Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #26 Skrevet 26. juli 2014 Alltid en falske saft og en flaske fryst vann til hver (vannet brukes som fryseelement, som tiner etterhvert = iskaldt vann) Alltid chips, nøtter eller salt kjeks - fordi kroppen trenger salt i varmen, ikke alltid en får i seg nok mat. Alltid frukt/bær av noe slag, kurv med jordbær/bringerbær, oppskåret vannmelon.. Innimellom kjeks, boller eller noe usunt Mat - ofte rundstykker, enten ferdigsmurte hjemmefra, eller tar med pålegg som kokt egg, tubeost e.l. -omelett, pytt i panne, couscous/ris med grønnsaker, pastasalat, sånne snurrer med kjøttedeig/skinke. Vi elsker å være på stranda hele dagen, ja det kommer sand på teppet, men da reiser jeg meg opp og rister det. Barna lærer dessuten fort hvor det lønner seg å ha sandete føtter, og at de ikke skal ta i sanden med våte hender dersom de vil ha et fint håndkle. Vi har med badeting, ballspill, tegnesaker, kort/yatzy, bøtte og spade, fiske-krabbe-ting hvis det er saltvann. Ja det blir sand her og der, men pakk inn håndkle og badetøy i en pose og ta rett i vaskemaskin + alle mann i dusjen når du kommer hjem. Måtte bare skrive litt mer fordi jeg har flere ganger her inne blitt så forundret over hvor mange som er negative til stranda. Btw, jeg er overvektig, og har i grunn tenkt at jeg aldri skal sette min fot på en badestrand før jeg er tynn igjen, men har kommet fram til det at barnet kommer først og at det tross alt er bedre med litt farge på kroppen. Barnet min er ikke overvektig og han har lært seg å svømme denne sommeren, 5 år gammel. En siste ting.. vi er av de familiene med lite penger, så dette er ferien vår i år, kjører til sjøen, sykler til tjern, går tur til nye vann og har virkelig en fin sommer! God sommer Anonymous poster hash: 02254...574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå