Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #1 Skrevet 25. juli 2014 Bedre eller verre? Her gleder jeg meg til jobb Anonymous poster hash: 5f178...7bb
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #2 Skrevet 25. juli 2014 Huff foreløpig verre:( merker jeg småkrangler hele tiden. Irriterer meg over ting som at feks skoene hans nok en gang ikke er plassert i skohylla (står i veien når jeg skal trille ut vogna. Drittlei av å flytte på skoene hans) og at han tar det som en selvfølge å få sove utpå. Kjeftet han ut med soveromsvinduet på fullt gap i dag... og er ikke ferdig med første ferieuka ennå:/ hele kvelden går med på å legge unger. Er for varmt til at de får sove stakkarene. Minste er bare 10 mnd og våkner også tidlig= sliten mor. Anonymous poster hash: 68368...fda
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #3 Skrevet 25. juli 2014 Bruker energien min på barna så får bare samboer takle de slitne og sure oppstøtene mine;) er en glad og energifull mamma for barna mine- det er viktigst nå fremfor søt og snill samboer. Anonymous poster hash: 68368...fda
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #4 Skrevet 25. juli 2014 Bedre vi nyter lange og varme dager sammen . Anonymous poster hash: 26e33...225
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #5 Skrevet 25. juli 2014 Her går fjerde ferieuke mot slutten, og vi skulle gjerne hatt mer tid sammen. Synes det er så deilig å ha tid til å roe helt ned og bare kose oss sammen, og å gjøre ting vi aldri har tid til ellers i en hektisk hverdag. Når været i tillegg er så flott som det har vært her hos oss i sommer er det jo ekstra deilig:) Koser oss ute i hagen når barna har lagt seg om kvelden med god mat og vin og skravling. Så her er ferie bra for forholdet:) Anonymous poster hash: 4e174...899
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #6 Skrevet 25. juli 2014 Her er det også barna i fokus, og driter i om jg ikke er den perfekte samboer. For det er uansett ikke han heller Så godt å høre at noen har godt av ferie Ikke bare gleder seg til jobb igjen Anonymous poster hash: 5f178...7bb
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #7 Skrevet 25. juli 2014 Jeg og mannen har vært så heldig at vi har vært hjemme sammen i et år nå, og ferien var en fin avslutning på det Gruer meg litt til høsten og vi er travle med jobb igjen, kommer til å savne ham sånn. Anonymous poster hash: 25078...3ed
Modesty Blaise. Skrevet 25. juli 2014 #8 Skrevet 25. juli 2014 Urolig bra Pga endring i jobbsituasjon så har vi nå hatt ca 4 mnd ferie / permisjon sammen. Og vi har ikke kranglet en eneste gang ennå. Var veldig spent på dette på forhånd, men vi har rett og slett bare kost oss. Vi gruer oss begge to til å begynne å jobbe igjen i august
ønskerbebis Skrevet 25. juli 2014 #9 Skrevet 25. juli 2014 Bedre for min del! Har en samboer som jobber veldig mye, og endelig har vi litt mer tid sammen 😊 Merker han tuller mer fordi han har mer energi og i tillegg har vi veldig mye mer sex enn i en hektisk hverdag!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #10 Skrevet 25. juli 2014 Så lenge vi ferierer med andre har vi en god tone. Så snart vi må tilbringe tid bare med hverandre blir det dårlig stemning med en gang! Han er sur som en potte og det er ekstremt smittsomt.. Anonymous poster hash: 3fc0b...65d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #11 Skrevet 25. juli 2014 Hvorfor er dere sammen med en dere ikke klarer å ha ferie/fri sammen med uten å krangle? Det er jo den tiden en skal glede seg til og endelig være sammen hele tiden! Anonymous poster hash: 26e33...225
<3 2G <3 Skrevet 25. juli 2014 #12 Skrevet 25. juli 2014 Bedre Han jobber skift til vanlig så digg å ha fått noen late dager sammen igjen
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #13 Skrevet 25. juli 2014 Nå har vi vært sammen hver dag hele døgnet de 12 årene vi har vært sammen. Elsker å tilbringe tid med hverandre og hater det hvis vi er borte fra hverandre noen få timer de få gangene det skjer. Anonymous poster hash: 639e5...755
Ladybird2014 Skrevet 25. juli 2014 #14 Skrevet 25. juli 2014 Vi har storkost oss sammen! Men jeg misunner dere som aldri krangler... Vi har et par smådisputter hver dag, og krangler annenhver uke sånn i gjennomsnitt... Skulle ønske jeg var mer tolerant og mindre kontrollfreak...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #15 Skrevet 25. juli 2014 I starten var alt bare fint, men med mye besøk og lite hjelp har jeg nå stukket hjem til mine foreldre. Nå klager han på vennene som er på besøk Anonymous poster hash: 8eeb0...762
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #16 Skrevet 25. juli 2014 Bedre! Sene kvelder, og gode samtaler når ungene er i seng. Minste er snart 4 år, så leggingen går som en drøm. (verre når de var mindre) Så gleder meg til 3 uker ferie nå! Anonymous poster hash: 80702...2fd
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #17 Skrevet 25. juli 2014 Vi har nesten ikke sett hverandre i sommer, så vi har vært mindre sammen enn ellers. Vi har barn på hver vår kant, og vi har forskjellige formeninger om ferie. I fjor skulle mannen på sykkeltur med det ene barnet, sykle til noe familie av han og ungene skulle møte noen på hytta. Også ble det bare slik at vi gjorde hvert vårt, og det ble igrunn en veldig deilig ferie. Så i år har vi gjort det samme. Mye bedre enn å dra med seg unger som ikke vil være med på det, og så de andre ungene som ikke vil det osv. Hans barn er på ferie med moren sin halve sommeren, så når de err der kan meg og min mann gjøre ting vi ønsker med mine barn. De har ikke samvær med faren sin. I løpet av de tre ukene jeg hadde ferie så jeg mannen tre dager. Det var veldig koselig. Nå skal vi ha en uke uten barn, så nå skal vi ha kjærest tid. Vi skal jobbe begge to, men vi har mye tid til å være kjærester. Tidligere har vi hatt en uke med ferie og uten barn, for vi trenger litt kjærest tid. Med kronisk syke barn, og endel utforinger med barn og mine og dine barn så trenger vi å lade litt opp og bare være kjærester. Men nå har ikke mine barn samvær med faren sin lenger, så det er vanskeligere å få det til. Men vi planlegger to helger i høst/jul der det bare er oss. Så jeg håper vi får det til. Også er meg og mannen ganske ulike med hva vi liker når det er varmt. Han liker å ligge på stranden hele dagen og nesten renne bort. Slikt har jeg ikke tolmodighet til og er ikke like glad i varmen. Anonymous poster hash: f3c01...718
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #18 Skrevet 25. juli 2014 Bedre. Vi er uthvile, gjør hyggelige ting sammen, har rolige morgener og sene kvelder. Deilig å bare være sammen... I går satt vi i hver vår liggestol på hverandaen ved siden av hverandre og nøt at sola var gått ned og at det var litt kjøligere. Trenger ikke snakke så mye sammen hele tiden heller, bare være sammen og nyte roen og utsikten. Ingen TV, veldig lite PC, ikke noe stress. Det er fint Vi har vært sammen i 17 år. Anonymous poster hash: 3dbf1...e23
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #19 Skrevet 25. juli 2014 Bruker energien min på barna så får bare samboer takle de slitne og sure oppstøtene mine;) er en glad og energifull mamma for barna mine- det er viktigst nå fremfor søt og snill samboer. Anonymous poster hash: 68368...fda Dette finner jeg UTROLIG rart! Er det ikke en investering at man sørger for at forholdet er best mulig slik at barna slipper å 1. enten leve i et hjem hvor mor og far kjekler/småknurrer til hverandre og 2. sikrer at parforholdet er best mulig slik at man slipper at ens barn potensielt blir skilsmissebarn? Synes det er merkelig at folk ikke ser at investering i parforholdet gagner barna på sikt. Det å leve og ånde KUN for barna er ikke sunt! Jeg jobber HELE sommeren, slik at vi skal kunne strekke permisjon med lille så lenge som mulig, så her blir det kun en liten uke sammen i midten av august Skulle gjerne vært sammen, særlig nå i finværet, men knppegull får utsatt barnehagestart med 4 mnd og DET er det verd Anonymous poster hash: 682a1...5f6
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #20 Skrevet 25. juli 2014 Deilig å ha mange uker ferie sammen og koser oss alle sammen. Har hatt 3 uker nå og har en igjen. Skulle gjerne hatt mye mer. Vært sammen i 13 + år nå og har to barn på 6 og 8 år Anonymous poster hash: 82297...347
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #21 Skrevet 25. juli 2014 Ferie er virkelig gull verdt! Er nyutdannede begge to, så har vår første sommerferie uten sommerjobb på 10 år. :-D og som lektorer har vi lang friperiode også. :-) jeg føler oss som nyforelska igjen. Men denne varmen altså, den er forholds-dödare for oss. Ingen av oss tåler varme, og med en graviditet og en 3 åring som ikke heller takler 20+, så har det blitt litt gnisninger de siste dagene. Anonymous poster hash: a3ef0...38e
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #22 Skrevet 25. juli 2014 Sex hver dag - herlig! Og begge har god tid til barna Anonymous poster hash: 2430e...055
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #23 Skrevet 25. juli 2014 Hvorfor er dere sammen med en dere ikke klarer å ha ferie/fri sammen med uten å krangle? Det er jo den tiden en skal glede seg til og endelig være sammen hele tiden! Fordi vi har barn sammen! Da er det ikke bare å gå fra hverandre.. De få hyggelige dagene vi har sammen holder håpet om bedre tider oppe.. Og sånn går nå årene.. Anonymous poster hash: 26e33...225 Anonymous poster hash: 3fc0b...65d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #24 Skrevet 25. juli 2014 Hvorfor er dere sammen med en dere ikke klarer å ha ferie/fri sammen med uten å krangle? Det er jo den tiden en skal glede seg til og endelig være sammen hele tiden! Fordi vi har barn sammen! Da er det ikke bare å gå fra hverandre.. De få hyggelige dagene vi har sammen holder håpet om bedre tider oppe.. Og sånn går nå årene.. Anonymous poster hash: 26e33...225 Anonymous poster hash: 3fc0b...65d Jeg går nå. Barna har det bedre med to lykkelige foreldre som bor fra hverandre, enn to ulykkelige som bor sammen. Vi har mer eller mindre kranglet hver dag siden ferien startet. Det har vært for mange episoder som ikke kan fikses. Jeg klistrer på meg smilet foran ungene og har det koselig med de om dagene. Uten mannen tilstede så har vi andre det ganske hyggelig. På kveldstid sitter jeg alene og tenker på fremtiden (uten han som samboer). Det eneste positive i livet akkurat nå er barna og tanken på at han flytter. Anonymous poster hash: 42d17...d2e
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #25 Skrevet 25. juli 2014 Denne ferien har vært bra! Har vært sammen i 15 år og vet av erfaring at de feriene vi legger lista for høyt (mye reising) blir det mye krangling. I år er det mye ferie hjemme med litt besøk til familie, da er rutinene gode, alt går på skinner og vi koser oss! Anonymous poster hash: 3f970...69e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå