Gå til innhold

Sender du barnet på norway cup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke. Synd muslimene ødelegger sommeren for barna mine, men det får heller være.Anonymous poster hash: b7503...075

Muslimene? Så du mener alle muslimene på jorden er skyld i at dine barn ikke får reist på N.cup?Det er nok snakk om et par stykk islamister som har skylden!Anonymous poster hash: 1a99c...0e1
Islam er en ond religion. Anonymous poster hash: b7503...075
Ta deg sammen. Islam er em flott religion, men dessverre er det ekstremister der som i alle andre religioner.
Ja, kjempeflott. Spesielt når Muhammed sier det er fritt frem å voldta slaver, eller dreper småbarn for at de ikke er muslimer. Anonymous poster hash: b7503...075
Det har jeg faktisk INGEN tro på at står skrevet i koranen.

Anonymous poster hash: 2b24f...20c

The Messenger of Allah (may peace be upon him) used not to kill the children, so thou shouldst not kill them unless you could know what Khadir had known about the child he killed, or you could distinguish between a child who would grow up to he a believer (and a child who would grow up to be a non-believer), so that you killed the (prospective) non-believer and left the (prospective) believer aside.

FROM THE QURAN - 33:50

"Prophet, We have made lawful to you the wives whom you have granted dowries and the slave girls whom God has given you as booty;..."

For ikke å snakke om torturen av Unn Qurfa.

Problemet med alt dette er at for muslimer så er Muhammed uten feil. Noe som da betyr at ikke bare er slaveri akseptert, men mord, tortur, pedofili og så videre.

Anonymous poster hash: b7503...075

Jeg har til gode å møtes en muslim som synes slaveri, mord, pedofile, tortur og så videre er akseptabelt. Heldige meg!

Men likevel følger de religionen. Merkelig siden dette er Guds ord og derfor ufeilbarig. 

Det står mye rart i gamletestamentet også...

Bl.a at homofili er synd, likevel finnes det homofile kristne og hetrofile kristne som synes det er helt greit at noen er homofile.

Det står at man skal tukte den man elsker, likevel er det få kristne som tukter kone og barn

De fleste religioner har eldgamle skrifter som man ikke lenger følger slavisk...

Anonymous poster hash: 49e7d...43a

Skrevet

Absolutt ikke. Synd muslimene ødelegger sommeren for barna mine, men det får heller være.Anonymous poster hash: b7503...075

Muslimene? Så du mener alle muslimene på jorden er skyld i at dine barn ikke får reist på N.cup?Det er nok snakk om et par stykk islamister som har skylden!Anonymous poster hash: 1a99c...0e1
Ta deg sammen. Islam er em flott religion, men dessverre er det ekstremister der som i alle andre religioner.
Ja, kjempeflott. Spesielt når Muhammed sier det er fritt frem å voldta slaver, eller dreper småbarn for at de ikke er muslimer. Anonymous poster hash: b7503...075

The Messenger of Allah (may peace be upon him) used not to kill the children, so thou shouldst not kill them unless you could know what Khadir had known about the child he killed, or you could distinguish between a child who would grow up to he a believer (and a child who would grow up to be a non-believer), so that you killed the (prospective) non-believer and left the (prospective) believer aside.

"Prophet, We have made lawful to you the wives whom you have granted dowries and the slave girls whom God has given you as booty;..."

Problemet med alt dette er at for muslimer så er Muhammed uten feil. Noe som da betyr at ikke bare er slaveri akseptert, men mord, tortur, pedofili og så videre.

Jeg har til gode å møtes en muslim som synes slaveri, mord, pedofile, tortur og så videre er akseptabelt. Heldige meg!

Men likevel følger de religionen. Merkelig siden dette er Guds ord og derfor ufeilbarig.

Det står mye rart i gamletestamentet også...

Bl.a at homofili er synd, likevel finnes det homofile kristne og hetrofile kristne som synes det er helt greit at noen er homofile.

Det står at man skal tukte den man elsker, likevel er det få kristne som tukter kone og barn

De fleste religioner har eldgamle skrifter som man ikke lenger følger slavisk...

Stemmer! jeg har lest det gamle testamentet, og det forteller at man skal voldta og drepe for den minste grunn. Les bibelen og du kommer til å hate kristendommen ;)

Anonymous poster hash: 629fe...d65

Skrevet

Men ... Driver de kristne på med voldtekter og drap og gjør det som står i Bibelen slik mange muslimer gjør i diverse land i verden? Nei de gjør ikke det ....

Anonymous poster hash: 698f4...228

Skrevet

Men ... Driver de kristne på med voldtekter og drap og gjør det som står i Bibelen slik mange muslimer gjør i diverse land i verden? Nei de gjør ikke det ....

Anonymous poster hash: 698f4...228

Ikke nå lenger nei, men nå er kristendommen en mye eldre religion enn den muslimske. Kanskje de modnes etterhvert de også? De ligger jo lysår bak oss i moderne i-land på veldig mange områder.

Skrevet

Nei, mine får ikke dra. Det er bare fotball, betyr ingen ting. Jeg risikerer ikke livet til barna mine for fotball.

Anonymous poster hash: e7cad...bc1

Skrevet

Min er kun 17mnd og spiller ikke fotball,men hvis han hadde vert 12-18 år skulle på Norway cup,måtte han ha fått lov til og bestemme selv,men yngre enn 12.så hadde jeg ikke sendt han

Skrevet (endret)

Nå er jeg ikke veldig belest når det gjelder bibelen, men mener at man kan finne ganske groteske skildringer der også. Det gjør jo ikke alle 'oss' kristne til mulige drapsmenn og barnemishandlere fordi.

Det blir så feil å bebreide en hel religion for noe få menneskers ondskap. Jeg føler oppriktig med alle de millioner fredelige muslimer som daglig må møte fordommer skapt av en liten gruppe.

Og når det gjelder deltagelse på NC så hadde jeg nok fulgt myndighetenes anbefalinger - med hjertet i halsen og ikke et rolig sekund føe de var trygt hjemme. Trusselen er reell og jeg syns det er skummelt, men kan ikke stenge oss inne heller.

Endret av *Miss Marple*
Skrevet

Ja! Så lenge politiet sier det er trygt, så hadde vi reist til Norway cup.

Hvorfor er du så trygg på politiet? Det er bare mennesker. Hva får de gjort om noen bomber NC? Eller 30 stk begynner å skyte rundt seg før politiet får reagert? Politi er ikke trygghet, det er mennesker...

Anonymous poster hash: 71043...641

Vel, kall meg gal, men jeg stoler på politiet når de sier det er trygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...