Gå til innhold

Erna Solberg drar på ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om faren for en terrorhandling ikke ser ut til å være overhengende så synes jeg det er et dårlig signal at hun reiser på en utenlandsferie.

Anonymous poster hash: 40818...709
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal jeg være enig i.

Anonymous poster hash: 75fb5...364

Skrevet

Hvor står det?

Anonymous poster hash: 8b437...421

Skrevet

Oi. Her viser hun dårlig dømmekraft. Var ikke begeistra i utgangspunktet, men dette hjalp desidert ikke.

Anonymous poster hash: 51932...cf6

Skrevet

Hvor står det?

vg.no

Skrevet

Jeg tenker det er en grunn til vi har justisminister, forsvarsminister, PST osv. Delegering av ansvar. Hva mener du hun skal gjøre for at det ikke skjer?

Hun sier vi må leve normalt og hun går foran som eksempel.

Anonymous poster hash: 218d2...967

Skrevet

Hvor står det? Anonymous poster hash: 8b437...421

Nå såg jeg det.

Ufattelig dårlig avgjørelse! Landets leder forlater ikke landet når det er høy fare for terrorangrep!

Jaja, så slipper vi å slite med henne etter neste valg.

Skrevet

Om noe skjer, hva i alle dager kan hun gjøre som hun ikke kan gjøre fra utlandet? Regner med hun har telefon tilgjengelig 24/7, og vi som bor andre steder enn østlandet hadde aldri sett dama irl likevel.

Og en pressekonferanse går det glatt an å ta via nett.

Ser ikke problemet.

Anonymous poster hash: aa06d...790
Skrevet

Jeg tenker det er en grunn til vi har justisminister, forsvarsminister, PST osv. Delegering av ansvar. Hva mener du hun skal gjøre for at det ikke skjer?

Hun sier vi må leve normalt og hun går foran som eksempel. Anonymous poster hash: 218d2...967

Hun er statsminister, hun burde være i landet på nåværende tidspunkt. Kjenne litt på ansvaret.

Anonymous poster hash: 51932...cf6

Skrevet

Selv om faren for en terrorhandling ikke ser ut til å være overhengende så synes jeg det er et dårlig signal at hun reiser på en utenlandsferie.

Hva synes du hun skal gjøre da? Sitte innemurt i statsministerboligen?

Barrikadere seg på statsministerens kontor?

Nå er ikke jeg så veldig begeistret for dama, men hun er tross alt bare en statsminister. Vi har både justisminister, PST, politimester, øverste  leder for i militære osv tilgjengelig. Det er ikke sånn at selv om dama er utenfor kontoret sitt så er det ingen andre på jobb. Statsministerens kontor er fullt operativt selv om hun ikke er tilstede 24/7!

Anonymous poster hash: e10c7...286

Skrevet

Skulle noe skje er hun jo nødt til å komme hjem igjen og ta det ansvaret som følger med det er slik det er når de har den jobben. Så syntes det er helt greit hun reiser på ferie. 

Det er ikke noe hun i sin stilling kan gjøre i praksis før det faktisk har skjedd noe, og om vi skal slippe alt man har planlagt og alt folk har i hendene i tilfelle det faktisk skjer en terrorhandling så har terroristene vunnet.

Anonymous poster hash: 5fa74...6e4
Skrevet

La henne dra, for det hadde sannelig jeg også gjort :)

Pakket snippsekken og stukket ut av Norge så fort som mulig!

Anonymous poster hash: 9def8...d2d

Skrevet

Kan ikke helt se hva hun skal gjøre til eller fra, hun har da folk til slikt. Ferie må da statsministeren få også. Regner med den blir avbrutt om noe skulle skje.

Anonymous poster hash: 7b0ed...dc8

Skrevet

Det er nær unntakstilstand i landet nå og da gir det et ufattelig dårlig signal at øverste leder drar på ferie. Finner det lite beroligende at Siv Jensen opptrer som stedfortreder i hennes fravær. Hun har forøvrig vært altfor lite synlig i denne situasjonen hittil.

Anonymous poster hash: 11e31...344

Skrevet

Lev som normalt og nettopp det hun gjør. Ikke verre enn å sette seg på nytt fly hjem igjen hvis det skulle skje noe.

Anonymous poster hash: 46251...de1

Skrevet

Det er nær unntakstilstand i landet nå og da gir det et ufattelig dårlig signal at øverste leder drar på ferie. Finner det lite beroligende at Siv Jensen opptrer som stedfortreder i hennes fravær. Hun har forøvrig vært altfor lite synlig i denne situasjonen hittil. Anonymous poster hash: 11e31...344

Finnansministeren? Hvor kommer hun naturlig inn? Ellers enig!

Anonymous poster hash: 60464...bfb

Skrevet

Det er da ikke unntakstilstand - kanskje med unntak av noen hysterisk Dib damer.

Økt beredskap ja, men dette er en trussel som kan vedvare over tid. Både politi, tollvesen og det militære er trent for slike situasjoner og gjør jobben sin. Statsministeren kan ikke gjør noe fra eller til når det kommer til trusselen - og jeg regner med at hun ikke skrur av telefonen på turen.

God tur, Erna ! Nyt ferien.

Anonymous poster hash: 08734...973
Skrevet

Unntakstilstand er det nå slett ikke.

Anonymous poster hash: aa06d...790
Skrevet

Jeg skrev nær unntakstilstand.

Anonymous poster hash: 11e31...344

Skrevet

Jeg er splittet i denne saken. På ene siden tenker jeg at de som virkelig kan gjøre noe jobber for fullt (pst, politi osv.) og at det derfor ikke spiller noen rolle hvor statsministeren er. I tillegg til at vi blir oppfordret å leve som normalt, og at hun nå viser at det gjør hun.

Likevel mener jeg at hun som statsminister har hun en viktig symbolrolle som vår fremste leder og derfor burde blitt i landet inntil pst nedjusterer risikoen ytterligere.

Denne regjeringen har ikke stått frem som en sterk regjering. De kunne vist seg bedre frem i denne saken, men velger å la være.

Anonymous poster hash: 56dee...04a
Skrevet

Syns det er betryggende jeg :) Hun lever som normalt, og da kan da virkelig oss dib-damer gjør det samme.

Anonymous poster hash: 18a4a...5a1
Skrevet

Savner Jens.

Ja, få for all del han tilbake så han kan gi opphold til masse potensielle trusler.

Anonymous poster hash: fc139...b04

Skrevet

Skal ikke se bort fra at Solberg er et mulig mål. Hun er ei dame med bein i nesa, så jeg tror ikke hun stikker av, som har markert seg og at hun er utsatt. Tviler på at der er en vanlig ferie hun skal på.

Anonymous poster hash: 125e7...e13
Skrevet

Skal ikke se bort fra at Solberg er et mulig mål. Hun er ei dame med bein i nesa, så jeg tror ikke hun stikker av, som har markert seg og at hun er utsatt. Tviler på at der er en vanlig ferie hun skal på. Anonymous poster hash: 125e7...e13

La oss konspirere videre: hvor er egentlig kongefamilien?

Anonymous poster hash: 60464...bfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...