Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #26 Skrevet 26. juli 2014 Jeg hadde holdt at noen hadde en link til en 'denne har jeg og den er superdeilig' 😄 Men takk for svar, jeg får surfe og lete litt. Jeg trodde faktisk ikke jeg var så alene om å like kjølig silke mot kroppen 😜 er mye halvdvaske singleter og bomullstruser der ute, skjønner jeg 😊 og så murer man på hvorfor sexlivet er labert (neida, bare tulla, min mann vil helst ha meg uten både nattkjole og singlet han, men det funker dårlig med huset fult av unger). Hi Anonymous poster hash: 628d5...0fa
*flux* Skrevet 26. juli 2014 #27 Skrevet 26. juli 2014 Jeg handler mye på change. Har en fra lilleba som er god på vinteren. Ikke silke men de har silke på change også.
Salla Skrevet 26. juli 2014 #28 Skrevet 26. juli 2014 På vinter er det pysj og ullsokker, nå i disse hete dager er det nettoen. Ellers er det vel stort sett nattshorts og singlet. Nattkjole innimellom
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #29 Skrevet 26. juli 2014 Sover i bare trusa når det er varmt. På vinteren bruker jeg pysjamas eller nattkjole, men kun i bomull. Har hatt sånne silke-nattkjoler, men fikk ikke sove i de etter hvert. Ble bare så glatt og ekkelt..... ;-) Anonymous poster hash: 54a58...383
frk Nilsen Skrevet 26. juli 2014 #30 Skrevet 26. juli 2014 Nå på sommeren er det i nettoen, på vinteren er det boxer og singlet, når det er bikkjekadt er det pysbukse og t-skjorte Når det kommer til hvor sexy det er for mannen - spiller ingen rolle, av skal det (om det er bomull, silke eller sateng)
Cat_Woman Skrevet 26. juli 2014 #31 Skrevet 26. juli 2014 Ingenting. Med tanke på barn som står opp om natten etc så har jeg en kimono hengende ved sengen.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #32 Skrevet 26. juli 2014 Boxer og nattskjorte. Bomull. Av og til i boxer og singlet. Må ha noe på meg, samma pokker hvor varmt det er. Om vinteren er ullsokker også nesten alltid et must. Anonymous poster hash: 2bac8...e95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå