Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #1 Skrevet 24. juli 2014 Mtp terror Anonymous poster hash: 71043...641
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 Nei, aldri verden! Anonymous poster hash: db5a9...239
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Nå har jeg ikke barn som skal på Norway Cup, for de er for små til det (men kanskje kommer de til å dra en gang). Men OM de skulle det ville jeg faktisk ikke sendt dem. Kunne aldri tilgitt meg selv om noe hendte og vi hadde visst om at noe KUNNE skje der. Anonymous poster hash: 65bf7...055
me_87 Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Nå er sønnen min altfor liten til noe sånt,men nei han hadde ikke fått lov å dra på Norway cup i år når det er snakk om det er muligens kan være ett av målene.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #5 Skrevet 24. juli 2014 Absolutt ikke. Synd muslimene ødelegger sommeren for barna mine, men det får heller være. Anonymous poster hash: b7503...075
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #6 Skrevet 24. juli 2014 Dere som svarer nei over her, har dere barn som faktisk er meldt på og som har gledet seg i måneder til NC ? Først da kan dere svare reellt på dette spørsmålet. Anonymous poster hash: d9141...257
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #7 Skrevet 24. juli 2014 Dere som svarer nei over her, har dere barn som faktisk er meldt på og som har gledet seg i måneder til NC ? Først da kan dere svare reellt på dette spørsmålet. Anonymous poster hash: d9141...257 Ja, derfor jeg skrev hva jeg skrev. Anonymous poster hash: b7503...075
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #8 Skrevet 24. juli 2014 Det er ikke krig i Norge, vi kan ikke gå ned i bomberommene og bli der i tilfelle... Jeg nekter ikke min 13 åring å spille fotball nei, det kan jeg ikke gjøre. Anonymous poster hash: 49e7d...43a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #9 Skrevet 24. juli 2014 Gutten min skulle reist i ettermiddag, 17 år gammel. Tok heldigvis avgjørelsen selv før jeg hadde snakket med han om det... Anonymous poster hash: 8d50a...49a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #10 Skrevet 24. juli 2014 Absolutt ikke. Synd muslimene ødelegger sommeren for barna mine, men det får heller være. Anonymous poster hash: b7503...075 Muslimene? Så du mener alle muslimene på jorden er skyld i at dine barn ikke får reist på N.cup? Det er nok snakk om et par stykk islamister som har skylden! Anonymous poster hash: 1a99c...0e1
Mrs. Kaizer Skrevet 24. juli 2014 #11 Skrevet 24. juli 2014 Ja! Så lenge politiet sier det er trygt, så hadde vi reist til Norway cup.
amandine Skrevet 24. juli 2014 #12 Skrevet 24. juli 2014 To av mine barn spiller, herre min hatt selvfølgelig er de med! Det er dette de har brukt timesvis med våte treningsklær på i kulde, vind og plaskregn. Dette er belønningen. Norway Cup er fest! Og jeg tror faktisk risikoen er større for at de blir påkjørt enn ofre for terror. Kryss i taket bank i bordet ti kniver i hjertet, det går bra. Man kan ikke slutte å leve før man faktisk ikke kan det lenger.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #13 Skrevet 24. juli 2014 Absolutt ikke. Synd muslimene ødelegger sommeren for barna mine, men det får heller være. Anonymous poster hash: b7503...075 Muslimene? Så du mener alle muslimene på jorden er skyld i at dine barn ikke får reist på N.cup?Det er nok snakk om et par stykk islamister som har skylden! Anonymous poster hash: 1a99c...0e1 Islam er en ond religion. Anonymous poster hash: b7503...075
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. juli 2014 #14 Skrevet 24. juli 2014 Ja, men da skulle jeg vært der hele tiden og ikke forlatt henne.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #15 Skrevet 24. juli 2014 Neeei! Anonymous poster hash: a7fe8...ca2
