Gå til innhold

Hvis du tror typen er utro


Anbefalte innlegg

Skrevet

av typen flørte med andre jenter på sms, face, snap osv.

Hva gjør du?

 

Vil ikke snoke på mobilen :P

 

 

 

Anonymous poster hash: a8cb7...229

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg snoket på telefonen.



Anonymous poster hash: b9c7d...e46
Skrevet

Spør han.

 

Anonymous poster hash: eab89...9f5

Skrevet

Jeg kan skrive mer: har tatt han i dette før, jeg snoka på mobilen hans, han ble fly forbanna men innrømmet det til slutt (jeg hadde tross alt sett set selv).

 

Gav han en sjanse, og nå tror jeg han holder på igjen. Er to år siden sist.

 

Kan ikke bare spørre, han vil benekte det.

 

Anonymous poster hash: a8cb7...229

Skrevet

Har du opplevd det før, og mistenker det samme igjen, så sjekk telefonen. Det hadde jeg ikke nølt med. Særlig når du skriver at han bare vil benekte det dersom du spør. Da virker han ikke veldig angrende på meg. 



Anonymous poster hash: 8dc78...61a
Skrevet

Hvorfor være med en mann du er usikker på? Du stoler ikke på han? Snakk sammen om det. Har ikke inntrykk av at du slapper av i dette forholdet?! 



Anonymous poster hash: 8e794...b6d
Skrevet

Det mest naive rådet jeg ser ofte er å spørre mannen om han virkelig er utro eller flørter med andre. De aller aller fleste menn som har samboer eller kone med sterke motforestillinger mot utroskap forteller da virkelig ikke sannheten om hvorvidt de er utro eller ikke!

 

Anonymous poster hash: d6872...a89

Skrevet

Det mest naive rådet jeg ser ofte er å spørre mannen om han virkelig er utro eller flørter med andre. De aller aller fleste menn som har samboer eller kone med sterke motforestillinger mot utroskap forteller da virkelig ikke sannheten om hvorvidt de er utro eller ikke!

 

Anonymous poster hash: d6872...a89

Og noe av det rareste jeg ser her inne er kvinner som lever i forhold med så lite tillit, åpenhet og kommunikasjon at de er 99% sikre på at mannen er utro men likevel føler de må snoke på telefon og pc for å være sikre på om de vil bli i forholdet.

 

En av grunnene til at jeg gikk fra exen var konstante beskyldninger om utroskap. Hvorfor bli I et slikt forhold?

Skrevet

 

Det mest naive rådet jeg ser ofte er å spørre mannen om han virkelig er utro eller flørter med andre. De aller aller fleste menn som har samboer eller kone med sterke motforestillinger mot utroskap forteller da virkelig ikke sannheten om hvorvidt de er utro eller ikke!

 

Anonymous poster hash: d6872...a89

Og noe av det rareste jeg ser her inne er kvinner som lever i forhold med så lite tillit, åpenhet og kommunikasjon at de er 99% sikre på at mannen er utro men likevel føler de må snoke på telefon og pc for å være sikre på om de vil bli i forholdet.

 

En av grunnene til at jeg gikk fra exen var konstante beskyldninger om utroskap. Hvorfor bli I et slikt forhold?

 

 

 

Ehm... som regel stemmer dårlig magefølelse, men noen ganger ikke. Hvis en mann flørter uskyldig med en annen kan han gjøre sin partner bekymret og suspekt. Da er det ikke rart at man ikke har full tillit til slik mann! Likevel å kaste hele livet i dass og skilles fordi man TROR at mannen er utro er det vel ingen i sine fulle fem som gjør? HI beskylder ikke samboer for utroskap, hun har tatt ham på fersken da han flørtet med andre damer før!!! Og nå har hun sterk mistanke om at han har begynt igjen. Han benektet flørtingen forrige gang, noe som var løgn. Hvorfor skulle han fortelle sannheten nå?

