Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #26 Skrevet 27. juli 2014 Seriøst, epleskrottkrig?? Ufint! Du har "over fire barn (hva enn det betyr)", sjansen for at et av disse over fire barna treffer noen andre med ekkel epleskrott er stor. Jeg hadde ikke vært blid hadde jeg ligget ved siden av dere! Tenkt at dette er en familie med lite grenser, og som tar lite hensyn til andre. Det samme med sølekrig. Nei, håper ikke jeg havner ved siden av dere!! Det er flere som skriver at dere virker slitsomme, ta det til deg, og lær barna at på offentlig plass så er det andre regler som gjelder, enn sikkert de få til ingen reglene dere har hjemme hos dere. For der er det vel vannkrig og matkrig, putekrig og i det hele tatt krig hele tiden, hopping fra tredje etasje og kaos til tusen! Nei, andres frie barneoppdragelsen er i grunn slitsom. Ihvertfall når det skinner så veldig igjennom at du føler at du er den "perfekte" mor! (Jeg kaller deg LAT) Anonymous poster hash: 5b420...251
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #27 Skrevet 27. juli 2014 hadde ikke tenkt så mye.. kanskje at nå må dere vaske dere godt for å få bort all sanda Anonymous poster hash: be6fb...d3a
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #28 Skrevet 27. juli 2014 Jeg hadde tenkt, at det var fantastisk å se en familie som klarer å leke sammen, der foreldrene er delaktig fremfor å ligge med tlefonen i hånden Og jeg hadde antakeligvis bedt om å få bli med på sølekrigen. Anonymous poster hash: db18f...237
Iiiiik Skrevet 27. juli 2014 #29 Skrevet 27. juli 2014 Så lenge jeg ikke fikk epleskrottene i ansiktet eller på meg på annet vis, ville jeg nok ikke tenkt noe om dere i det hele tatt. Jeg kunne kanskje tenkt at jeg var glad jeg kunne lese boka mi uten å aktivisere ungene hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2014 #31 Skrevet 27. juli 2014 Epleskrottkrig...? Haha,ja, jeg tror det var epleskrotter de fant. Det var ikke våre skrotter engang. Det lå ingen i nærheten av dem da, ikke i kasterekkevidde noen vei. Men de måtte slutte å kaste iblant når noen gikk forbi. Jeg skrev "over fire barn" fordi jeg ikke vil bli gjenkjent, selvom sannsynligheten er liten for det. Anonymous poster hash: dfb9d...6b6
Katteskinnet Skrevet 27. juli 2014 #32 Skrevet 27. juli 2014 Epleskrottkrig...? Haha,ja, jeg tror det var epleskrotter de fant. Det var ikke våre skrotter engang. Det lå ingen i nærheten av dem da, ikke i kasterekkevidde noen vei. Men de måtte slutte å kaste iblant når noen gikk forbi. Jeg skrev "over fire barn" fordi jeg ikke vil bli gjenkjent, selvom sannsynligheten er liten for det. Anonymous poster hash: dfb9d...6b6 Hm... Hadde nok ikke blitt videre imponert over akkurat epleskrottene, men resten er da greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå