Gå til innhold

Erna Solberg drar på ferie


Anbefalte innlegg

Skrevet

PST har ikke avblåst terrortrusselen.  Ja, vi har fått beskjed om å leve som normalt, men Erna er statsminister. Hun burde derfor holde seg i Norge og feriert i nærheten.



Anonymous poster hash: 40818...709
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun tar vel nødbagen med seg og drar, hehehe :)

 

Herregud, la nå mennesket få leve som normalt, de sier jo vi skal det! Statsministeren er helt ubetydelig i denne sammenhengen hva alt av trusselvurdering osv. gjelder. Det er andre myndigheter som har ansvaret. Hun kommer vel hjem hvis noe skjer! Hennes tilstedeværelse har rent praktisk ingen verdens ting å si.

 

Anonymous poster hash: 90158...459

Skrevet

Æsj, jeg er så lei den dama! Og dette er nok et eksempel på at ho er dårlig egnet til å være statsminister. 

Det er ikke det at ho kan gjøre så veldig mye OM det skulle skje noe, men det har noe med å støtte landet sitt, ta ansvar! Her bare sender ho ansvaret videre til Siv Jensen som absolutt IKKE er noe bedre. 

 

Jeg syns ikke at Erna Solberg har noe som helst bein i nesa! Og jeg håper inderlig at Jens kommer tilbake til neste valg, for jeg syns Erna er en spøk!



Anonymous poster hash: a9d8a...1dd
Skrevet

Håper hun har husket kaffe, bananer og et ekstra skift, da. 😃😃😃

 

Anonymous poster hash: 74cd3...62d

Skrevet

 

Æsj, jeg er så lei den dama! Og dette er nok et eksempel på at ho er dårlig egnet til å være statsminister. 

Det er ikke det at ho kan gjøre så veldig mye OM det skulle skje noe, men det har noe med å støtte landet sitt, ta ansvar! Her bare sender ho ansvaret videre til Siv Jensen som absolutt IKKE er noe bedre. 

 

Jeg syns ikke at Erna Solberg har noe som helst bein i nesa! Og jeg håper inderlig at Jens kommer tilbake til neste valg, for jeg syns Erna er en spøk!

 

Anonymous poster hash: a9d8a...1dd

 

Nei fytti rakkarn, om ikke Erna blir gjenvalgt så håper jeg vi virkelig slipper å få se Jens igjen som statsminister!

 

Anonymous poster hash: 86530...364

Skrevet

 

Æsj, jeg er så lei den dama! Og dette er nok et eksempel på at ho er dårlig egnet til å være statsminister.

Det er ikke det at ho kan gjøre så veldig mye OM det skulle skje noe, men det har noe med å støtte landet sitt, ta ansvar! Her bare sender ho ansvaret videre til Siv Jensen som absolutt IKKE er noe bedre.

 

Jeg syns ikke at Erna Solberg har noe som helst bein i nesa! Og jeg håper inderlig at Jens kommer tilbake til neste valg, for jeg syns Erna er en spøk!

 

Anonymous poster hash: a9d8a...1dd

Jens kommer ikke tilbake siden han er må generalsekretær i Nato, det må bli supermannen Støre. Han har heller ikke noe erfaring btw... Som statsminister vel og merke og hvis han er borte vil vi da f. Eks ha lysbakken som erstatter.... Bedre alternativ??

 

Anonymous poster hash: 218d2...967

Skrevet

 

 

Æsj, jeg er så lei den dama! Og dette er nok et eksempel på at ho er dårlig egnet til å være statsminister.

Det er ikke det at ho kan gjøre så veldig mye OM det skulle skje noe, men det har noe med å støtte landet sitt, ta ansvar! Her bare sender ho ansvaret videre til Siv Jensen som absolutt IKKE er noe bedre.

 

Jeg syns ikke at Erna Solberg har noe som helst bein i nesa! Og jeg håper inderlig at Jens kommer tilbake til neste valg, for jeg syns Erna er en spøk!

 

Anonymous poster hash: a9d8a...1dd

Jens kommer ikke tilbake siden han er må generalsekretær i Nato, det må bli supermannen Støre. Han har heller ikke noe erfaring btw... Som statsminister vel og merke og hvis han er borte vil vi da f. Eks ha lysbakken som erstatter.... Bedre alternativ??

 

Anonymous poster hash: 218d2...967

Å fy, dette har jeg ikke tenkt på..... Lysbakken in charge....:-(

 

Anonymous poster hash: fc139...b04

Skrevet

Tror det er påtide at dere roer dere ned dere som er hysteriske.

Det kommer virkelig ikke til å skje noen ting, ikke idag, ikke imorgen eller i noen som helst nær fremtid. 

 

Nær unntakstilstand.., Hahaha, vi er ikke i nærheten en gang. Det at Erna har reist på ferie bare beviser dette. Hadde det vært så alvorlig som noen her inne vil ha det til, så hadde hun nok ikke reist. Ta dere en realitetssjekk og slapp av litt da! 



Anonymous poster hash: 7d60a...e35
Skrevet

Selvsagt er det unntakstilstand når Norge har fått en konkret trussel mot seg,som skal finne sted om få dager.

Er ikke hver dag dette skjer.

Er ikke sikkert det skjer noe men hun burde likevel holdt seg hjemme!

 

Anonymous poster hash: 960f6...a0a

Skrevet

Selvsagt er det unntakstilstand når Norge har fått en konkret trussel mot seg,som skal finne sted om få dager.

Er ikke hver dag dette skjer.

Er ikke sikkert det skjer noe men hun burde likevel holdt seg hjemme!

 

Anonymous poster hash: 960f6...a0a

Tips til deg: google "unntakstilstand definisjon". Du har ikke peiling på hva du snakker om!

 

Anonymous poster hash: 90158...459

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...