 

Anonymous poster hash: d6872...a89

Skrevet

 

Hvorfor være med en mann du er usikker på? Du stoler ikke på han? Snakk sammen om det. Har ikke inntrykk av at du slapper av i dette forholdet?!

 

Anonymous poster hash: 8e794...b6d

Slapper av jeg. Skjedde en ting for to år siden, og jeg lurer på om det skjer igjen. Slapper av i mellomtiden ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: a8cb7...229

Skrevet

Ikke spør han!

Da kommer han til å gjemme mobilen, og skjule ting bedre for deg.

Sjekk mobilen, når han ikke er der.



Anonymous poster hash: 667eb...f3d
Skrevet

 

Hvorfor være med en mann du er usikker på? Du stoler ikke på han? Snakk sammen om det. Har ikke inntrykk av at du slapper av i dette forholdet?!

 

Anonymous poster hash: 8e794...b6d

Slapper av jeg. Skjedde en ting for to år siden, og jeg lurer på om det skjer igjen. Slapper av i mellomtiden ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: a8cb7...229

 

Hvis du slapper av så hadde du vel ikke spurt om det på dette forumet?! 

 

Anonymous poster hash: 8e794...b6d

Skrevet

 

 

 

Det mest naive rådet jeg ser ofte er å spørre mannen om han virkelig er utro eller flørter med andre. De aller aller fleste menn som har samboer eller kone med sterke motforestillinger mot utroskap forteller da virkelig ikke sannheten om hvorvidt de er utro eller ikke!

 

Anonymous poster hash: d6872...a89

Og noe av det rareste jeg ser her inne er kvinner som lever i forhold med så lite tillit, åpenhet og kommunikasjon at de er 99% sikre på at mannen er utro men likevel føler de må snoke på telefon og pc for å være sikre på om de vil bli i forholdet.

 

En av grunnene til at jeg gikk fra exen var konstante beskyldninger om utroskap. Hvorfor bli I et slikt forhold?

 

Ehm... som regel stemmer dårlig magefølelse, men noen ganger ikke. Hvis en mann flørter uskyldig med en annen kan han gjøre sin partner bekymret og suspekt. Da er det ikke rart at man ikke har full tillit til slik mann! Likevel å kaste hele livet i dass og skilles fordi man TROR at mannen er utro er det vel ingen i sine fulle fem som gjør? HI beskylder ikke samboer for utroskap, hun har tatt ham på fersken da han flørtet med andre damer før!!! Og nå har hun sterk mistanke om at han har begynt igjen. Han benektet flørtingen forrige gang, noe som var løgn. Hvorfor skulle han fortelle sannheten nå?

 

Anonymous poster hash: d6872...a89

Men hvorfor bli i et forhold der kommunikasjon og tillit er så dårlig at man i det hele tatt har mistanker? Å gå ut av et dårlig forhold er jo ikke å kaste livet i dass! Å leve i et forhold det man ikke er trygg og avslappet er å kaste livet i dass.

 

Men kan hende jeg har et annet syn enn deg siden jeg har sittet på den andre siden av bordet og levd med overvåkning, snoking og anklager. Bestemte meg etter det for at om ikke tilliten er absolutt kan det bare være.

Skrevet

Snok, ta screenshot og send de til deg selv! Da kan han ikke benekte noe.

 

Anonymous poster hash: 437f5...b0e

Skrevet

Dersom du ikke vil snoke på telefonen har du vel ikke andre muligheter? Han svarer vel ikke ærlig om du spør vil jeg anta.



Anonymous poster hash: 37944...dc5
Skrevet

 

 

 

Det mest naive rådet jeg ser ofte er å spørre mannen om han virkelig er utro eller flørter med andre. De aller aller fleste menn som har samboer eller kone med sterke motforestillinger mot utroskap forteller da virkelig ikke sannheten om hvorvidt de er utro eller ikke!

 

Anonymous poster hash: d6872...a89

Og noe av det rareste jeg ser her inne er kvinner som lever i forhold med så lite tillit, åpenhet og kommunikasjon at de er 99% sikre på at mannen er utro men likevel føler de må snoke på telefon og pc for å være sikre på om de vil bli i forholdet.

 

En av grunnene til at jeg gikk fra exen var konstante beskyldninger om utroskap. Hvorfor bli I et slikt forhold?

 

Ehm... som regel stemmer dårlig magefølelse, men noen ganger ikke. Hvis en mann flørter uskyldig med en annen kan han gjøre sin partner bekymret og suspekt. Da er det ikke rart at man ikke har full tillit til slik mann! Likevel å kaste hele livet i dass og skilles fordi man TROR at mannen er utro er det vel ingen i sine fulle fem som gjør? HI beskylder ikke samboer for utroskap, hun har tatt ham på fersken da han flørtet med andre damer før!!! Og nå har hun sterk mistanke om at han har begynt igjen. Han benektet flørtingen forrige gang, noe som var løgn. Hvorfor skulle han fortelle sannheten nå?

 

Anonymous poster hash: d6872...a89

Men hvorfor bli i et forhold der kommunikasjon og tillit er så dårlig at man i det hele tatt har mistanker? Å gå ut av et dårlig forhold er jo ikke å kaste livet i dass! Å leve i et forhold det man ikke er trygg og avslappet er å kaste livet i dass.

 

Men kan hende jeg har et annet syn enn deg siden jeg har sittet på den andre siden av bordet og levd med overvåkning, snoking og anklager. Bestemte meg etter det for at om ikke tilliten er absolutt kan det bare være.

 

 

 

Ok, så du frarøver barnet far på fulltid på grunn av at du er usikker. Så begynner du et nytt forhold etter hvert, og der er du usikker igjen. Så du går ut av det forholdet også. Og så videre. Kast-og-bruk-mentalitet?

 

Ja, du er på den andre siden av bordet. Jeg har vært i tre seriøse forhold, samtlige var utro og benektet det, jeg måtte enten oppdage det på data eller høre det fra andre med skriftlige bevis. Du hadde jo ikke gitt noen grunn til din samboer for å beskylde deg for utroskap. Samboer til HI har vært følelsesmessig utro og flørtet med andre. Det er to helt forskjellige ting.

 

Anonymous poster hash: d6872...a89

Skrevet

Hadde snoket.

 

 

Jeg tok grundig feil her om dagen...

 

Jeg hadde handlet noen nye klær og visste ikke at det fulgte med en matchende g-streng med den ene kjolen!

 

Så da jeg og stesønnen kom hjem igjen og jeg plutselig så den på gulvet. Jeg opplevde det de som opplever utroskap og det å ferske en i det.

Herremini...

 

Aldri følt meg så lei meg før!!:-( Men heldig vis, så var det en gedigen misforståelse!!:-)

 

 

Anonymous poster hash: d47ed...c43

Skrevet

 

 

 

Hvorfor være med en mann du er usikker på? Du stoler ikke på han? Snakk sammen om det. Har ikke inntrykk av at du slapper av i dette forholdet?!

 

Anonymous poster hash: 8e794...b6d

Slapper av jeg. Skjedde en ting for to år siden, og jeg lurer på om det skjer igjen. Slapper av i mellomtiden ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: a8cb7...229

Hvis du slapper av så hadde du vel ikke spurt om det på dette forumet?!

 

Anonymous poster hash: 8e794...b6d

Ehh, neivel? Jeg er veldig avslappet. Faktisk så avslappet at jeg ikke blir trist om han flørter med andre engang. Kaster han gjerne på dør om det er noe snusk, men vil gjerne vite om det stemmer. Ellers får han bli :P

 

Anonymous poster hash: a8cb7...229

Skrevet

 

 

 

 

Det mest naive rådet jeg ser ofte er å spørre mannen om han virkelig er utro eller flørter med andre. De aller aller fleste menn som har samboer eller kone med sterke motforestillinger mot utroskap forteller da virkelig ikke sannheten om hvorvidt de er utro eller ikke!

