Gå til innhold

Hva gjør ferien med forholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bedre. Har hatt en forferdelig periode med mye krangel og usikkerhet. Nå roer det seg liksom.. og vi har fått prata ut om følelsene våre. Ikke lenge siden jeg frykta brudd.. nå er håpet i det minste tilbake. Gledet meg til å få litt over to uker til sammen med den lille familien min...

Anonymous poster hash: 217f5...4b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har vi vært sammen hver dag hele døgnet de 12 årene vi har vært sammen. Elsker å tilbringe tid med hverandre og hater det hvis vi er borte fra hverandre noen få timer de få gangene det skjer. :)Anonymous poster hash: 639e5...755

Hvordan får dere det til? Ingen av dere som går i jobb?

Anonymous poster hash: 55beb...39e

Skrevet

Nå har vi vært sammen hver dag hele døgnet de 12 årene vi har vært sammen. Elsker å tilbringe tid med hverandre og hater det hvis vi er borte fra hverandre noen få timer de få gangene det skjer. :)Anonymous poster hash: 639e5...755

Hvordan får dere det til? Ingen av dere som går i jobb?

Anonymous poster hash: 55beb...39e

Nå jobber vi ikke nei. Men før så gjorde vi det, da jobbet vi sammen da vi drev eget firma.

Anonymous poster hash: 639e5...755

Skrevet

Hvorfor er dere sammen med en dere ikke klarer å ha ferie/fri sammen med uten å krangle?

Det er jo den tiden en skal glede seg til og endelig være sammen hele tiden!

Fordi vi har barn sammen! Da er det ikke bare å gå fra hverandre.. De få hyggelige dagene vi har sammen holder håpet om bedre tider oppe.. Og sånn går nå årene..

Anonymous poster hash: 26e33...225

Anonymous poster hash: 3fc0b...65d
Jeg går nå. Barna har det bedre med to lykkelige foreldre som bor fra hverandre, enn to ulykkelige som bor sammen.

Vi har mer eller mindre kranglet hver dag siden ferien startet. Det har vært for mange episoder som ikke kan fikses.

Jeg klistrer på meg smilet foran ungene og har det koselig med de om dagene. Uten mannen tilstede så har vi andre det ganske hyggelig. På kveldstid sitter jeg alene og tenker på fremtiden (uten han som samboer). Det eneste positive i livet akkurat nå er barna og tanken på at han flytter.

Anonymous poster hash: 42d17...d2e

Klem til deg ❤ Du klarer deg fint alene. Det som er fint med dagens samfunn er at vi kvinner kan klare oss alene uten en mann!
Skrevet

Verre! Tror jeg misliker samboeren min mer enn før. Vi går oppå hverandre 24/7, krangler, og har aldri alene-tid verken hver for oss eller sammen. Uansett gidder jeg knapt sitte og ha "kjærestetid" med en som ikke evner å kommunisere og har særlig vettugt å prate om. Blææææh! Neste år tar jeg med barna våre til syden så får han prøve å aktivisere teenagerne sine selv.

Gleder meg til mindre tid sammen med han.

Anonymous poster hash: 90615...6a4

Skrevet

Det er bare positivt! Men nå har vi bare barna deltid. Vi har to uker alene, så har vi to uker med barna. Til gjengjeld er de veldig mange barn i skolealder, men det er bare fantastisk koselig.

Skrevet

Hater sommer. Vi jobber på hver vår.kant av landet. Har sett mannen 2 dager i løpet av juni/juli. Gleder meg bare til å komme hjem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...