Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #1 Skrevet 26. juli 2014 Og hvor kjøper dere de? Jeg er på jakt etter noe lekkert (ikke veldig sexy) nattøy, men finner ingenting på nett Anonymous poster hash: 628d5...0fa
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #3 Skrevet 26. juli 2014 Nettoen. Er helt gratis Anonymous poster hash: e3913...cd6
<3 2G <3 Skrevet 26. juli 2014 #4 Skrevet 26. juli 2014 Naken for det meste, men fant meg en digg kjole på sparkjøp av alle ting. Det er sikkert en underkjole egentlig
Mandala Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Truser. Tre for to på kappahl. Sinnsykt sexy ;-)
Marriet Skrevet 26. juli 2014 #6 Skrevet 26. juli 2014 Singlet fra Cubus og noen skikkelig deilig bestemortruser, men bare når gubben er borte, som er ca. 50%av tida. Når han er hjemme dropper jeg bestemortrusene til fordel for noe litt mer classy truser eller naken hvis jeg er riktig i siget.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #9 Skrevet 26. juli 2014 Boxershorts og singlet. Greit å være litt kledd. Har 2 barn som står opp titt og ofte om natten Anonymous poster hash: 6c341...073
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #10 Skrevet 26. juli 2014 Ingen som har nattkjole/skjorter? Sånne enkle silkesaker? Hi Anonymous poster hash: 628d5...0fa
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #11 Skrevet 26. juli 2014 En singlet og hvilken som helst truse. Nattøy er nesten alltid ubehagelig. Nattkjoler er forferdelige. Havner alltid i en klump oppunder armene og blir veldig klumpete å ligge på. Nattskjorter med knapper er også harde og klumpete synes jeg. Kan sove i en myk, tynn nattbukse på vinteren om det er kaldt. Blir alltids en singlet til uansett, og ikke det som eventuelt hører til nattbuksen (om man kjøper et sett). Synes HM har behagelige nattplagg, men elendig kvalitet, så det må byttes ut alt for ofte. Anonymous poster hash: f529e...97a
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #12 Skrevet 26. juli 2014 Ingen som har nattkjole/skjorter? Sånne enkle silkesaker? Hi Anonymous poster hash: 628d5...0fa Det er jo ekstremt ubehagelig å sove i! Jeg kan sove med truse og en stram singlet el dersom jeg må, men løse plagg blir jo bare liggende i klem, krøller seg osv og fører til hyppige oppvåkninger, dårlig søvn og irritasjon. Jeg har aldri helt forstått hvordan noen klarer å sove i slike plagg jeg Joda, de ser pene ut, men om natten er vel komfort viktigere? Anonymous poster hash: e3913...cd6
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #13 Skrevet 26. juli 2014 Ingen som har nattkjole/skjorter? Sånne enkle silkesaker? Hi Anonymous poster hash: 628d5...0fa Det er jo ekstremt ubehagelig å sove i! Jeg kan sove med truse og en stram singlet el dersom jeg må, men løse plagg blir jo bare liggende i klem, krøller seg osv og fører til hyppige oppvåkninger, dårlig søvn og irritasjon. Jeg har aldri helt forstått hvordan noen klarer å sove i slike plagg jeg Joda, de ser pene ut, men om natten er vel komfort viktigere? Anonymous poster hash: e3913...cd6 Så fordi du føler det ubehagelig skjønner du ikke at andre kan føle det annerledes? Jeg liker å sove i nattkjole, ellers hadde jeg jo ikke vært på jakt etter flere? Hvorfor har du behov for å fortelle meg om hva du mener om nattkjole istede for å bare svare på spørsmålet? Anonymous poster hash: 628d5...0fa
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #14 Skrevet 26. juli 2014 Og hvor kjøper dere de? Jeg er på jakt etter noe lekkert (ikke veldig sexy) nattøy, men finner ingenting på nett Anonymous poster hash: 628d5...0fa Sportsbh fra hm (fordi det er behagelig og jeg MÅ ha bh på meg alltid!) Og boxerene til mannen (tro det eller ei, han syns jeg er sexy i det;)) Anonymous poster hash: 67ca6...6a9
Mother Gothel Skrevet 26. juli 2014 #16 Skrevet 26. juli 2014 Singlet fra Cubus og noen skikkelig deilig bestemortruser, men bare når gubben er borte, som er ca. 50%av tida. Når han er hjemme dropper jeg bestemortrusene til fordel for noe litt mer classy truser eller naken hvis jeg er riktig i siget. Her også. Utenom at jeg ikke har noen gubbe, så her er bestemortrusene på 100% av tiden
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #17 Skrevet 26. juli 2014 Stort sett naken. En sjelden gang truse, koster vel en hundrelapp på Change, om det ikke er salg. Klarer ikke bomullstruser! Om det er veldig kaldt på vinteren, finner jeg frem pysjen Anonymous poster hash: e1401...af1
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #18 Skrevet 26. juli 2014 Ingen som har nattkjole/skjorter? Sånne enkle silkesaker? Hi Anonymous poster hash: 628d5...0fa Det er jo ekstremt ubehagelig å sove i! Jeg kan sove med truse og en stram singlet el dersom jeg må, men løse plagg blir jo bare liggende i klem, krøller seg osv og fører til hyppige oppvåkninger, dårlig søvn og irritasjon. Jeg har aldri helt forstått hvordan noen klarer å sove i slike plagg jeg Joda, de ser pene ut, men om natten er vel komfort viktigere? Anonymous poster hash: e3913...cd6 Så fordi du føler det ubehagelig skjønner du ikke at andre kan føle det annerledes? Jeg liker å sove i nattkjole, ellers hadde jeg jo ikke vært på jakt etter flere? Hvorfor har du behov for å fortelle meg om hva du mener om nattkjole istede for å bare svare på spørsmålet? Anonymous poster hash: 628d5...0fa Fordi du spør om ikke andre sover i nattkjole, og det later jo til at du er en av ytterst få. Jeg forklarer hvorfor ikke jeg gjør det, og jeg ser en annen svarer akkurat det samme som meg. Jeg vil tro de fleste finner det ubehagelig (har faktisk diskutert med venninner en gang, og alle var enig i at det var noe dritt å sove i), så du er nok ett av unntakene Men jeg må bare spørre, ligger du veldig rolig om natten da? Jeg vrir nok en del på meg, så det er sikkert derfor jeg misliker slike plagg da. Anonymous poster hash: e3913...cd6
Mother Gothel Skrevet 26. juli 2014 #19 Skrevet 26. juli 2014 Singlet fra Cubus og noen skikkelig deilig bestemortruser, men bare når gubben er borte, som er ca. 50%av tida. Når han er hjemme dropper jeg bestemortrusene til fordel for noe litt mer classy truser eller naken hvis jeg er riktig i siget. Her også. Utenom at jeg ikke har noen gubbe, så her er bestemortrusene på 100% av tiden På vinteren har jeg derimot på meg bestemortruse, ullstrømpebukse, ullsokker, singlet og en tynn genser. Det er den eneste gangen jeg føler meg skikkelig hot i senga.
Sydamen Skrevet 26. juli 2014 #20 Skrevet 26. juli 2014 Kun et par dråper Chanel no 5 Neida, enkel bomullstruse!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #21 Skrevet 26. juli 2014 i nettoen. på vinteren kan jeg til nød finne fram ullsokkene Anonymous poster hash: 0a28a...7a4
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #22 Skrevet 26. juli 2014 Bestemortrusa Anonymous poster hash: 2b9ac...49e
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #23 Skrevet 26. juli 2014 Sover naken. Klarer ikke klær på kroppen med mindre jeg er bånnfrossen eller sjuk. Men du finner kanskje noen nattkjoler her: http://www.zalando.no/dame/?q=nattkjole ? Anonymous poster hash: 3b40b...095
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #24 Skrevet 26. juli 2014 Ingen som har nattkjole/skjorter? Sånne enkle silkesaker? Hi Anonymous poster hash: 628d5...0fa Jo, om vinteren. Da kjøper jeg i de fleste klesbutikker. Anonymous poster hash: df448...967
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2014 #25 Skrevet 26. juli 2014 https://www.etsy.com/no-en/listing/79869841/see-through-black-panties-sheer-striped?ref=favs_view_18 http://www.freepeople.com/intimates/ Anonymous poster hash: 34901...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå