Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Trenger tips til mat som passer på stranden! Anonymous poster hash: fe204...178
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #2 Skrevet 26. juli 2014 Det varierer. Frukt, kanskje litt potetgull/kjeks, drikke - oftest saft nå som det er så varmt. Hender vi griller pølser om vi vil ha en enkel middag ute, ellers har vi med påsmurte brødskiver/rundstykker. Anonymous poster hash: a6204...bf6
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Bruker ikke spise på stranden. Er dib tilhenger og har innsett at det du spiser på stranden analyseres av andre dib damer. Fins mange dib-damer som går på stranden kun for å følge opp spisevanene til andre familier;-) Anonymous poster hash: 06b20...d9c
Vicky Pollard Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Det varierer veldig, men det meste inneholder en del sand, enten det er snacks, drikke eller mat...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Runstykker med enkelt pålegg(syktdtøy/bananer). Frukt, enten melon, moreller eller nektariner. Noe sånt.. Kjeks og noen ganger litt potetgull. Hender jeg har med yoghurt også. I det siste har jeg hatt med kyllingsalat i tacolompe. Tar på Cæsardressing og parmesanost. Nydelig! Anonymous poster hash: daa7e...6f1
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 Vi er to voksne og to barn, ikke bare "jeg" som deg virker som Anonymous poster hash: daa7e...6f1
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #7 Skrevet 26. juli 2014 Chips og snacks?? Er sikkert derfor mange her inne syns barna er fete Anonymous poster hash: 66db3...5a3
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #8 Skrevet 26. juli 2014 Det varierer. Frukt, kanskje litt potetgull/kjeks, drikke - oftest saft nå som det er så varmt. Hender vi griller pølser om vi vil ha en enkel middag ute, ellers har vi med påsmurte brødskiver/rundstykker. Anonymous poster hash: a6204...bf6 Bare spør: hvorfor saft fordi det er varmt? Hva er galt med vann? Anonymous poster hash: e5334...e02
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #9 Skrevet 26. juli 2014 Varierer. Ofte kjeks, ritz feks. Potetgull har vi også ofte med. Rundstykker og pålegg som mat som regel Anonymous poster hash: 4fdec...712
Gjest Julia1984 Skrevet 26. juli 2014 #10 Skrevet 26. juli 2014 Pleier å stoppe innom butikken å kjøpe grove rundstykker, bananer, vannmelon og evt noe salt og av og til kjeks. Tar med vannflasker.
Honningmelon Skrevet 26. juli 2014 #11 Skrevet 26. juli 2014 Har med enten rundstykker eller brødskiver og diverse frukt + masse drikke.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #12 Skrevet 26. juli 2014 Vannmelon, frisk ananas, mango og kiwi. Lapper, rundstykker med salt pålegg, serranoskinke. Isvann, iste. Anonymous poster hash: c2002...34e
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #13 Skrevet 26. juli 2014 Det varierer. Frukt, kanskje litt potetgull/kjeks, drikke - oftest saft nå som det er så varmt. Hender vi griller pølser om vi vil ha en enkel middag ute, ellers har vi med påsmurte brødskiver/rundstykker. Anonymous poster hash: a6204...bf6 Bare spør: hvorfor saft fordi det er varmt? Hva er galt med vann?Anonymous poster hash: e5334...e02 Fordi ungene da drikker mer. De får den ene flaska, deretter vann. Sånn gjør vi det... Og siden du tydligvis synes jeg velger rart så får jeg vel nevne at vi ellers i året kun har saft i helger da det er kosedrikk. Selv drikker jeg vann... Anonymous poster hash: a6204...bf6
FirstAidKit Skrevet 26. juli 2014 #14 Skrevet 26. juli 2014 Har med enten rundstykker eller brødskiver og diverse frukt + masse drikke. Åh, jeg hadde håpet du skrev honningmelon
frk Nilsen Skrevet 26. juli 2014 #15 Skrevet 26. juli 2014 Farris, vann - maten varierer, kan være pastasalat, kyllingsalat, påsmurte rundstykker eller brødskiver, cherrytomater, frukt, chips
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #16 Skrevet 26. juli 2014 Det varierer. Frukt, kanskje litt potetgull/kjeks, drikke - oftest saft nå som det er så varmt. Hender vi griller pølser om vi vil ha en enkel middag ute, ellers har vi med påsmurte brødskiver/rundstykker. Anonymous poster hash: a6204...bf6 Bare spør: hvorfor saft fordi det er varmt? Hva er galt med vann?Anonymous poster hash: e5334...e02 Fordi ungene da drikker mer. De får den ene flaska, deretter vann. Sånn gjør vi det...Og siden du tydligvis synes jeg velger rart så får jeg vel nevne at vi ellers i året kun har saft i helger da det er kosedrikk. Selv drikker jeg vann... Anonymous poster hash: a6204...bf6 Hvorfor så surt svar? Jeg spør av ren nysgjerrighet fordi det hørtes ut som saft var gunstig i varmen, noe jeg da ikke visste og ville da vite og kanskje Gjøre det samme. Er du alltid så krass? Anonymous poster hash: e5334...e02
