Gå til innhold

Hva sover du i?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde holdt at noen hadde en link til en 'denne har jeg og den er superdeilig' 😄

 

Men takk for svar, jeg får surfe og lete litt. Jeg trodde faktisk ikke jeg var så alene om å like kjølig silke mot kroppen 😜 er mye halvdvaske singleter og bomullstruser der ute, skjønner jeg 😊 og så murer man på hvorfor sexlivet er labert (neida, bare tulla, min mann vil helst ha meg uten både nattkjole og singlet han, men det funker dårlig med huset fult av unger).

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 628d5...0fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler mye på change. Har en fra lilleba som er god på vinteren. Ikke silke men de har silke på change også.

Skrevet

På vinter er det pysj og ullsokker, nå i disse hete dager er det nettoen. Ellers er det vel stort sett nattshorts og singlet. Nattkjole innimellom :) 

Skrevet

Sover i bare trusa når det er varmt.

På vinteren bruker jeg pysjamas eller nattkjole, men kun i bomull. Har hatt sånne silke-nattkjoler, men fikk ikke sove i de etter hvert. Ble bare så glatt og ekkelt..... ;-)



Anonymous poster hash: 54a58...383
Skrevet

Nå på sommeren er det i nettoen, på vinteren er det boxer og singlet, når det er bikkjekadt er det pysbukse og t-skjorte

 

Når det kommer til hvor sexy det er for mannen - spiller ingen rolle, av skal det (om det er bomull, silke eller sateng) ;) 

Skrevet

Ingenting. Med tanke på barn som står opp om natten etc så har jeg en kimono hengende ved sengen.

Skrevet

Boxer og nattskjorte. Bomull. Av og til i boxer og singlet. Må ha noe på meg, samma pokker hvor varmt det er. Om vinteren er ullsokker også nesten alltid et must.

 

Anonymous poster hash: 2bac8...e95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...