nå og føler deg godt ivaretatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 28 år, gift på 2.året, har datter som blir 2 i slutten av mars. Har menstermin 3. April, så kan fort bli samme dag som godjenta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år. Har menstermin 8. April. Jeg og mannen min har vært gift i 10 år, og vi har tre barn fra før:-) to jenter på 10 og 7 , og en gutt på 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen. Hyggelig å lese om alle:)

 

Tuss2011, :(

den opplevelsen høres helt grusom ut:( håper du får god oppfølging nå og føler deg godt ivaretatt.

Hei, ja det gjør jeg 😊 De tar ingen sjanser denne gangen, så jeg får god oppfølging fra dag en hvis jeg vil det. Må snart til ultralyd for å påvise graviditeten, for jeg må ha Fragminsprøyter fra uke 6. Så da får vi se om det er et bankende hjerte der igjen 💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Jeg er nygift på 30 år og venter vårt første barn. Ble sammen med mannen min da jeg var 21 og har gledet meg til denne tiden i flere år. Vi giftet oss i juni i år og fikk positiv test noen uker senere. Har menstermin 1 april. Ser fram til en anderledes vinter og en fantastisk bryllupsreise i september. Håper jeg har litt mage da som jeg kan vise frem på stranda :P Er da i uke 12-14. Har ikke fortalt nyheten til noen enda, skal vente enda en uke. Gøy å ha en stor hemmelighet som jeg kan dele med mannen min :hjertesmil: Gleder oss masse til en påskebaby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter 😃 Jeg er 28 år og venter nr.2. Jeg har en jente født i 2011 som jeg gleder meg å fortelle at hun skal bli storesøster 😃 (stas)! Jeg jobber som sykepleier og har en samboer. Vi har vært kjærester i 13 år nå. 3 fakta om meg: 1) Jeg og legger på meg ca 20 kg når jeg er gravid 😂 2) Jeg er alt for glad i å lese gravidblader, apper, alt om graviditet når jeg er gravid, 3) Jeg er rett og slett ett vandrende gasskraftverk for tiden 😂 Hvor kommer all denne luften fra egentlig!?? Pinlig, flaut og skikkelig irriterende! 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Jeg er snart 33 år, og venter mitt førtse barn sammen med mannen min som jeg har vært gift med i 14 mnd- HURRA!!! Vi gleder oss veldig! :) Vi har prøvd siden sep´13, så vi ble VELDIG glade når vi fikk en positivt test når vi nå var på ferie nå. Har menstermin 21.4.15 :) 

 

Gleder meg til å følge med her :)

 

Hilsen spent førstegangsgravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jeg er 34 år og gravid (utrolig rart å skive det gitt :P ..) for første gang. Min samboer og jeg har prøvd i 1,5 år og skulle begynne med prøverør i oktober ..... men min pappa ble brått syk i juni ,  døde i juli og i all sorgen satt den lille spiren , føles enda utrolig merkelig men samtidig tror jeg at det vel var en mening med det  :hjertesmil:   Foreløpig menstermin er 5 april. Trøtt hele tiden , kan ikke stresse for da blir jeg kvalm, må spise ofte ellers kommer kvalmen men orker ikke store mengdene mat, søtt smaker ikke i det hele tatt men salt og surt er topp!! Leser endel på nettet men min venninne er jordmor så tar det meste med ro enda. Skla gifte meg nyttårsaften så håper jeg ikke er alt for stor til da  :tree:

 

Mvh meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 26 år, og vært gift i 5 år med mannen min. Er nå gravid for 3. Gang etter en SA og en MA siste året. Har akkurat testet positivt så menstermin er 28. April. Håper veldig det går bra denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeiHei. Jeg er 26år og fikk et lite sjokk da jeg endelig så en positiv test :) Menstermin er ca 10april. Ble samboer nå 1.juli, men har vært sammen siden oktober, så ting skjedde plutselig ganske fort, men gleden er stor :D  Jeg er førstegangs gravid, har vært utredet for pcos, men ikke fått diagnose, men beskjed om at jeg sannsynligvis har det, men i for liten grad til å sette diagnose. Har vært i et langvarig forhold tidligere der vi prøvde aktivt i flere år, men uten resultat. 

er forsatt i sjokk. det som skulle til var nok stress med flytting og 2 bonusbarn på besøk i en mnd! så vips, viste testen endelig 2 streker! (også på de 5 jeg tok de påfølgende dagene :fnise:  ) 

 

Så håper virkelig spiren holder seg! selv om jeg ikke klarer å slippe gleden helt løs enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 29 år og testet svakt positivt forrige uke, positiv digital test på søndag!

Jeg er gift og mannen min har to barn fra før. De har allerede spurt om det snart kommer en baby, så gleder oss til å fortelle dem det når det nærmer seg ca tolv uker!

 

Har foreløpig menstermin 24.april, er da 4+5 i dag. Ikke stort jeg kjenner til symptomer, men kroppen min er akkurat slik den pleier å være når jeg har mensen: vondt i ryggen, magen og hofter/bekken, litt uvel og "uggen" i kroppen og dårlig matlyst uten å være direkte kvalm, også ømme pupper.

 

Dette er min første graviditet, og jeg er veldig spent. Aner jo ikke hva jeg går i møte ;) Kjenner jeg bekymrer meg litt for ting som kan gå galt, men det er vel bare å slappe av og huske at det er ikke stort jeg kan gjøre til eller fra. Men gleder meg til det har gått noen uker og noen måneder og det forhåpentlegvis går litt mer opp for meg at det faktisk er et lite frø inni meg som skal vokse og gro og bli en liten baby :)

Endret av Paeonia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år, samboer 32, vi er sammen på 9ende året. Har prøvd av og på i ca. 2 år på førstemann, har to SA (uke 5 og 8) bak meg.  Har menstermin 29. april, er 5 + 0 idag i følge tidlig ultralyd og el. test.

 

Kommer nok til å være urolig frem til neste ul 22.september, men prøver å ta det med ro. Gynekologen var optimistisk denne gangen. Rakk å få det til på egenhånd før vi satt i gang med eggmodning- og eggløsningssprøyter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e 38 år og venter nr 4 med samme mann, haha :-) . Frå før har me to gutar på 7 og 5 og lillejenta på 1,5. Bur i nordnorge men kjem frå vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år, gift og venter nr 4 den 23. april :) Har en gutt og to jenter fra før, to stk med eksen og den siste med nåværende mann. Nord-Norge her.

Endret av MrsRiddick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år, og har fant ut jeg var gravid 20.august. 2 dager før forloveden min ble 28 år. Fin bursdagsgave :) Vi har vært sammen i over 8 år nå, og vi er begge pedagoger. 

 

Det er første gangen jeg er gravid, så alt er veldig spennende og jeg er sånn som googler alt. ;) Håper dette går veien for barnet er veldig ønsket. Mensentermin er mellom 24-26.april mener jeg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi flere i slutten av 20-årene som venter vår første! Blir spennende å følge hverandre :)

 

Ja, greit å være flere på litt samme stadie også. :) Det er veldig spennende, og greit å kunne dele førstegangstankene med andre. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er vi flere i slutten av 20-årene som venter vår første! Blir spennende å følge hverandre :)

 

Ja, greit å være flere på litt samme stadie også. :) Det er veldig spennende, og greit å kunne dele førstegangstankene med andre. ;)

 

Og frustrasjoner og redsler :lillesky:  Jeg trenger i alle fall det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 27, gift i ett år og har vært sammen i rett over 3år, har en sønn på 8 fra et tidligere forhold som har det siste året mast hull i hodet på oss om han vil bli storebror, så vi gleder oss til å kunne fortelle ham det:)

foreløpig mens termin er 19.april:)

dette blir min manns første barn, så han er nok ganske spent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...