Optatium Skrevet 24. juli 2014 #16 Skrevet 24. juli 2014 Absolutt ikke. Synd muslimene ødelegger sommeren for barna mine, men det får heller være.Anonymous poster hash: b7503...075 Muslimene? Så du mener alle muslimene på jorden er skyld i at dine barn ikke får reist på N.cup?Det er nok snakk om et par stykk islamister som har skylden!Anonymous poster hash: 1a99c...0e1 Islam er en ond religion. Anonymous poster hash: b7503...075 Ta deg sammen. Islam er em flott religion, men dessverre er det ekstremister der som i alle andre religioner.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #17 Skrevet 24. juli 2014 Absolutt ikke. Synd muslimene ødelegger sommeren for barna mine, men det får heller være.Anonymous poster hash: b7503...075 Muslimene? Så du mener alle muslimene på jorden er skyld i at dine barn ikke får reist på N.cup?Det er nok snakk om et par stykk islamister som har skylden!Anonymous poster hash: 1a99c...0e1 Islam er en ond religion. Anonymous poster hash: b7503...075 Ta deg sammen. Islam er em flott religion, men dessverre er det ekstremister der som i alle andre religioner. Ja, kjempeflott. Spesielt når Muhammed sier det er fritt frem å voldta slaver, eller dreper småbarn for at de ikke er muslimer. Anonymous poster hash: b7503...075
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #19 Skrevet 24. juli 2014 Absolutt ikke. Synd muslimene ødelegger sommeren for barna mine, men det får heller være.Anonymous poster hash: b7503...075 Muslimene? Så du mener alle muslimene på jorden er skyld i at dine barn ikke får reist på N.cup?Det er nok snakk om et par stykk islamister som har skylden!Anonymous poster hash: 1a99c...0e1 Islam er en ond religion. Anonymous poster hash: b7503...075 Ta deg sammen. Islam er em flott religion, men dessverre er det ekstremister der som i alle andre religioner. Ja, kjempeflott. Spesielt når Muhammed sier det er fritt frem å voldta slaver, eller dreper småbarn for at de ikke er muslimer. Anonymous poster hash: b7503...075 Det har jeg faktisk INGEN tro på at står skrevet i koranen. Anonymous poster hash: 2b24f...20c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #20 Skrevet 24. juli 2014 Absolutt ikke. Synd muslimene ødelegger sommeren for barna mine, men det får heller være.Anonymous poster hash: b7503...075 Muslimene? Så du mener alle muslimene på jorden er skyld i at dine barn ikke får reist på N.cup?Det er nok snakk om et par stykk islamister som har skylden!Anonymous poster hash: 1a99c...0e1 Islam er en ond religion. Anonymous poster hash: b7503...075 Ta deg sammen. Islam er em flott religion, men dessverre er det ekstremister der som i alle andre religioner. Ja, kjempeflott. Spesielt når Muhammed sier det er fritt frem å voldta slaver, eller dreper småbarn for at de ikke er muslimer. Anonymous poster hash: b7503...075 Det har jeg faktisk INGEN tro på at står skrevet i koranen. Anonymous poster hash: 2b24f...20c The Messenger of Allah (may peace be upon him) used not to kill the children, so thou shouldst not kill them unless you could know what Khadir had known about the child he killed, or you could distinguish between a child who would grow up to he a believer (and a child who would grow up to be a non-believer), so that you killed the (prospective) non-believer and left the (prospective) believer aside. FROM THE QURAN - 33:50 "Prophet, We have made lawful to you the wives whom you have granted dowries and the slave girls whom God has given you as booty;..." For ikke å snakke om torturen av Unn Qurfa. Problemet med alt dette er at for muslimer så er Muhammed uten feil. Noe som da betyr at ikke bare er slaveri akseptert, men mord, tortur, pedofili og så videre. Anonymous poster hash: b7503...075
