Gå til innhold

Hvem er dere?:)


Fashionista

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Enn så lenge er det begrenset hvor mange jeg kan dele min nye gravidlykke med og det er hyggelig å utveksle erfaringer og tanker med dere, så hva med å bli litt bedre kjent?;)

 

Jeg er 28 år, venter nr. 2, er gift og har ei snart 2 år gammel jente. Jobber i skolen. Elsker fotografering, interiør, mote, gode bøker og matlaging:) Tre tilfeldige fakta om meg:

- Har vært på backpackertur i India

- Elsker Farris og eplejuice når jeg er gravid

- Har to tatoveringer (planla å gjøre en cover-up på den ene, men nå venter jeg men den!;)

 

Har foreløpig menstermin 3.april❤️❤️❤️

post-797339-428851_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei.

 

Jeg er 28 år, samboer (venter fortsatt på denne ringen etter snart 10 år sammen😜), vi har en liten reser på snart 3 år. Har Hund og katt.

 

Velger å vente med resten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

 

Jeg er 23 år, samboer er 29 og vi venter vårt første barn. Jeg jobber i barnehage, han er bonde. Vi har to katter, Pamela og Molly. Har foreløpig menstermin 1. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 25 år, forlovet og vi venter vårt første barn. Vi har hund og hus, men foreløpig ingen stasjonsvogn. Beregnet menstermin til 9. april. 

 

 

Jeg har også vært på backpackertur i India. Hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig testet positivt 8 dpo, nå er jeg 12 dpo med termin 12 april 2015. Krysser alt jeg har fått at det går bra denne gang. Hadde en ma i februar 18 uker på vei forferdelig vondt

 

Jeg er 30 år og har jeg to jenter på 6 og 4 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Marie* :) gratulerer til deg også!!

Skal få tettere oppfølging av lege og flere ultralyder, håper det går bra og at jeg kan være med i denne klubben til april neste år🙏😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 29 år, har tre barn gutt på 6 (starte på skulen nå), jente på 4 og gutt på to! Fant nett ut at eg var gravid med nr fira (!!!) ikke helt planlagt, men er lykkelig gift med verdens beste på 8 året!! :) så me fikse vel detta og!

 

Tre random ting om meg sjøl:

Eg er kristen!

Eg elske sjokolade!

Eg legge alltid på meg øve 20 kg når eg er gravid!!! 😱 (er velsigna med høg forbrenning så mister de heldigvis fort igjen etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 år gift og har ingen barn tidligere :)

 

Har Ca termin i følge siste mens den 18.april 2015:)

 

Tre random ting om meg:)

 

Har to hunder.

Testet positivt idag cb digital der det stod 1-2 uker :)

Giftet oss i juni i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presenterte meg litt på eit anna tema før eg såg denne, så håpar de ber over med det ein gong til:) 38, lærar, gift på tredje året, har ei lita snuppe på 14 mnd og mista ein spire i april i år og håpar at denne no sit godt fast til april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, 36 år, gift på sjuende året i morgen faktisk og vært sammen siden 98😉 to gutter, 13 og 8, har alltid sagt at vi ønsket oss en attpåklatt, så vi får se da hvordan det bær i veig😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) 30år, en sønn på 11år fra tidligere forhold, testet positivt før helgen, mens termin 11april, så dette blir spennende:) har en hund, og en koose pus..post-861219-0-60458200-1407105193_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, 36 år, gift på sjuende året i morgen faktisk og vært sammen siden 98😉 to gutter, 13 og 8, har alltid sagt at vi ønsket oss en attpåklatt, så vi får se da hvordan det bær i veig😄

Har forresten en pus og en hund og bor på landet, skal også i gang med bygging snart😉
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) jeg er 37 år og gravid med nr 2. Termin ca 10.april 2015. Har ei snuppe på 2,5 år fra før. Gift på andre året. Jobber som sykepleier. Gleder meg til å følge dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er 35 år, samboer er 36, vi venter nummer 3! Termin 3 april :) Har vært sammen med samboer i 15 år.
Denne gangen har vi prøvd i 1,5 år noe som absolutt ikke var forventet siden de to første satt på 1 og 2 forsøk. 

Har en gutt på 6 år, en jente på 3 år, 2 katter og bor i akershus.

 

Krysser fingerene for at spirene våre holder seg der til april!

Endret av power puff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg er 26 år, har et barn på 2,5 fra før:) Giftet meg med mannen i fjor og er som oftest lykkelig med det :P

Har prøvd på nr to i 15 mnd med en MA i uke 13 i februar, så håper det går veien denne gang :) gratulerer alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)
Jeg er 24 år, forlovet og har et lite trassetroll på snart 3 år :) Hadde en sa i august i fjor i uke 12. Bestemte oss egentlig for å gi opp flere barn for nå og planlegge bryllup, men der satt spira :)
Så har termin rundt 19 april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi er  ett par jeg på 29 han på 24. Vi har mens termin 11 april, jeg har alltid sagt jeg skal ha første føre 30 og jeg fyller 30 år 12 april, så der traff vi bra :)

 

Ellers skal han studere og flytter fra meg mens jeg går gravid, å jeg flytter til mine foreldre da de bor nærmere min arbeidsplass. Greit slippe pendle en time når magen begynner vokse :)

 

Vi er veldig spent, å lurer på det meste :) Men det ordner seg nok... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 år. Giftet meg 14.06.14 og dette blir vårt første barn. Har menstermin 11.04.15 og er nå 5+1 :-) Gratulere alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Jeg er 24 år, samboer på 5 året med en hund og en katt, ser ut til at lille spire satt på første forsøk å kalkulert termin dato er 4 april 2015! Litt skummelt, men samtidig veldig spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Da er jeg gravid også! Gud å rart det føles å kunne skrive det. Jeg er 24år, jobber som lærer og samboeren er også 24 år, jobber som lystekniker. dette er vårt først barn, har gått uten prevensjon siden januar 2013 og siden det ikke skjedde noe av seg selv så gikk jeg til lege i juni og fikk diagnosen PCO. Fikk pergotime for å få eggløsning og resten fikset vi selv gett;) så har en liten pergo-baby i magen! Menstermin beregnet til 14. April!:)

 

Så nå er det bare å la dagene gå og håpe at spiren holder seg fast og koser seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...