Gå til innhold

Hva hadde du tenkt om oss på stranden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan vi fremstår på stranden. Vi har over fire barn. Ligger aldri ned, sitter sjeldent på "plassen vår" på stranda. Vi kan ligge i vannkanten, lage sandslott, begrave barna i sand, fange fisk, ha vannkrig etc. Barna får lov til å rulle seg i sanda, ha søkekrig og en gang hadde de krig med gamle epleskrotter. Ved alle aktiviteter tar vi naturligvis hensyn til andre og krigene er bare uten fare for å treffe andre.

Anonymous poster hash: dfb9d...6b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At dere er slitsomme/bråkete og at dere tar mye mindre hensyn enn hva dere selv liker å tro.

Anonymous poster hash: 8f818...854
Skrevet

Og hva mener du selv er spesielt?

Anonymous poster hash: 41083...2d8

Skrevet

Mareritt. Hadde nok forsøkt å bytte plass og komme meg laaaangt unna.

Dere tror sikkert dere tar hensyn men det gjør slike familier ikke er min erfaring.

Anonymous poster hash: c6cd9...3fb

Skrevet

Vannkrig og springing bør gjøres langt fra andre så hoiing og spruting ikke forstyrrer andre. Må lære barn å ta hensyn til andre, gjør de det så er det nok bare kjempe kjekt :) dumt om de springer og skremmer mindre barn, og eldre.

Anonymous poster hash: 98329...41e

Skrevet

Og hva mener du selv er spesielt?

Anonymous poster hash: 41083...2d8

Det de andre sier - at vi er slitsomme. Nå er vi på strender som ikke er tett befolket, men jeg tenker likevel iblant at vi kanskje tar litt plass. Selvom vi jo faktisk ikke plager andre.

Skrevet

Hadde tenkt dere var en stor familie. Når du har små barn er det en selvfølge det blir aktivt og travelt. Hadde synes det var koselig å se på sikkert

Anonymous poster hash: 54622...f9e

Skrevet

Jeg hadde blitt misunnelig jeg, og ønsket at jeg hadde energi til å gjøre det samme.

Anonymous poster hash: c17b9...7b6
Skrevet

Hadde tenkt at dere var en morsom og aktiv familie :)

Skjønner ikke hva som er galt med å ta litt plass, vises og lage lyd. La folk få hoie og kose seg om de vil.

Anonymous poster hash: 002bb...59b
Skrevet

Ha ha HI ville høre at de var en superfamilie og så får hun kjeft for å være bråkefamilie! Ikke helt hva du ønsket, eller hva?

Anonymous poster hash: c503f...a6a

Skrevet

Ha ha HI ville høre at de var en superfamilie og så får hun kjeft for å være bråkefamilie! Ikke helt hva du ønsket, eller hva?

Anonymous poster hash: c503f...a6a

Jo, det er jo nettopp det jeg lurer på. Vi lar barna ha sølekrig, selvfølgelig har jeg selvinnsikt nok til å forstå at vi muligens fremstår som merkelige og spesielle. Det er det jeg tenker, at vi kanskje virker litt bråkete og slappe med reglene...

Skrevet

Så lenge lydnivået ikke skjærer i ørene, så hadde jeg nok tenkt at dere var en morsom familie, og hadde ikke vært videre plaget av hva enn dere drev på med.

Hilsen (foreløpig) barnløs :)

Anonymous poster hash: 32552...d17
Skrevet

Så koselig :)

Anonymous poster hash: 366fb...756

Skrevet

At dere var litt "show off"... Litt sånn "Se hvor flinke foreldre vi er!!!!!! Vi slapper ikke av ett sekund. Vi aktiviserer ungene hele dagen dang, døgnet rundt!"

Litt plagsomme ja! Ungene klarer leke litt alene og!!! Helt sant! Tro det eller ei ;) 

Jeg og ligger i strandkanten og lager "basseng" og byer ;) Men ikke hele tiden! Jeg skal også drikke kaffi, spise niste og prate meg min mann <3 I mens så passer vi på at ungene er trygge og leker greit og IKKE hyler og bråker og forstyrrer de andre strandgjestene ;) 

Skrevet

Hadde tenkt at ungene hadde det kjempemorsomt på stranda!! :-)

Anonymous poster hash: 9efb8...9d5
Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt noen verdens ting om jeg hadde sett dere. Men tenker når du skriver at dere har "over fire barn" at det kanskje er greit å stoppe mens man ennå kan telle dem.

Skrevet

Litt plagsomme ja! Ungene klarer leke litt alene og!!! Helt sant! Tro det eller ei ;)

I mens så passer vi på at ungene er trygge og leker greit og IKKE hyler og bråker og forstyrrer de andre strandgjestene ;)

Vi roper og hyler ikke heller :-) og løper ikke i sanden. Og de leker mye selv, for de er jo så mange. Kanskje er jeg i sjøen med en, mens resten leker fint sammen. Eller jeg og samboeren ligger og dupper i vannkanten mens alle barna leker med sitt. De leker veldig fint og rolig sammen også. Elsker å grave hull og lage sandslott selv også :-) jeg har aldri hatt denne energien før de siste årene, så jeg nyter virkelig å orke og gi barna så mye oppmerksomhet, det må jeg innrømme. Jeg storkoser meg og det blir veldig sjeldent kaos, mas eller konflikter.

Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan vi fremstår på stranden. Vi har over fire barn. Ligger aldri ned, sitter sjeldent på "plassen vår" på stranda. Vi kan ligge i vannkanten, lage sandslott, begrave barna i sand, fange fisk, ha vannkrig etc. Barna får lov til å rulle seg i sanda, ha søkekrig og en gang hadde de krig med gamle epleskrotter. Ved alle aktiviteter tar vi naturligvis hensyn til andre og krigene er bare uten fare for å treffe andre.

Sølekrig, vannkrig og epleskrottkrig hadde fått meg til og finne meg en plass langt unna dere. Sannsynligvis tar dere mye plass, lager mye lyd og er nok ikke så hensynsfulle som dere tror

Anonymous poster hash: 8ba88...56d

Skrevet

I mens så passer vi på at ungene er trygge og leker greit og IKKE hyler og bråker og forstyrrer de andre strandgjestene ;)

Vi roper og hyler ikke heller :-) og løper ikke i sanden. Og de leker mye selv, for de er jo så mange. Kanskje er jeg i sjøen med en, mens resten leker fint sammen. Eller jeg og samboeren ligger og dupper i vannkanten mens alle barna leker med sitt. De leker veldig fint og rolig sammen også. Elsker å grave hull og lage sandslott selv også :-) jeg har aldri hatt denne energien før de siste årene, så jeg nyter virkelig å orke og gi barna så mye oppmerksomhet, det må jeg innrømme. Jeg storkoser meg og det blir veldig sjeldent kaos, mas eller konflikter.

Kanskje du heller ikke skal tenke så mye på hvordan andre ser på dere, om dere har det fint - og dere ikke "plager/forstyrrer" andre (med vannsprut/sandsprut) - så er det det som teller :) 

Skrevet

En sammensveiset familie :)

Vi er som dere og koser oss sammen.

Anonymous poster hash: 2c1d0...d5d

Skrevet

"Over fire barn" er det fem?

Anonymous poster hash: ff18d...c35

Skrevet

Jeg hadde tenkt skal dere snart gå?

Anonymous poster hash: ed68a...dc8

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Hadde ikke tenkt noe som helst. De har det hyggelig sikkert.

Anonymous poster hash: 4a077...eea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...