 

Anonymous poster hash: d6872...a89

Og noe av det rareste jeg ser her inne er kvinner som lever i forhold med så lite tillit, åpenhet og kommunikasjon at de er 99% sikre på at mannen er utro men likevel føler de må snoke på telefon og pc for å være sikre på om de vil bli i forholdet.

 

En av grunnene til at jeg gikk fra exen var konstante beskyldninger om utroskap. Hvorfor bli I et slikt forhold?

Ehm... som regel stemmer dårlig magefølelse, men noen ganger ikke. Hvis en mann flørter uskyldig med en annen kan han gjøre sin partner bekymret og suspekt. Da er det ikke rart at man ikke har full tillit til slik mann! Likevel å kaste hele livet i dass og skilles fordi man TROR at mannen er utro er det vel ingen i sine fulle fem som gjør? HI beskylder ikke samboer for utroskap, hun har tatt ham på fersken da han flørtet med andre damer før!!! Og nå har hun sterk mistanke om at han har begynt igjen. Han benektet flørtingen forrige gang, noe som var løgn. Hvorfor skulle han fortelle sannheten nå?

 

Anonymous poster hash: d6872...a89

Men hvorfor bli i et forhold der kommunikasjon og tillit er så dårlig at man i det hele tatt har mistanker? Å gå ut av et dårlig forhold er jo ikke å kaste livet i dass! Å leve i et forhold det man ikke er trygg og avslappet er å kaste livet i dass.

 

Men kan hende jeg har et annet syn enn deg siden jeg har sittet på den andre siden av bordet og levd med overvåkning, snoking og anklager. Bestemte meg etter det for at om ikke tilliten er absolutt kan det bare være.

Jeg har vært i forhold med god kommunikasjon uten at jeg har behov for å informerer om her eneste sms jeg sender. Om en mannlig kollega sendte en sms så løp ikke jeg bort til mannen for å si ifra. Hadde han sett det kunne han kanskje tenkt sitt.

 

Anonymous poster hash: a8cb7...229

Skrevet

Dump han, du fortjener bedre

 

Anonymous poster hash: 5fef2...545

Skrevet

 

 

 

Hvorfor være med en mann du er usikker på? Du stoler ikke på han? Snakk sammen om det. Har ikke inntrykk av at du slapper av i dette forholdet?!

 

Anonymous poster hash: 8e794...b6d

Slapper av jeg. Skjedde en ting for to år siden, og jeg lurer på om det skjer igjen. Slapper av i mellomtiden ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: a8cb7...229

Hvis du slapper av så hadde du vel ikke spurt om det på dette forumet?!

 

Anonymous poster hash: 8e794...b6d

Ehh, neivel? Jeg er veldig avslappet. Faktisk så avslappet at jeg ikke blir trist om han flørter med andre engang. Kaster han gjerne på dør om det er noe snusk, men vil gjerne vite om det stemmer. Ellers får han bli :P

 

Anonymous poster hash: a8cb7...229

 

Men da forstår jeg ikke hvorfor du spør om det? Hvor gamle er dere? Har dere barn sammen? 

Du viser jo at du ikke stoler på han... 

 

Anonymous poster hash: 8e794...b6d

Skrevet

 

Hvorfor være med en mann du er usikker på? Du stoler ikke på han? Snakk sammen om det. Har ikke inntrykk av at du slapper av i dette forholdet?!

 

Anonymous poster hash: 8e794...b6d

Dette er et av de rareste spørsmålene jeg ser her inne. "Hvorfor være med en mann du er usikker på?"

 

Som om tillit er en konstant størrelse, noe du har eller ikke har. Som om forholdet aldri kan endre seg, eller menneskene som er i det.

 

Jeg tror jeg har hele psykologstanden bak meg når jeg påstår at de aller, aller fleste mennesker vil kjenne på større eller mindre grader av usikkerhet og tvil i løpet av et samliv. Det kan være at partneren endrer atferd, at man er i en sårbar fase, at man hører om noe som setter tankekverna på litt for høyt tempo, at en oppdager noe som kan tolkes som ulike "tegn"... Mange ting, både rasjonelle og irrasjonelle som sår tvil og/eller usikkerhet.

 

Skal man da bare avslutte forholdet? Uten å finne ut mer?

 

Jeg skjønner at et forhold der den ene kronisk mistenker den andre for utroskap ikke er liv laga, men hi har da ikke sagt noe som kan tyde på at det er tilfelle hos henne.

 

Anonymous poster hash: aac20...151

Skrevet

 

Hvorfor være med en mann du er usikker på? Du stoler ikke på han? Snakk sammen om det. Har ikke inntrykk av at du slapper av i dette forholdet?!

 

Anonymous poster hash: 8e794...b6d

Dette er et av de rareste spørsmålene jeg ser her inne. "Hvorfor være med en mann du er usikker på?"

 

Som om tillit er en konstant størrelse, noe du har eller ikke har. Som om forholdet aldri kan endre seg, eller menneskene som er i det.

 

Jeg tror jeg har hele psykologstanden bak meg når jeg påstår at de aller, aller fleste mennesker vil kjenne på større eller mindre grader av usikkerhet og tvil i løpet av et samliv. Det kan være at partneren endrer atferd, at man er i en sårbar fase, at man hører om noe som setter tankekverna på litt for høyt tempo, at en oppdager noe som kan tolkes som ulike "tegn"... Mange ting, både rasjonelle og irrasjonelle som sår tvil og/eller usikkerhet.

 

Skal man da bare avslutte forholdet? Uten å finne ut mer?

 

Jeg skjønner at et forhold der den ene kronisk mistenker den andre for utroskap ikke er liv laga, men hi har da ikke sagt noe som kan tyde på at det er tilfelle hos henne.

 

Anonymous poster hash: aac20...151

 

Ja, mennesker er forskjellige. Jeg vet ikke hele historien. 

 

Anonymous poster hash: 8e794...b6d

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

 

Hvorfor være med en mann du er usikker på? Du stoler ikke på han? Snakk sammen om det. Har ikke inntrykk av at du slapper av i dette forholdet?!

 

Anonymous poster hash: 8e794...b6d

Dette er et av de rareste spørsmålene jeg ser her inne. "Hvorfor være med en mann du er usikker på?"

 

Som om tillit er en konstant størrelse, noe du har eller ikke har. Som om forholdet aldri kan endre seg, eller menneskene som er i det.

 

Jeg tror jeg har hele psykologstanden bak meg når jeg påstår at de aller, aller fleste mennesker vil kjenne på større eller mindre grader av usikkerhet og tvil i løpet av et samliv. Det kan være at partneren endrer atferd, at man er i en sårbar fase, at man hører om noe som setter tankekverna på litt for høyt tempo, at en oppdager noe som kan tolkes som ulike "tegn"... Mange ting, både rasjonelle og irrasjonelle som sår tvil og/eller usikkerhet.

 

Skal man da bare avslutte forholdet? Uten å finne ut mer?

 

Jeg skjønner at et forhold der den ene kronisk mistenker den andre for utroskap ikke er liv laga, men hi har da ikke sagt noe som kan tyde på at det er tilfelle hos henne.

 

Anonymous poster hash: aac20...151

 

 

 

Det er derfor det er så mange skilsmisser. At folk skiller seg med en gang det blir tøft. I stedet for å jobbe med forholdet sitt, for egen og barnas skyld.

Skrevet

Ville kvittet meg med han. Tar du feil angående utroskapen er det et bevis på at du ikke klarer å gå videre. Ville funnet en jeg visste at ikke ville vært utro :-)

 

Anonymous poster hash: 3dd22...a7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...