Gå til innhold

Da er vi klar for å forlate landet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reisen har vært bestemt en stund, men timingen er vel riktig. Skal ikke gå inn på hva vi har pakket ned (selv om ikke alle synes det er kjedelig å skrive ned og lese hva man pakker for tiden), men vi har i alle fall tatt med pass til både voksne og barn!

Så håper jeg det går bra med dere som er igjen her i fedrelandet!

Anonymous poster hash: 3e75b...6cb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket land skal du til?

Anonymous poster hash: 792bc...08b

Skrevet

De fleste land i verdenen har levd med daglige terror trusler mot seg i flere år så kos dere ;)

Anonymous poster hash: b0917...3a2

Skrevet

Hvilket land skal du til?

Det tør jeg ikke skrive her i frykt for å bli overvåket.

Anonymous poster hash: 3e75b...6cb

Skrevet

Vi drar til Afrika. Tør ikke være her når de kommer!!

Anonymous poster hash: 5f219...84c

Skrevet

De fleste land i verdenen har levd med daglige terror trusler mot seg i flere år så kos dere ;)Anonymous poster hash: b0917...3a2

Tviler på at disse landene du sikter til, står overfor det samme dramaet som vi har nå ;)

HI har gjort et ytterst smart valg.

Anonymous poster hash: a5e1b...50a

Skrevet

God ferie! Vi kom akkurat hjem etter to deilige uker på tur - kjekt å reise, men veldig deilig å komme hjem også :-)

Skrevet

Borgerkrig, terroraksjoner, barnesoldater og daglige drap og voldtekter. Så mye tryggere der nede ;)

Skrevet

God ferie! Vi kom akkurat hjem etter to deilige uker på tur - kjekt å reise, men veldig deilig å komme hjem også :-)

Du får nyte det mens du kan.

Skrevet

Borgerkrig, terroraksjoner, barnesoldater og daglige drap og voldtekter. Så mye tryggere der nede ;)

Derav mitt svar😁

Skrevet

Hvilket land skal du til?Anonymous poster hash: 792bc...08b

Det tør jeg ikke skrive her i frykt for å bli overvåket. Anonymous poster hash: 3e75b...6cb

Paranoia. Håper du skåner eventuelle barn. Kan ikke tenke meg noe verre enn barn som føler seg utrygge og er redde.

Skrevet

Du får nyte det mens du kan.

Det gjør vi også. Kun en uke igjen før det bærer tilbake på jobb. Tiden flyr...

Skrevet

De fleste land i verdenen har levd med daglige terror trusler mot seg i flere år så kos dere ;)Anonymous poster hash: b0917...3a2

Tviler på at disse landene du sikter til, står overfor det samme dramaet som vi har nå ;)

HI har gjort et ytterst smart valg.

Skjønner at du er av den hysterisk typen. De fleste land lever nettopp med denne trusselen over seg daglig og har gjort det i flere år.

Bare å lese aviser så laane fint terroristene bombe alle populære mål i landet vårt.

Opplysnings plikten som finnes i media her til lands gjør oss til ett lettvint mål og dere henger dere på med hysteri og frykt ;)

Skrevet

Heheh, trollene er redd for sola i dag også :)

Anonymous poster hash: f6823...870

Skrevet

Ser nesten fram til lesningen her inne,når det smeller i Norge ;)

Skrevet

Ser nesten fram til lesningen her inne,når det smeller i Norge ;)Anonymous poster hash: a5e1b...50a

Hva tenker du på da? At du skal fryde deg over alle som var på jobb og ikke kunne rømme landet og måtte bøte med livet?

Skrevet

Ser nesten fram til lesningen her inne,når det smeller i Norge ;)Anonymous poster hash: a5e1b...50a

Hva tenker du på da? At du skal fryde deg over alle som var på jobb og ikke kunne rømme landet og måtte bøte med livet?

Rømme landet? Wow, tatt litt av.

Nå har har Amerika, London og Spania blitt rammet av flere terroraksjoner. Ingen måtte rømme landet ;)

Skrevet

Rømme landet? Wow, tatt litt av.

Nå har har Amerika, London og Spania blitt rammet av flere terroraksjoner. Ingen måtte rømme landet ;)Anonymous poster hash: b0917...3a2

Håper du skjønner at jeg er svært enig med deg? Jeg synes kommentaren om å se frem til at det smeller er forkastelig.

Skrevet

Ok.Så dere reiser på ferie dere også? Det er ikke så uvanlig i disse sommerferietider...;) Riktig god tur!

Skrevet

Kommer til å fryde meg meg over at samtlige her får bakoversveis :)

Skrevet

Kommer til å fryde meg meg over at samtlige her får bakoversveis :)

Du gjør meg kvalm! Fryde deg over at vi får bakoversveis fordi vi ikke flyter som en tulling ut av landet?

Anonymous poster hash: 5582d...26d

Skrevet

Kommer til å fryde meg meg over at samtlige her får bakoversveis :)Anonymous poster hash: a5e1b...50a

På hvilket grunnlag? Jeg kommer til å bli overraska, lei meg og fryktelig frustrert om noe skjer, selvfølgelig. Det hadde jeg blitt uansett hvor i verden jeg befant meg. Jeg får jo ikke gjort noe fra eller til. Skjønner liksom ikke hva du vil fram til.

Skrevet

Kommer til å fryde meg meg over at samtlige her får bakoversveis :)Anonymous poster hash: a5e1b...50a

På hvilket grunnlag? Jeg kommer til å bli overraska, lei meg og fryktelig frustrert om noe skjer, selvfølgelig. Det hadde jeg blitt uansett hvor i verden jeg befant meg. Jeg får jo ikke gjort noe fra eller til. Skjønner liksom ikke hva du vil fram til.

Håper vertfall at slike som dere vil angre. For å ha gjort narr av oss andre som har opplevelser i bagasjen, som gjør at vi frykter som vi gjør.

Vi forventer respekt, framfor latterliggjøring.

Skrevet

Håper vertfall at slike som dere vil angre. For å ha gjort narr av oss andre som har opplevelser i bagasjen, som gjør at vi frykter som vi gjør.

Vi forventer respekt, framfor latterliggjøring.Anonymous poster hash: a5e1b...50a

Men jeg skjønner fremdeles ikke hvordan det skal hjelpe å rømme landet når man ikke vet hvor, når eller hva man frykter? Og jeg kommer ikke til å angre på noe som helst. Jeg forholder meg til de beskjedene jeg får fra øverste hold. Hva om denne trusselen blir stående i månedsvis? Livet går videre likevel.

Skrevet

Dere er alle noobs. Vi har bygget bunker under huset for lengst. So long suckers!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...