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #17 Skrevet 26. juli 2014 Vi har vært på stranden i 5-6 timer hver dag de to siste ukene. Vi bor en times kjøring fra stranden, og derfor blir det lange dager der når vi først er der. Som drikke har det noen dager blitt vann og andre dager blitt saft (vi drikke uhyre sjeldent vann, saft og juice i hverdagen) merker at ungene drikker mye mer når vi har saft og for meg er det viktig. Som mat har vi noen ganger grillet diverse mat, hatt skiver med pålegg eller fylte tacolefser. Har med de der nye ritz kjeksene stort sett, med noen ostesneier i en eske, så har vi alltid en del frukt og noen ganger har vi hatt chips. Ungene er som meg, elendig matlyst i varmen, da er det godt de får i seg noe med litt salt. Anonymous poster hash: a915d...725
Honningmelon Skrevet 26. juli 2014 #18 Skrevet 26. juli 2014 Har med enten rundstykker eller brødskiver og diverse frukt + masse drikke. Åh, jeg hadde håpet du skrev honningmelon Kan skrive det nå da: Også honningmelon, det er godt
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #19 Skrevet 26. juli 2014 Ingenting. Vi drar og bader og drar hjem igjen. Anonymous poster hash: bffaf...502
Gjest Skrevet 26. juli 2014 #20 Skrevet 26. juli 2014 Frukt, boller, påsmurte rundstykker og masse drikke. Ikke brus!
Collette Skrevet 26. juli 2014 #21 Skrevet 26. juli 2014 I dag (i går) hadde vi hjemmebakte rundstykker med eggerøre, spekeskinke, salat og tomat. I tillegg hadde vi blåbær, jordbær og litt popcorn til barna siden det var lørdag. Til drikke hadde vi vann, kaffe og barna fikk dele en 0,5 l Noisy med eplesmak. Tror jaggu det ble en is på hver også. 😊
MissMagica Skrevet 26. juli 2014 #22 Skrevet 26. juli 2014 (endret) Pasta salat, kyllingsalat, kyllingvinger, vannmelon, potetgull... Drikker saft eller iste. Endret 26. juli 2014 av MissMagica
Krisa71 Skrevet 26. juli 2014 #23 Skrevet 26. juli 2014 Brus, saft, vann, alt ettersom. Påsmurte brødskiver/rundstykker med godt pålegg. Frukt/bær. Kjeks, potetgull. Og noen ganger ingenting.
Ladybird2014 Skrevet 26. juli 2014 #24 Skrevet 26. juli 2014 Det varierer. Frukt, kanskje litt potetgull/kjeks, drikke - oftest saft nå som det er så varmt. Hender vi griller pølser om vi vil ha en enkel middag ute, ellers har vi med påsmurte brødskiver/rundstykker. Anonymous poster hash: a6204...bf6 Bare spør: hvorfor saft fordi det er varmt? Hva er galt med vann?Anonymous poster hash: e5334...e02 Fordi ungene da drikker mer. De får den ene flaska, deretter vann. Sånn gjør vi det...Og siden du tydligvis synes jeg velger rart så får jeg vel nevne at vi ellers i året kun har saft i helger da det er kosedrikk. Selv drikker jeg vann... Anonymous poster hash: a6204...bf6 Hvorfor så surt svar? Jeg spør av ren nysgjerrighet fordi det hørtes ut som saft var gunstig i varmen, noe jeg da ikke visste og ville da vite og kanskje Gjøre det samme. Er du alltid så krass? Anonymous poster hash: e5334...e02 Var dette krasst? Wow....
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #25 Skrevet 26. juli 2014 Det varierer. Frukt, kanskje litt potetgull/kjeks, drikke - oftest saft nå som det er så varmt. Hender vi griller pølser om vi vil ha en enkel middag ute, ellers har vi med påsmurte brødskiver/rundstykker. Anonymous poster hash: a6204...bf6 Bare spør: hvorfor saft fordi det er varmt? Hva er galt med vann?Anonymous poster hash: e5334...e02 Fordi ungene da drikker mer. De får den ene flaska, deretter vann. Sånn gjør vi det...Og siden du tydligvis synes jeg velger rart så får jeg vel nevne at vi ellers i året kun har saft i helger da det er kosedrikk. Selv drikker jeg vann... Anonymous poster hash: a6204...bf6 Hvorfor så surt svar? Jeg spør av ren nysgjerrighet fordi det hørtes ut som saft var gunstig i varmen, noe jeg da ikke visste og ville da vite og kanskje Gjøre det samme. Er du alltid så krass? Anonymous poster hash: e5334...e02 Ha ha - spørsmålet ditt kan ikke tolkes som annet enn kritikk! Ikke gjør deg dummere enn du er Men ja siste forskning viser at i varmen er saft og brus spesielt gunstig mot dehydrering.... Anonymous poster hash: 7f3e0...ccc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå