Gå til innhold

Hva spiser dere på stranden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til mat som passer på stranden!

Anonymous poster hash: fe204...178

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer. Frukt, kanskje litt potetgull/kjeks, drikke - oftest saft nå som det er så varmt. Hender vi griller pølser om vi vil ha en enkel middag ute, ellers har vi med påsmurte brødskiver/rundstykker.

Anonymous poster hash: a6204...bf6

Skrevet

Bruker ikke spise på stranden. Er dib tilhenger og har innsett at det du spiser på stranden analyseres av andre dib damer. Fins mange dib-damer som går på stranden kun for å følge opp spisevanene til andre familier;-)

Anonymous poster hash: 06b20...d9c

Skrevet

Det varierer veldig, men det meste inneholder en del sand, enten det er snacks, drikke eller mat...

Skrevet

Runstykker med enkelt pålegg(syktdtøy/bananer). Frukt, enten melon, moreller eller nektariner. Noe sånt.. Kjeks og noen ganger litt potetgull.

Hender jeg har med yoghurt også.

I det siste har jeg hatt med kyllingsalat i tacolompe. Tar på Cæsardressing og parmesanost. Nydelig!

Anonymous poster hash: daa7e...6f1

Skrevet

Vi er to voksne og to barn, ikke bare "jeg" som deg virker som ;)

Anonymous poster hash: daa7e...6f1

Skrevet

Chips og snacks??

Er sikkert derfor mange her inne syns barna er fete

Anonymous poster hash: 66db3...5a3

Skrevet

Det varierer. Frukt, kanskje litt potetgull/kjeks, drikke - oftest saft nå som det er så varmt. Hender vi griller pølser om vi vil ha en enkel middag ute, ellers har vi med påsmurte brødskiver/rundstykker.

Bare spør: hvorfor saft fordi det er varmt? Hva er galt med vann?

Anonymous poster hash: e5334...e02

Skrevet

Varierer. Ofte kjeks, ritz feks. Potetgull har vi også ofte med.

Rundstykker og pålegg som mat som regel :)

Anonymous poster hash: 4fdec...712

Gjest Julia1984
Skrevet

Pleier å stoppe innom butikken å kjøpe grove rundstykker, bananer, vannmelon og evt noe salt og av og til kjeks. Tar med vannflasker.

Skrevet

Har med enten rundstykker eller brødskiver og diverse frukt + masse drikke.

Skrevet

Vannmelon, frisk ananas, mango og kiwi.

Lapper, rundstykker med salt pålegg, serranoskinke.

Isvann, iste.

Anonymous poster hash: c2002...34e

Skrevet

Det varierer. Frukt, kanskje litt potetgull/kjeks, drikke - oftest saft nå som det er så varmt. Hender vi griller pølser om vi vil ha en enkel middag ute, ellers har vi med påsmurte brødskiver/rundstykker. Anonymous poster hash: a6204...bf6

Bare spør: hvorfor saft fordi det er varmt? Hva er galt med vann?Anonymous poster hash: e5334...e02

Fordi ungene da drikker mer. De får den ene flaska, deretter vann. Sånn gjør vi det...:)

Og siden du tydligvis synes jeg velger rart så får jeg vel nevne at vi ellers i året kun har saft i helger da det er kosedrikk. Selv drikker jeg vann...

Skrevet

Åh, jeg hadde håpet du skrev honningmelon ;)

Skrevet

Farris, vann - maten varierer, kan være pastasalat, kyllingsalat, påsmurte rundstykker eller brødskiver, cherrytomater, frukt, chips

Skrevet

Det varierer. Frukt, kanskje litt potetgull/kjeks, drikke - oftest saft nå som det er så varmt. Hender vi griller pølser om vi vil ha en enkel middag ute, ellers har vi med påsmurte brødskiver/rundstykker. Anonymous poster hash: a6204...bf6

Bare spør: hvorfor saft fordi det er varmt? Hva er galt med vann?Anonymous poster hash: e5334...e02
Fordi ungene da drikker mer. De får den ene flaska, deretter vann. Sånn gjør vi det...:)

Og siden du tydligvis synes jeg velger rart så får jeg vel nevne at vi ellers i året kun har saft i helger da det er kosedrikk. Selv drikker jeg vann...

Hvorfor så surt svar? Jeg spør av ren nysgjerrighet fordi det hørtes ut som saft var gunstig i varmen, noe jeg da ikke visste og ville da vite og kanskje Gjøre det samme.

Er du alltid så krass?

Skrevet

Vi har vært på stranden i 5-6 timer hver dag de to siste ukene. Vi bor en times kjøring fra stranden, og derfor blir det lange dager der når vi først er der. Som drikke har det noen dager blitt vann og andre dager blitt saft (vi drikke uhyre sjeldent vann, saft og juice i hverdagen) merker at ungene drikker mye mer når vi har saft og for meg er det viktig. Som mat har vi noen ganger grillet diverse mat, hatt skiver med pålegg eller fylte tacolefser. Har med de der nye ritz kjeksene stort sett, med noen ostesneier i en eske, så har vi alltid en del frukt og noen ganger har vi hatt chips. Ungene er som meg, elendig matlyst i varmen, da er det godt de får i seg noe med litt salt.

Anonymous poster hash: a915d...725

Skrevet

Åh, jeg hadde håpet du skrev honningmelon ;)

Kan skrive det nå da: Også honningmelon, det er godt ;)
Skrevet

Ingenting. Vi drar og bader og drar hjem igjen.

Anonymous poster hash: bffaf...502

Skrevet

Frukt, boller, påsmurte rundstykker og masse drikke. Ikke brus!

Skrevet

I dag (i går) hadde vi hjemmebakte rundstykker med eggerøre, spekeskinke, salat og tomat. I tillegg hadde vi blåbær, jordbær og litt popcorn til barna siden det var lørdag. Til drikke hadde vi vann, kaffe og barna fikk dele en 0,5 l Noisy med eplesmak. Tror jaggu det ble en is på hver også. 😊

Skrevet (endret)

Pasta salat, kyllingsalat, kyllingvinger, vannmelon, potetgull... Drikker saft eller iste.

Endret av MissMagica
Skrevet

Brus, saft, vann, alt ettersom. Påsmurte brødskiver/rundstykker med godt pålegg. Frukt/bær. Kjeks, potetgull. Og noen ganger ingenting.

Skrevet

Hvorfor så surt svar? Jeg spør av ren nysgjerrighet fordi det hørtes ut som saft var gunstig i varmen, noe jeg da ikke visste og ville da vite og kanskje Gjøre det samme.

Er du alltid så krass?

Var dette krasst? Wow....

Skrevet

Er du alltid så krass?

Ha ha - spørsmålet ditt kan ikke tolkes som annet enn kritikk! Ikke gjør deg dummere enn du er ;)

Men ja siste forskning viser at i varmen er saft og brus spesielt gunstig mot dehydrering....

Anonymous poster hash: 7f3e0...ccc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...