Gå til innhold

Da er vi klar for å forlate landet!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Håper vertfall at slike som dere vil angre. For å ha gjort narr av oss andre som har opplevelser i bagasjen, som gjør at vi frykter som vi gjør.

Vi forventer respekt, framfor latterliggjøring.

Anonymous poster hash: a5e1b...50a

Du forventer respekt når du setter smilefjes etter at du sier du vil fryde deg over å se de som får bakoversveis hvis det skjer en terrorhandling her i landet? Du vil fryde deg over andres reaksjon etter at noen kanskje har dødd og blitt ødelagt for livet. Og så mener du at du skal få respekt!?!?!

Ser du ikke hvor sykt det høres ut, at fordi du og andre ønsker respekt for deres redsel, så skal andre måtte betale med sitt liv og helse? Det er slik det du/andre skriver tolkes.

Jeg skrev en tråd hvor jeg nettopp fremhevet det med å respektere andres følelser rundt dette, men tror ikke noen svarte på den. Det har vært flere som har spurt om dere som er så redde har opplevd ting som gir dere grunn til å bli så mye mer redd enn det myndighetene våre mener vi har grunn til å være - men jeg har ikke sett noen svare på det.

Hvis man ønsker respekt så er det første man bør gjøre å oppføre seg slik at andre kan respektere en. Når du sier at du vil fryde deg over at folk her inne får bakoversveis når/hvis en terrorhandling tar liv/skader noen - da fortjener du faktisk ikke en millimeter respekt fra noen andre her!

Anonymous poster hash: 03152...e8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...