skjotta Skrevet 24. juli 2014 #21 Skrevet 24. juli 2014 Absolutt ikke. Synd muslimene ødelegger sommeren for barna mine, men det får heller være.Anonymous poster hash: b7503...075 Muslimene? Så du mener alle muslimene på jorden er skyld i at dine barn ikke får reist på N.cup?Det er nok snakk om et par stykk islamister som har skylden!Anonymous poster hash: 1a99c...0e1 Islam er en ond religion. Anonymous poster hash: b7503...075 Ta deg sammen. Islam er em flott religion, men dessverre er det ekstremister der som i alle andre religioner. Ja, kjempeflott. Spesielt når Muhammed sier det er fritt frem å voldta slaver, eller dreper småbarn for at de ikke er muslimer. Anonymous poster hash: b7503...075 Det har jeg faktisk INGEN tro på at står skrevet i koranen. Anonymous poster hash: 2b24f...20c The Messenger of Allah (may peace be upon him) used not to kill the children, so thou shouldst not kill them unless you could know what Khadir had known about the child he killed, or you could distinguish between a child who would grow up to he a believer (and a child who would grow up to be a non-believer), so that you killed the (prospective) non-believer and left the (prospective) believer aside. FROM THE QURAN - 33:50 "Prophet, We have made lawful to you the wives whom you have granted dowries and the slave girls whom God has given you as booty;..." For ikke å snakke om torturen av Unn Qurfa. Problemet med alt dette er at for muslimer så er Muhammed uten feil. Noe som da betyr at ikke bare er slaveri akseptert, men mord, tortur, pedofili og så videre. Anonymous poster hash: b7503...075 Jeg har til gode å møtes en muslim som synes slaveri, mord, pedofile, tortur og så videre er akseptabelt. Heldige meg!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2014 #22 Skrevet 24. juli 2014 Absolutt ikke. Synd muslimene ødelegger sommeren for barna mine, men det får heller være.Anonymous poster hash: b7503...075 Muslimene? Så du mener alle muslimene på jorden er skyld i at dine barn ikke får reist på N.cup?Det er nok snakk om et par stykk islamister som har skylden!Anonymous poster hash: 1a99c...0e1 Islam er en ond religion. Anonymous poster hash: b7503...075 Ta deg sammen. Islam er em flott religion, men dessverre er det ekstremister der som i alle andre religioner.Ja, kjempeflott. Spesielt når Muhammed sier det er fritt frem å voldta slaver, eller dreper småbarn for at de ikke er muslimer. Anonymous poster hash: b7503...075 Det har jeg faktisk INGEN tro på at står skrevet i koranen. Anonymous poster hash: 2b24f...20c The Messenger of Allah (may peace be upon him) used not to kill the children, so thou shouldst not kill them unless you could know what Khadir had known about the child he killed, or you could distinguish between a child who would grow up to he a believer (and a child who would grow up to be a non-believer), so that you killed the (prospective) non-believer and left the (prospective) believer aside. FROM THE QURAN - 33:50 "Prophet, We have made lawful to you the wives whom you have granted dowries and the slave girls whom God has given you as booty;..." For ikke å snakke om torturen av Unn Qurfa. Problemet med alt dette er at for muslimer så er Muhammed uten feil. Noe som da betyr at ikke bare er slaveri akseptert, men mord, tortur, pedofili og så videre. Anonymous poster hash: b7503...075 Jeg har til gode å møtes en muslim som synes slaveri, mord, pedofile, tortur og så videre er akseptabelt. Heldige meg! Men likevel følger de religionen. Merkelig siden dette er Guds ord og derfor ufeilbarig. Anonymous poster hash: b7503...075
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #24 Skrevet 25. juli 2014 Ja! Så lenge politiet sier det er trygt, så hadde vi reist til Norway cup. Hvorfor er du så trygg på politiet? Det er bare mennesker. Hva får de gjort om noen bomber NC? Eller 30 stk begynner å skyte rundt seg før politiet får reagert? Politi er ikke trygghet, det er mennesker... Anonymous poster hash: 71043...641
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2014 #25 Skrevet 25. juli 2014 Handlet ikke dette egentlig om norway cup? Haha, jo Anonymous poster hash: 71043...641
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå